Hoop je dan... want september kan echt nog mooie dagen hebben hoor...! In maart als ik moet bevallen is het niet zo warm
Ja das waar.. Nou ja. We hebben koel huis dat scheelt .. HIHI neej als je geluk hebt 1,5 m sneeuw HAHA (nou ja is dat wel wat overdreven misschien )
Die fase ben ik zelf gelukkig al ruimschoots voorbij. Het is wel zeer herkenbaar zoals anderen ook al schreven. Het loslaten is wel erg moeilijk, aangezien je er 24/7 mee wordt geconfronteerd. Zelf heb ik geprobeerd zoveel mogelijk afleiding te zoeken en ik had de mazzel dat ik vrij vaak op controle mocht met echo in het ziekenhuis. Ik leefde van echo naar echo en zo ging achteraf gezien de tijd nog best snel voorbij. Over een tijdje zul je zelf ook merken dat hoewel de tijd nu voorbij lijkt te kruipen, maar dat je achteraf denkt van goh, dat is toch best allemaal snel gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd. Het komt vast goed meid! En natuurlijk ook voor de anderen.
Ach ja... gelukkig krijg ik een ks en is het gepland Scheelt weer als er onverhoopt 1,5m sneeuw ligt hahahah
Hi Dames, helaas nog geen baby.... maar ik denk dat het niet lang meer op zich zal laten wachten.... Heb vanaf vanmorgen 5u al geen oog dicht gedaan vanwege de harde buiken en pijn in m'n onderrug (vind het moeilijk te zeggen dat dit nu weeen zijn, maar ze komen nog steeds rond de 5 a 10 minuten) Hopelijk zet het door.....
@Jojo: Ik kan mij voorstellen dat je erg toeleeft naar je 13 weken echo; een moment dat je weer een stukje zekerheid te zien en te horen krijgt! Maar idd (proberen te) genieten en bij het positieve stil staan! . @Wishgirl: Mooi zo'n echo en een kloppend hartje, heb je in ieder geval een eerste geruststelling niet? Maar die onzekerheid erg herkenbaar, ben ook helemaal gefocused op de zwangerschaps-symptomen. Hoe is het nu? Jojo&Wishgirl; wat grappig, mijn ouders wonen in de Rietlanden, heb er 10 jaar gewoond, kom er nog regelmatig! @mariss: daar leef ik helemaal naar toe; een 1e echo en dan een kloppend hartje zien. Ohhh maar wat spannend als ik er al aan denk...Wel een geruststellende gedachte dat als het hartje klopt, een grote kans is dat het goed gaat! @Mieke: In het zelfde schuitje. Weet jij al wanneer je je eerste echo krijgt? @Hartewens: vervelend dat je zo slecht slaapt! Komt door de pijn van je darmen? of gewoon algmeen, niet echt te verklaren.(nouja door de zwangerschap dan ). @Ischa: waarom moeten mensen toch altijd weer moeilijk doen als het makkelijk kan he? Wat een omslachtigheid een kar voor drie boodschappen, ik word al moe als ik er aan denk Die kassatrien kan de regels gewoon niet creatief toepassen. Ik zou ook pissig worden! @Inezankje! Afleiding zoeken helpt idd wel, zo lang ik maar bezig ben...En de rust zal idd wel steeds meer komen naarmate ik goede echo's heb gezien!Er vertrouwen in hebben en een portie geduld(niet mijn sterkste kant ) @Mone: ik hoop voor je mee! Dat het snel goed op gang mag komen!Suc6 he!
hallo Lieve dames! Nog geen baby's? Mone, ik hoop voor je dat het gaat doorzetten! Zet hem op! Hier gaat alles zijn gangetje, ben alweer bijna op de helft! En nog kan ik het niet geloven en ben ik onzeker! (volgens mij had ischa dat ook he?!)
Mone, spannend hoor, ik hoop voor je dat het doorzet meid. Hier is alles eigenlijk weer rustig, dus op naar de CTG van vanmiddag.
Hmm Mone, wou je net succes wensen! Hier alles oké! Heerlijk geslapen En geen last meer van m'n maagje etc..
Nou moe, wordt Liesje dan alsnog de eerste? Hier gisteren eindelijk ook een buitje, maar de zon schijnt alweer hoor!
Fijn om te lezen dat jullie niet aan kraamsuikers (thnx voor het woord Luna), doe ik het lekker ook niet De beschuiten en de muisjes hebben we al in huis. Dreamerfly, ik zit nu niet in die onzekere beginfase maar kan het me nog akelig goed herinneren! Ik heb ook geprobeerd veel afleiding te zoeken, bezig te blijven zodat de tijd wat sneller zou gaan. Maar verder kun je niets anders doen dan afwachten. Sterkte daarmee! Wish, nogmaals van harte met je mooie echo! Voor jou ook nog die onzekerheid van de eerste 12 weken. Een kloppend hartje gezien hebben is super maar ik snap dat je je weer zorgen maakt om de volgende echo. Deed ik ook, was niet tegen te houden. En Mieke, jij ook sterkte met deze 1ste weken en het wachten. Mone wat spannend, wanneer zou het nou doorzetten?
ik moet wel lachen hoor, we gaan zo gelijk op elke keer. Ik ben ook al vanaf 5 uur uit mijn bed. Heb goede weeen gehad om de 6-8 minuten. En dat een paar uur lang. Uiteindelijk kwamen om 8 uur de kinderen beneden dus ben ik naar boven gegaan. Nog even op bed en jawel, in slaap gevallen en nu rommelt het wat. Hopelijk komt er een doorstart vandaag. Had me er zo op verheugd!
spannend hier! kom op babies! laat je mama's niet te lang meer wachten. @ wishgirl, das idd leuk idee! kunnen we zeker keertje doen! maar met een s? t zijn er een stuk of wat haha zo'n droom is trouwens herkenbaar, droom op t moment sowieso veel (wordt iets minder gelukkig) maar droomde ook dat ik ontzettende opgezette handen en voeten had als ik wakker werd... dus toen ik wakker werd gelijk kijken haha @ dreamerfly, als je dan toch zo vaak komt, kun je ook keertje mee! haha hebben t gister aan de vrienden verteld. één van de jongens was jarig dus in t kaartje hadden we gezet: liefs Maikel, Joyce en ?
Spannend Luna.. Zet hem op ! Liesje komt het weekend niet online.. Dus daar horen we sowieso pas maandag wat van eventueel !
@ Jojo: oooh en hoe reageerde ze? Leuk he, om het bekend te maken!Wordt het ook allemaal veel echter! @ Sam: thanks! Had ik eventjes gemist denk ik!
iedereen heel positief natuurlijk! ze wisten t ook van de vorige keer. en we hadden de echo op de mob staan, dus konden we mooi laten zien! maar wel grappig want ga zonder mn nette joggingbroek de deur niet meer uit, de rest past niet meer... en niemand die t ziet haha