zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    kraamsuikers ofzo bedoel je. Nee hoor wij doen daar niet aan.
    Volgens mij is dat meer een vlaams gebruik dan NL. Ik ben in mijn hele al zo ontzettend vaak op kraamvisite geweest maar heb dat eigenlijk nog nooit gehad en wijzelf doen er dus ook niet aan.

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij doen dat ook niet..

Ja voel me nu wel iets beter dan vannacht. Maar maagje is nog wel wat overstuur geloof ik.. Maar zolang het bij boeren blijft :oops: ;) .. BAHBAHBAH.. Maar lekker rustig aan vandaag.. Vamiddag maar even slapen : D !

3. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    oh bah! das minder zo'n beroerde nacht! hopen dat t nu beter gaat sam!

wij gaan straks naar babydump melden dat ze de bestelling mogen plaatsen! wel spannend allemaal!

had iemand van jullie van dat liedje gehoord van marco borsato?

fijn weekend allemaal!

4. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag allemaal,

Zó wat een typdrift hier haha :D Ik had deze week nog niet zo veel tijd om hier veel te zijn & het wordt na een kleine week lastig om alles terug te lezen merk ik wel ;)

Suc6 toegewenst voor degenen die met de laatste loodjes bezig zijn v/d zwangerschap!

Hier gaat het goed. Wel voelt het allemaal wat dubbel. Ik ben zo ontzettend blij met de zwangerschap en heb er zo naar toegeleefd. Anderzijds, ik ben ook best wel heel erg onzeker. Elke dag weer spieken of ik bloed zie. Ik probeer het los te laten, te ontspannen, maar soms wordt het even te veel.(en daar spelen de hormonen uiteraard ook hun rol in mee ;) . Maar goed, Hoop hebben, positief zijn en genieten van het hier-en-nu, niet? Meer mensen die op dit moment in die onzekerheidsfase zitten? Hoe gaan jullie daar mee om?

Fijn weekend allemaal! :)

5. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ik heb t ook heel erg gehad in t begin en nu nog wel! hebben 2 wk terug een echo gehad waarbij t hartje klopte en alles goed leek. maar heb toen de vk gebeld om te vragen hoe groot de kans was dat t nog mis kon gaan. en dit was een hele kleine kans.

maar ondanks dat blijf ik wel angstig... en kan ik niet wachten tot we 20aug de 13 wk echo hebben. maar ondertussen ben ik al redelijk aan t groeien en ben ik erg moe, dus zal wel goed zijn allemaal. dus probeer er zoveel mogelijk van te genieten!

maar t is ook logisch de angst van de afgelopen keer zit er goed in, en jij hebt een hele lange nasleep gehad.. maar probeer t beste eruit te halen hoe moeilijk dat soms ook is.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Heee meiden...

Sorrie dat ik er even niet geweest ben...
    Ik was jullie kwijtgeraakt...!

Eerst kreeg ik geen berichtjes meer van nieuwe berichtjes... en toen kon ik jullie niet meer terugvinden... Maaaaaaaaaaaar Gevonden!

Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad... Kijk maar eens in mijn album!

Alles was goed... kindje was toen 6w en 1d en het hartje klopte...
    Maar nu begint de twijfel toch weer toe te slaan... zit het allemaal nog wel goed?! zucht...
    Ook omdat de zwangerschapsverschijnselen lijken af te nemen...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hier wordt een mens toch langzaam gek van!?

Hoe is het met jullie?

7. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Oh wat ben ik blij dat ik die eerste periode voorbij ben! Het is zo superherkenbaar die onzekerheid... Bij mij heeft het tot 12 weken (en 3 goede echo's) geduurd voor ik het een beetje durfde te geloven.

Maar voor wie er iets aan heeft als je eenmaal een echo hebt gehad met kloppend hartje is de kans dat het nog mis loopt heel erg klein. En al die verschijnselen heb je de ene dag meer last van dan de andere.... succes!

Natas, geboortesuikers doen wij ook niet aan hoor... In principe gewoon ouderwets kraamvisite met beschuit met muisjes! en evt chocoflikken met muisjes oid. Alleen voor onze belgische kant zullen we wel een dag prikken voor een poppeslok, daar komen we nu ook weer niet zo heel vaak, maar ook daar wordt het beschuit met...

Zo nu maar eens naar buiten...

