Hi dames, Weer ff snel (hhop echt snel weer een computer te hebben die het doet (aaggrr).. Wel goed voor de babykamer trouwens denk dat ie volgend eweek ergens af is. Dan zal ik wel foto's neer zetten.. Natas heel veel sterkte! Ellenk, Welkom! Jooze
Goedemorgen dames! Hier nog steeds niets.... ga zo maar eens lekker en wandeling maken, heb gisteren lekker gewinkeld en een boek gekocht ja verder niet veel gedaan of gebeurd......
mooie foto's luna! wat een super lief aanzoek ellen! Heel origineel! hoe is t met je stiefvader natas?
Ik heb internet en bellen via kpn aangevraagd... Per 1 aug. gaat het signaal van @Home eruit... Waarschijnlijk krijg ik per 4 aug. pas de modem... Het signaal van kpn gaat er per 4 of 5 aug. pas op ondanks de beloften dat het eerder zou zijn... Als ik het zelf niet kan installeren moet ik een week extra wachten op een monteur... Dan zal ik pas rond 11 aug. ofzo weer online zijn... Dus nog een paar dagies online... en dan moet ik even zonder doen...
hey meiden! @ellen: wat lieffffff! @wish: en lukt dat ook even niet online zijn? @mone: he meid, nog niets aan het handje bij jou? @natas: hoe gaat het nu met je stiefvader? @Luna: ooeeh wat een skeetjes alle 3! Nog geen bericht van Inez? HIHI ja het is hier wel stilletjes zonder sam he! Maar ze heeft het super naar haar zin! heb gister nog met haar gesmst!
Mijn stiefvader heeft gisteravond wat minieme reacties gegeven op een pijnprikkel en op onze stemmen (hand beetje terugtrekken, bewegen oogleden, hoofd klein beetje draaien). Maar later op de avond werd hij te onrustig en hebben ze hem weer slaapmedicatie gegeven. Hij moet vandaag wat meer reactie gaan geven, vorderingen maken en hier niet in blijven 'hangen'. Als dat wel zo is dan zijn de hersenbeschadigingen dus te erg. Ik hoop op dit moment maar 2 dingen : dat Eric uiteindelijk in voldoende mate kan herstellen en dat deze baby nog even blijft zitten. Hey Ellen, wat is het toch super je nu in dit topic te zien! Prachtige foto's op je site Luna. Ik ben ook erg benieuwd naar Inez!
natas sterkte ik ga duimen dat hij meer reactie zal geven vanmiddag en de hersenbeschadiging mee valt of helemaal niet aanwezig is.
natas heel veel sterkte ermee! hopen dat de hersenbeschadiging mee valt. trekken jullie t wel een btje?
@Natas; Ik hoop dat het snel beter gaat met hem! In ieder geval is die reactie een goed teken alvast. Ik hoop dat het doorzet. @Ellen; Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!