Annna en Sam... heeeeeeeel fijne vakantie! Hoe gaat het nu op je werk Lola? Je hoeft nu geen visites meer te doen toch?
pff schijt hem gewoon voor morgen heb morgen uitstrijkje om te kijken waar het bloeden toen vandaan kwam maar op de 1 of andere manier schijt ik hem gewoon bang dat het mis kan gaan en bang voor het bloed wat erna kan komen erg he
Bengeltje... Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je bang bent... Ik denk aan je meid... sterkte en succes!
GOEDEMORGEN DAMES Dank jullie wel ! Bengeltje komt wel goed met jou hoor ! MONE, LUNA en LIESJE ik hoop dat de baby's al geboren zijn, maar zo niet dan wens ik jullie heeel veeel succes. Zet hem op ! Wij gaan over een uurtje lekker op weg naar Limburg ! Lekker warmpjes .. Tot vrijdag allemaal! XX SAM
Heeeeeeeeeeeeeee vriendinnetjes.... Volgens mij mag ik nu EINDELIJK EINDELIJK Vanmorgen heeeeeeeeeel licht streepje dus vanaaf maar een digi kopen maar kan niet missen zit op 17dpo hahaha Kan het nog niet helemaal geloven hoor!
JAJAJAJAJAAJ ELLLEN ! GEFELICITEERD Komt wel goed hoor ! GENIET ER VAN MEID ! Eindelijk weer een vriendinnetje erbij !
Hey Ellen Van harte gefeliciteerd . Wat ben ik blij voor je! Sam een hele fijne vakantie. Liesje als je nog niet bevallen bent vandaag heel veel succes bij de gyn.
Ik ben gisterenavond na een hele dag gerommel om 23 uur na een bevalling van slechts 2 uur bevallen van onze Jaron Niek. Hij weegt 3550 gram. We hebben Jaron nog niet gemeten dus geen idee hoelang hij is. Het ventje is puntgaaf en super mooi. We zijn volkomen gelukkig! Nou niet te veel forummen dames, want anders krijg ik het niet bijgelezen haha.
LUNA GEFELICITEERD ! Geniet ervan meid ! En mooie naam man ! TOPPIE .. Ooh ben helemaal blij voor jullie .. HIHI nu wil ik ook !
LUNA, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JARON NIEK! Klinkt hartstikke goed allemaal! Ellen, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier gaat het niet zo goed, moe, misselijk, diarree, bluuuuuuuuuuuccccch!
Luna: gefeliciteerd met jullie Jaron! Lin en Ellen gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geloof me dat de onzekerheid telkens andere vormen aanneemt!
Joepie Luna gefeliciteerd met jullie zoon Jaron, wat een mooie naam zeg zal ook wel een mooi mannetje zijn . Geniet ervan meid en fijn dat je zo'n snelle bevalling hebt gehad of heb je nu veel last van naweeen? Ik hoop het niet. Wat een leuke dag vandaag . Allemaal goed nieuws. Nu de rest van de baby's nog
Dat is dan wel vervelend maarja je hebt je mannetje in je armen. Wel snel foto's plaatsen heh op je site of hier . We willen wel dat mannetje bewonderen hoor.
Luna, Man en kinderen gefeliciteerd met de geboorte van jullie Zoon en Broertje "Jaron"!!! Ellen, ook hier eventjes: gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
luna73 gefeliciteeeeerd ja sam ergens denk ik ook wel dat het goed komt maar zie gewoon op tegen het uitstrijkje de bloed wat erna kan komen enzo pff moet om 10 voor 12 wilde echt afbellen vandaag stom he