zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier alles nog rustig, wil inmiddels wel heel graag, maar de kleine denkt er nog even anders over. Tot het zover is mag (lees moet) ik me nu wel iedere dag even melden in het zkh voor een CTG, bloeddrukmeting, echo ivm doorstroming navelstreng en hoeveelheid vruchtwater. Wel fijn dat ze dat nu zo goed in de gaten gaan houden, dat stelt me wel gerust.

Bloeddruk was welliswaar wel wat lager dan woensdag, maar goed toen was ik er ook later op de dag en dan is hij altijd wel hoger.

Maandag gaan ze weer toucheren om te kijken of er eea op gang gebracht kan gaan worden en anders denk ik dat het weer een keizersnee gaat worden wanneer de kleine zich niet snel uit zichzelf aandient.

Maar we hebben beiden het idee dat het zeker niet meer langer dan een week zal duren voor onze kleine er is. Spannend, spannend. Hoe eerder hoe liever.
    Liefst een vaginale bevalling, maar als het niet lukt ... die kleine zal er toch uit moeten. Dan maar weer een keizersnee.

Sorrie, verder weinig bijgelezen. Het was nog rustig bij de anderen alleen bij Mone rommelde het wat geloof ik.

Onze kleintjes hebben het wel heel erg naar hun zin in onze buik zeg. Leuk voor hun, wat minder voor de mama's.

Zo, ga nu weer even een tukkie doen. Tot later!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hier is nog steeds niks aan de hand...

we zijn nu ruim 24 uur verder na het strippen en het lijkt erop dat het ook de 2e keer niks heeft geholpen :(

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Balen dames dat er nog geen baby's zich aankondigen..
    Zo hier weer terug.. Hondjes zijn helemaal kapot . En baasjes ook ;) Dus lig ff op de bank.. ff kijken of er een dutje komt :p Heb nogal last van dat irritante gevoel in mn rug en buik.. PFfff .. :(

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ben net even naar het winkelcentrum geweest ...mezelf lekker verwend met een geurtje van Naomi Campbell en voor mannetje een flesje whiskey gehaald
    Alvast wat leesvoer en wat te eten gehaald voor maandag in het zh

5. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    goed plan Liesje, beetje afleiding kan geen kwaad ik zal ook eens wat bij elkaar scharrelen! Jammer dat al het strippen geen zin heeft gehad...

Lekker Annna, kan me helemaal voorstellen dat je het wel prima vind al die controles, geeft ms ook een beetje rust.

Pfff het is lekker warm vandaag en ik kan nog steeds niet stilzitten... koelkast maar uitgesopt, misschien zo nog een vriezer...

Hormonen hoor, want zo ben ik nl nooit!

Groeten!

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik kan me werkelijk nergens toezetten om wat te doen...straks even stofzuigen en meer doe ik ook niet meer
    ja eten koken....

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh meiden die babytjes moeten nu toch echt wel een keer komen hoor.

Ik ging vanmorgen op de weegschaal staan, ben al 12 kilo aangekomen :oops: . Op zich viel het nog mee, dacht dat ik wel 25 kilo aangekomen was daarom durfde ik ook al een lange tijd niet meer op dat ding te staan.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ikke 10 kilo...toevallig ook vanmorgen gewogen

ben wel tevreden

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga lekker iets eerder weg! WEEKEND! :D

10. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wouw Liesje dat is kei netjes :D , ik heb nog een tijdje te gaan.

Lindada fijn weekend meid geniet ervan.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik heb dat gevoel ook. Ik sleep mezelf echt door de dag heen. Maar dat komt ook wel door de warmte, de kids waar ik voor moet zorgen, de buik die in de weg zit, de vermoeidheid... ach je kent het wel.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik kan het me helemaal voorstellen Luna.

Ik heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst.

13. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    zal ik je een leuke tip geven: gebruik dat geurtje dadelijk elke dag in de kraamtijd. Dan ga je dat geurtje nl met je meisje associeren. Ik heb op deze manier een trouwgeurtje en ook een geurtje van ruben.
    Nu heb ik ook een geurtje gekocht, bij mij is het Noa Pearl geworden. Staat klaar voor als babyboy er is.

14. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    dacht ik wel wat gemist te hebben met babies... maar niet dus. de mama's zijn veel te goed, dus die kleintjes blijven lekker zitten waar ze zitten! haha!

maar kan me voorstellen dat jullie t wel gehad hebben nu! hopen dat er gauw schot in komt!

verder niet echt bijgelezen... maar las dat anna een goede echo had! super! het goede begin is er!

stond gister op de weegschaal en ben al iets van 2,5/3 kilo aangekomen...en lees bij liesje 10 kilo intotaal, dan mag ik wel rustig aan doen haha! heb nog wel ff te gaan.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

dat is idd een erg leuke tip! ik zal het zeker onthouden!

thanx

16. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    dan is t geurtje ook wel heel speciaal, das wel leuk!

17. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Die tip ga ik ook onthouden :D . Weer een excuus om straks een nieuw geurtje te kopen :D ;) .

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    IDD ;)

Hmm trouwens dit weer heeft wel 1 voordeel :p ... Is de kleine ook eens wat rustiger :p ! Pff volgens de vk kan het na de geboorte aan de ritalin ;)
    Heeft het niet van moeders hoor :)

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dames, ik ga er vandoor...dit weekend ben ik niet online....maandag moet ik om 11.30 uur bij de gyn zijn...ik hou jullie op de hoogte

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Succes maandag Liesje! En fijn weekend!

XX

Deel Deze Pagina