@Mimi - welkom hier.. @Lola - wat zaaaaaaalig gewoon te kunnen slapen zeg... Ik lig dus echt de hele tjid wakker..
@ Mimi: Ja echt onderhuids idd, ik smeren met menthol gel maar dat hielp ook niet! hahaha! NOu ik hoop dat ik het niet meer krijg, ik hoop voor jou dat jij het ook niet krijgt! Hoe voel je je nu? @ Wish: ja heerlijk he?! Ach, ik ben zo uitgeput aan het einde van de dag dat ik ook in een vrieskist kan slapen hoor!
@Lola - Nou ik denk dat ik in een vrieskist ook beter zou slapen dan in die broeikas hahahahaha maarja... tis heeeerlijk meid! Hoe bevalt het nu op je werk?
@ Wish: op het werk bevalt het nog prima, ik doe alleen deze week nog huisbezoeken, daarna hier op kantoor! maar eerst 3 weken vrij, ben benieuwd hoe het werken op kantoor hier bevalt!
Leuk Mone dan doen we dat! Hoop voor je dat de kleine zich heeeeel snel aandient.. het kan zomaar opeens beginnen..
Hihiihi... dus over een weekje eerst uitrusten Ik dacht dat je al geen huisbezoeken meer deed... heb ik me dus vergist
mimi1981 welkom inez succes vandaag ohja kan iemand even mijn afspraak er tussen zetten? 15 aug 20 weken echo beetje later dan verwacht maar goed geef niet
Ach ja is ook zo... Ik hoop dat het je goed bevalt straks op kantoor Lola! Maar eerst genieten van je vakantie!
Dank jullie allemaal! Ik ben gister door mijn zus die uit Limburg terug kwam hier opgepikt en ben tot 's avonds laat in het ZH geweest waar Chris me heeft opgehaald. Vandaag ga ik aan het einde van de middag met Chris er weer heen, hij heeft z'n laatste afspraak afgezegd. De kinderen van mijn stiefvader hebben de hele nacht bij hem gewaakt, mijn moeder heeft bij mijn zus geslapen. Mijn hemel..... zo zit je zondagavond te bbq'en en te lachen met hem, zo ligt hij met dezelfde bruine kop in het ZH in coma aan een batterij apparaten Ze gaan vandaag al de koelpakkingen rond zijn lichaam weg halen. Dan moet hij zelf weer op temperatuur komen en zodra dat gebeurd is stoppen ze met de slaapmedicatie. Dan moet hij dus zelf weer een heel klein beetje bijkomen uit de coma. Dat kan vanmiddag zijn, vanavond...... of helemaal niet. Ooooooh, Inez houdt nu al haar kleine uk in d'r armen! Luna, fijn dat het goed gaat met Jaron! Liesje, gefeliciteerd met Rihanna!!
Oooh wat spannend Natas... Wel fijn dat je al bij hem geweest bent... Wat is het leven dan kwetsbaar he als je er zo mee geconfronteerd wordt... Heeeeeeeeeel veel sterkte!
mimi gefeliciteerd! en succes in deze spannende tijd! Inez heeft idd ws al haar kleintje in haar armen en is met volle teugen aan het genieten! Natas lekker dat jullie ook vandaag weer even langs kunnen. Verwacht nog niet te veel vandaag... sterkte!
Mimi welkom hier en gefeliciteerd! Inez: heel veel succes vandaag en dan straks eindelijk je kleintje in je armen (als die al niet in je armen ligt )
Heeee lindada... Jij was toch in het begin van je zwangerschap zo verzot op snackfood? Of was dat Lindaa... Kweet het nietmeer.. snif.. Maar ik kan je de hand schudden dan... Jemig... zeg... savonds wil ik nog naar de snackbaar gaan als het moet...
He Wish! Nee, ik denk dat het Lindaa was. Ik heb het nu vooral met softijsjes... Maar dat kan ook aan het weer liggen... Hoe is het met jou?
Oooh oke.. dan was het Lindaa... hihih Duizelig, met vlagen misselijk en ik maak me zorgen... maar verder goed hoor hahahaha... En met jou? IJsjes vind ik ook wel heeeeel erg lekker hahaha