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden,
    ook ik zit nog heel erg in die angstige fase. Heb veel last van buikpijn, maar geen bloedverlies dus dat is positief. Heb gehoort dat buikpijn er bijhoort, dus dat zullen we dan maar als iets positiefs zien, het groeien van je baarmoeder. Toch kon ik het niet laten om vandaag nog eens eens een test te doen, met heel weinig urine heel positief, dus dat is in ieder geval een goed teken. Ook ik heb een mk gehad afgelopen januari en ben heel bang, maar vandaag 6 wk dus eerste hindernis is genomen op naar de 1e echo, hopen dat we dan een hartje zien en een goed gegroeit wuppie.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEE WIsh gezellig dat je er ook weer bent ;) Niet te veel zorgen maken hoor.. Idd de kans dat het nu nog misgaat is erg klein. Maar ja, ik herken het gevoel ook wel weer..
    Ik moet nu nog steeds wennen aan het idee dat we straks echt een baby hebben. Vind het nog zo onwerkelijk :D
    Zo ik heb ff geluncht en geloof dat het wel binnen blijft :D ! JAHOE :whistle: :D

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik weet dat wanneer je een kloppend hartje gezien hebt de kans op een mk idd nog heel klein is.. maar niet nihil... Ik zie nog teveel verhalen van mensen dat het toch nog mis gegaan is...
    Brrr...

En dan moet ik nog tot 13 augustus wachten op de volgende echo... zucht...

Mooi dat je lunch binnen gebleven is Sam hiihihih

En ja.. ik ben blij weer terug te zijn hier ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Meid maak jezelf niet gek hoor... Hoevaak mijn kwaaltjes minder werden en weer een dagje er waren.. Daar moeten we het maar niet over hebben :p

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ach ik weet het ook wel Sam... ergens ver weg... maar ja.. Ik zit hier dan alleen te piekeren he...

Maf mens dat ik ben...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI herkenbaar hoor ;)

14. Gezond

Gezond Niet meer actief

gelukkig dat dan weer wel;)

jij hebt je langste tijd alweer gehad zie ik sam...

15. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Heel herkenbaar die onzekerheid. Pfff als er eerst maar een hartje te zien is, en dan, als we de 13 weken maar voorbij zijn.
    Was net erg boos op hubbie. Ben dan meteen bang dat het daardoor mis gaat. Slaat nergens op natuurlijk. Buikpijn heb ik ook best vaak. Zijn dan mijn darmen. En ik kan gewoon niet meer een nacht doorslapen. Ben gewoon uitgeput door gebrek aan slaap.

16. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi hartewens, ik ken die onzekerheid. ook ik heb veel last van buikkrampen, met vlagen, afgelopen nacht ook twee keer wakker geworden van de pijn. Het maakt me zo bang, maar geen bloed is goed toch. Vandaag 6 wk eerste stap is gezet nu op naar de eerste echo.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja langste tijd gehad hiero ;) !
    Gaat echt snel hoor! Zo ben net wakker geworden.. ff klein uurtje geslapen :D FF bij mannetje kijken :D

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Mone..... mag ik al gaan hopen.....

19. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    ZWANGER NA EEN MISKRAAM
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje
    Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-#
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-#
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-#
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-#
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-#
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober
    Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober
    Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje
    Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing
    Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen
    Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen
    Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december
    Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december
    Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ?
    Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari
    Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009
    Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009

Totaal
    8 jongens
    8 meisjes
    4 verrassingen
    5 :-#

afspraken:
    27 juli Lindaa zw. verlof!
    28 juli Liesje gyn, luna vlk
    29 juli Inez gyn
    31 juli Mone vk, strippen
    01 aug Ischa gyn
    05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ;)), Jojo8 vk
    06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk
    08 aug Sam vk
    11 aug Sam intake kv
    13 aug Lola1982 gyn, Rebbel echo
    14 aug: Jootje vk
    15 aug Jootje pretecho
    20 aug Jojo8 echo
    27 aug Pippo gyn
    29 aug Lola1982 Pretecho
    08 sept Pippo gyn

BUDDY'S
    Sam8<----->Rebbel
    Pippo<----->Ischa
    Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna)
    Luna <-----> Jerl
    Sam8<-----> Lindaa

***GEBOREN***
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm
    Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooh heeeerlijk even geslapen sam...

Ik ben gestrikt door een vriendin even mee te gaan naar Klazienaveen... Had ik het maar noooooit gedaan.. Was veeeeeels te warm...

Nu moet ik nog boodschappen doen...

Ik heb geen krampen gelukkig... dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken ;)

Deel Deze Pagina