dank je wel Luna . Liesje fijn weekend en veel succes maandag maar hoop wel dat je het weekend al je baby in je armen hebt hoor.
Leuke tip Luna, Ik hoop dat ik hem tzt nog onthouden heb. Ik zit dan welliswaar nog maar alleen met mijn eigen buikje met een vetrandje, maar poeh, ook ik sleep me door de dagen heen zeg! Geen last van de warmte, maar wel MOE. Net weer een uurtje liggen pitten op de bank, gelukkig nu tijd voor ivm vakantie. (moeten nog schone lakens op het bed, Maar dat is me al even te veel werk) Ik zou eigenlijk moeten pakken voor de vakantie, maar daar komt het niet echt van. Ik ben nu ook wel regelmatig een beetje misselijk, gelukkig alles binnen de perken, maar meer een brak gevoel. De echo was wel bijzonder. Door die techniek kun je van het beeld datgene weghalen wat je niet wilt zien, zodat je vanaf de andere kant kunt kijken. De arts had de vruchtzak in beeld, maar je kon vanaf de zijkant niet goed zien waar de dooierzak zat en waar het vruchtje. (vanaf de zijkant gezien, lagen ze achter elkaar) Van het opgenomen beeld is toen een deel vd vruchtzak weggetoverd, waardoor je het vruchtje en daarnaast de ronde dooierzak, vanaf de voorkant kunt zien. (ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, anders weet ik het ook niet uit te leggen) Ik zal de foto's inscannen, misschien begijp je de uitleg dan. Ik kreeg echt kramp in mijn been van het zo lang liggen met de echokop tussen mijn benen. Ik lag een beetje scheef, maar wilde ook weer niet met mijn knie tegen de arts leunen, mijn been bleef maar trillen op het laatst. Hij was wel een ruim half uur bezig. De omvang van alles is nu gemeten. Volgende keer wordt dan de groei vergeleken tov nu.
Lijkt me wel heel mooi hoor Annna en hoeveel weken doen ze dat? Misschien heb ik erover heen gelezen maar waar gaan jullie naartoe op vakantie? Ik kreeg gisteren in een keer zoveel zin om op vakantie te gaan naar Noordwijk. Ik ben daar met mijn ouders 15 jaar lang op vakantie geweest en heb daar gewoon iets mee. Ik zei vroeger altijd als ik ooit ga verhuizen buiten Eindhoven dan wordt het Noordwijk, ik ben wel verhuisd buiten Eindhoven alleen naar een dorp 65km verderop .
Hmmmm Noordwijk aan zee, klink ook goed. Wij gaan naar Zweden Ischa, we gaan met een kano een riviertje af en onderweg wild kamperen. (ons laatsete avontuur voorlopig) Alhoewel het met kinderen ook goed te doen moet zijn. De echo's gaan door tot maximaal 13,0 week, dus eindigen ergens bij 12 weken. (die week kan ik dan denk ik 3 echo's krijgen. Voor de nekplooimeting, bij de gyn en dan een 3d echo. Misschien een beetje te veel van het goede) Foto's staan in mijn album
wauw wat mooi annna! Ik kijk nu al uit naar de echofoto van volgende week! Leuk dat we dat met jou zo mogen volgen!
Luna, volgende week slaan we over. We hebben over 2,5 week pas weer een echo. Tzt zal ik wel weer erg zenuwachtig zijn. Maar vakantie is ook wel heel wat waard.
oh lekker! ik wil ook op vakantie! haha! volgend jaar weer. trouwens kennen jullie dat liedje van marco borsato, slaap maar? zo niet, moet je m ff downloaden! echt heel mooi!
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Totaal 8 jongens 8 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 27 juli Lindaa zw. verlof! 28 juli Liesje gyn, luna vlk 29 juli Inez gyn 31 juli Mone vk, strippen 01 aug Ischa gyn 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk 06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk 08 aug Sam vk 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug: Jootje vk 15 aug Jootje pretecho 20 aug Jojo8 echo 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
Goedemorgen iedereen. pffffff kan niet meer slapen van de warmte, lag maar te draaien en te doen en uiteindelijk maar opgestaan
Goedemorgen dames.. Anna wat bijzonder zo'n echo. Lijkt echt mooi.. En dan te bedenken dat dat je kindje aan het worden is ! Nou hier ook wat. Vannacht werd ik wakker (uur of 1 ) en had wat last van maagzuur. Dacht ga ff plassen en wat water drinken dan gaat het meestal wel.. Nou ik was daar op de wc.. Begon ik ineens giga te zweten en werd helemaal raar.. Toen begon mijn darm rare geluiden te maken en eerst kwam het er toen uit en vervolgens moest ik me snel omdraaien omdat ik moest overgegeven.. Daarna weer darmkrampen.. HAHA heel fijn dus. Heb wel in één klap medelijden met mensen die tijdens zw zoveel moeten overgeven.. Ik heb daar zo'n hekel aan en was ook al zeker 12 jaar geleden dat ik dat heb gedaan.. BAHBAHBAH.. Denk dat het vlees van de bbq wat te vet ofzo was en dat maagje daar even niet tegen kon.. Want heb verder niet veel ofzo gehad.. Ik vind het allemaal prima als het maar bij deze ene keer blijft
oh he bah! Wat rot voor je zeg. Doet me denken aan het begin van mijn zwangerschap. Ik wist dan soms ook niet of het nou van voren of van achteren zou komen. Ik had dus altijd een emmer naast de WC en naast mijn bed staan. Hopelijk ben je het nu kwijt en knap je weer op.
dat had ik gisteren. Ben er toen ook snachts uit geweest. Deze nacht gelukkig wel weer goed geslapen.
Prachtige foto Anna, ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen op de volgende. Sam, ik hoop dat je je inmiddels beter voelt? Nog geen babynieuws te lezen, wat jammer! Bij mij hier ook niet, geen enkele verandering en helemaal rustig. Ben nog steeds lekker bezig, wel iets langzamer door de warmte, en voel me prima. Maar ik hoop dat de babietjes van Lies, Mone, Luna en Inez nu snel besluiten om es op deze wereld te komen kijken!
Oh, ik heb nog een vraagje : van die kleine presentjes die je aan de kraamvisite geeft (hoe heten die dingen?), doen jullie daaraan? Ik ben dat ten 1ste helemaal vergeten, maar ten 2de hoeft het van mij niet zo nodig denk ik. Is dat heel raar en not-done in KraamNederland?