zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Luna en man: Van harte met jullie zoontje! YEAHH!
    Ellen: Eindelijk kan je je bij ons aansluiten meid! gefeliciteerrdddd!!!! :whistle:
    Natas: meid wat een verschrikkelijk nieuws :( heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    Bruidje: hoe gaat het nu met jou?
    Ischa: ja klopt ik heb nu officieel verlof, maar werk al niet meer sinds 23 april, dus eigenlijk heb ik al heeeel lang verlof HIHI!

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

pfffffff Natas heel veel sterkte meis! Kan me je dilemma voorstellen!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Natas: heeeel veel sterkte! Jeetje meid!

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Ischa - tot later! ;)

@Ellen - Jaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD!
    Komt gewoon "zwanger" op die digi te staan! ;)

@Luna - van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaron... Mooie naam!
    En wat snel meid... oef... 2 uurtjes...

@Natas1 - Ach meid wat een rotnieuws....! Ik hoop dat je je zus snel kunt bereiken en dat je snel naar je moeder en stiefvader heen kunt...
    Sterkte ook aan je moeder. Hopenlijk gaat ze dit allemaal toch goed verwerken!
    Doe je rustig aan meid?

Hier... Ik ben ontzettend moe... Mijn benen voelen enorm zwaar aan.. En het plassen voor MvM is me op het moment zelfs even teveel...

Vandaag is ook nog weer een aparte dag... Met de bbz kwam ik er vandaag achter met de echo... Precies 7 weken....
    Een dag later ben ik toen geopereerd...
    Voelt best raar eigenlijk...

5. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Sterkte Natas!

He Lindaa, met mij gaat het wel goed. Met de kleine man ook.. alleen dat gehuil..pff.. door merg en been.. ik had van tevoren niet gedacht dat dat zo zwaar zou zijn..

Ik hoop dat hij er snel weer een beetje overheen groeit.. Hoe is het met jou?

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    gelukkig gaat het goed met jou en je kleine man bruidje! wat vervelend van dat gehuil.. is er niets wat er tegen helpt of het wat verlicht?
    Hoop idd ook voor jou en je mannetje dat hij er snel over heen groeit.. lijkt me idd ook heel zwaar zo!

Hier gaat alles wel goed, begin nu wel ERG nieuwsgierig te worden HIHI!
    Heb besloten om maar te stoppen met bekkentherapie, heb niet echt het idee dat het me helpt nl. het komt op en af en die paar kl*te oefeningen putten me meer uit, dan dat ik er baat bij heb!

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    had trouwens net wel een mazzeltje,
    we gingen even naar de leenbakker om zijl te halen voor in ons hok (door een lekkage is ons vorige zijl naar de !#$ gegaan!) en heb voor 230 bij 4m.maar €30.00 euro hoeven te betalen! terwijl het normaal €30.00 per meter is! :whistle: zo steek ik die winst weer even in me broekzak :)

8. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Jee Natas, afschuwelijk nieuws zeg! Gelukkig kon die buschauffeur reanimeren! En zo te horen krijgt hij een optimale behandeling (dotter en koelen) Wel heel rot dat niemand je even kan rijden! Ik hoop dat je je zus snel te pakken hebt! Heel veel sterkte (ook voor je moeder) en zoals al eerder gezegd denk ook aan jezelf en je kleintje!

9. mariss

mariss Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.587
    0
    0
    Mone bedankt voor je reactie, hoop stiekum dat het nog wel iets kan rekken! Nu nog geen striae en om die nou als souvenir aan de laatste 2 weken over te houden... :( Nog geen activiteit?

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jaron. Wat een leuke naam. Fijn dat alles goed gaat en lekker genieten van je mannen hoor!

En jaaaaaa, daar is Ellen dan. Van harte gefeliciteerd meid, het is je van harte gegund. Gezellig dat je hier komt meekletsen.

Natas, wat is dat schrikken zeg, wat een vervelend nieuws. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en hoop dat je stiefvader snel herstelt.

