hey wat leuk wishgirl! je woont vlakbij mij haha! woon ook in emmen, binnenkort verhuizen we naar de rietlanden. wij zijn ff emmen in geweest, maar idd heel warm en erg druk! ff vraagje, hebben jullie allemaal een sluier boven de ledikant? want wij denken dat t niet noodzakelijk is en willen liever geen 1. er zitten we mooie tussen hoor, maar vinden zonder leuker.
Wish.. HIHI dat scheelt weer idd hoef je je daar geen zorgen over te maken ! Hmm ja t is zo verstikkend benauwd vandaag..bleagh.. Hihi je wilt mijn olifantenpootjes nu ook niet zien..Ze zijn nu zelfs breder dan m'n slippers dat heb ik anders nooit ! Het hoeft niet hoor Jojo.. Een sluier/ hemel is persoonlijk. Wij vonden het aangekleder staan, dus vandaar de keus van wel eentje te nemen. Maar qua functie, daar hoef je het niet om te doen hoor !
naja rustig.. maakt niet uit als ik een dagje mis, maar dan zijn we gelijk een paar pagina's verder haha maar idd vooral doordeweeks. komt ook doordat jullie al verlof hebben en ik nog ff door moet
Dat hoop ik dan ook maar idd want dat leest ook wel lekker vlot ! Jojo, hier nog geen verlof hoor.. Moet je gewoon juf worden.. Dan heb je 6 weken zomervakantie En als je het dan nog goed plant heb je daarna verlof HAHA
Zou het Luna? Mone........ Ik heb vandaag echt mijn dag niet . Was ik bij de goedkope supermarkt beginnend met een A.... En had helemaal geen geld in mijn portemonnee zitten maar had maar een paar dingen nodig dus dacht dan maar even zonder winkelwagen. Dus ik stond aan de kassa met 3 dingetjes zegt die kassa mevrouw "wilt u de volgende keer een wagentje meenemen". Dus ik zeg "sorry normaal neem ik ook altijd een wagentje maar had geen contant geld in mijn portemonnee". Zegt die mevrouw weer "maar u kunt hier altijd geld wisselen". Dus ik had al zoiets van wat zeg ik nu net ik heb geen geld in mijn portemonnee. Dus ik zeg (ik werd al heel erg boos) ik ben in deze winkel niet welkom. Ja zegt ze ik ga verder niet met u in discussie. Ik baalde als een stekker dat ik al betaald had anders had ik mijn spullen daar mooi laten liggen. Begon er ook nog een andere vrouw in de rij zich er mee te bemoeien zegt ze tegen die kassa mevrouw u heeft groot gelijk hoor, mensen moeten maar een wagentje meenemen. Ik was gewoon in staat om die vrouw een mep te geven (natuurlijk niet gedaan). En zo ken ik mezelf helemaal niet ik ben helemaal niet agressief. En natuurlijk in de auto kwamen de tranen weer........... pfffff wat vermoeiend.
oooh en ik vind het zo irritant dat in die winkel dus iedereen verplicht een wagen moet nemen, want soms haal je dus maar 3 dingen maar ondertussen kun je in de winkel je kont niet keren vanwege alle bijna lege wagentjes! Nou meid adem in adem uit...
Ik raak er gewoon weer geirriteerd van als ik het zo schrijf. Inderdaad adem in en adem uit Maar volgens het bloeddrukmeetding is hij 110/59 dus niet gestegen . Als dat ding tenminste klopt.
Bleagh Ischa. Ja daar heb ik ook zo'n hekel aan! BAHBAHBAH.. Wat een gezeur om een wagentje zeg .. Idd.. adem in, adem uit! You can do it Zo, hier sprong de stroom net even uit. Kwam even een fikse onweersbui over ons heen. Dus hebben we de stroom er maar even afgelaten en stekkers eruit.. Blijft de boel nog wat heel !
moet zeggen dat het hier nog wel meevalt met de warmte (binnen) ! Ben nog niet buiten geweest.. Regent hier nog steeds wat
@jojo - Heee wat leuk... Ik heb in de Rietlanden gewoond... kwoon nu in een dorpje in de gemeente Emmen... beginnend met een S Oooh ik vind het zo leuk om mensen uit mijn eigen omgeving te leren kennen... Is wel leuk om eens een keer samen een bakkie koffie te doen.. of iets leuks met de kinderen... of nou ja.. noem maar op... Samen winkelen voor de baby @Sam - Wij hebben hier al genoeg olifantenpoties in de dierentuin )))) Voor wat betreft een sluier: die heb ik ook gehad met mijn oudste.. Puur omdat ik het mooier vond staan... en een beetje voor de indrukken in de kamer... De omgeving werd zo een beetje kleiner en was niet zo ruim.... Voor een vertrouwd gevoel zeg maar
@Ischa - de volgende keer kan je ook zeggen dat andere winkels mensen met een paar boodschappen tegemoet komen door mandjes neer te zetten die je zo mee kunt nemen de winkel in! Hoef jij geen complete kar mee te nemen voor 3 dingetjes... Laat ze een mooie boom opzoeken zeg! Gezeur...
Een grapje op zijn tijd doet goed he Sam hihihi Maar meid.. Ik heb het met je te doen hoor met die hitte... Ik was ook zoooo blij dat ik niet hoogzwanger was met de zomer deze keer... Ik heb er vannacht nog over gedroomd zelfs... Ik zat in huis... hoogzwanger... en mijn voeten waren zoooo dik dat mijn huid gewoon gescheurd was... en ik maar huilen en huilen... Kwam mijn vriendin aan die mij meteen sommeerde me niet zo aan te stellen en haar man moest voor mij naar de winkel en die wou dat niet... En toen begon ik nog harder te huilen... en toen werd ik wakker... Stom he hahaha
HAHA lekkere droom Nou moet eerlijk zeggen dat ik het nog wel behoorlijk trek hoor ! Ben alleen wat sneller moe maar ja, welke niet zwangere niet ! En die pootjes? Gelukkig heb ik een masserende man die ze al even lekker heeft gemasseerd !
Daarom Ben allang blij dat het mooi weer is ! In sept als ik moet bevallen zal het wel niet zo heet zijn