Bruidje, wat sneu toch, dat de kleine man zoveel huilt. Je weet ergens in je achterhoofd dat zoiets kan gebeuren, maar tja, dat is altijd bij een ander en toch niet bij jou. Heel veel sterkte meid en ik hoop met je mee dat hij er snel overheen zal groeien.

Bengeltje, succes met het uitstrijkje. Kan me voorstellen dat je het eng vindt.

Iedereen die nu vakantie heeft, fijne vakantie en lekker genieten hoor!

11. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo meiden,

heb de enveloppen voor de geboortekaarten uitgeschreven en nou eindelijk na tig aanpassingen is de tekst zoals ik het wil .. HE HE!

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    En verder ..... hier is het op zo nu en dan wat gerommel en harde buiken na nog steeds erg rustig. CTG was goed, doorstroming navelstreng was nog goed, vruchtwater leek weer wat minder en de bloeddruk was weer een stuk hoger dan gisteren.

Dusssss. alle hormonen in de strijd gegooid omdat ik er even helemaal doorheen zat gedurende het CTG en de echo en ......

Morgenochtend om 07:15 uur mag ik me melden in het ziekenhuis voor een geplande keizersnee. Hoewel ik stiekempjes nog best gehoopt had op en gedroomd had van een gewone vaginale bevalling, ben ik erg blij dat ze nu toch willen ingrijpen. Juist omdat het nu nog goed lijkt te gaan met het kindje leek het onszelf ook de beste oplossing.

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sjonge jonge zeg die kindjes hier denken waarschijnlijk zo: We moesten en zouden blijven zitten en dat doen we dan ook!

Iemand al wat van Liesje vernomen?

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    och jeetje inez, toch een kzs?
    Hoeveel dagen ben je eigenlijk "overtijd" want dat kan ik niet zien in je banner!

Ik wil je heel veel succes wensen en een dikke knuff

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    ZWANGER NA EEN MISKRAAM
    Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje
    Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen
    Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-#
    Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje
    Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen
    Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen
    Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-#
    Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen
    Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing
    Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje
    Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-#
    Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje
    Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje
    Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-#
    Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september
    Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september
    Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing
    Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-#
    Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober
    Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje
    Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober
    Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober
    Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober
    Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober
    Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje
    Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing
    Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november
    Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen
    Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen
    Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december
    Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december
    Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ?
    Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari
    Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009
    Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009
    Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009
    Ellenk, 36 jaar, 1e kindje, 1 MA met 15.5 wk, uitgerekend 3 april

Totaal
    8 jongens
    8 meisjes
    4 verrassingen
    5 :-#

afspraken:
    27 juli Lindaa zw. verlof!
    28 juli Liesje gyn
    29 juli Inez keizersnee
    31 juli Mone vk, strippen
    01 aug Ischa gyn
    05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ;)), Jojo8 vk
    06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk
    08 aug Sam vk
    11 aug Sam intake kv
    13 aug Lola1982 gyn, Rebbel echo
    14 aug: Jootje vk
    15 aug Jootje pretecho
    20 aug Jojo8 echo
    27 aug Pippo gyn
    29 aug Lola1982 Pretecho
    08 sept Pippo gyn

BUDDY'S
    Sam8<----->Rebbel
    Pippo<----->Ischa
    Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna)
    Luna <-----> Jerl
    Sam8<-----> Lindaa

***GEBOREN***
    Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm
    Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm
    Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram
    Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm
    Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lindaa, ik ben vandaag precies 40 weken.

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    jup ik zag het!
    nou misschien gebeurt er vandaag toch nog wat hals over kop! kan je droom alsnog uitkomen,

zo niet dan ben ik wel blij dat je er vrede mee hebt dat ze dmv en kzs ingrijpen!

in ieder geval een knuffel meid

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    natas wat een verhaal veel sterkte

inez eindelijk luisteren ze nou ja liever een KS dan een bevalling die op zich laat wachten en je bloeddruk alleen maar blijft stijgen succes morgen

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ik kom weer even inbreken, houdt steeds alles in de gaten of er al babynieuws is en ja hoor,

Luna, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet lekker van jullie kleinste ventje!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Inez: goed dat ze naar je luisteren! Wel jammer dat je geen vaginale bevalling krijgt!
    Maar morgen heb je je kleintje in je armen!

Deel Deze Pagina