mooie baby kamer volgens mij hoor je al vaker dat je een bescheiden buikje heb ag zolang het meisje maar goed doet
Inderdaad bengeltje, iedereen zegt dat ik zo'n klein buikje heb. Maar mijn buik groeit gewoon volgens het gemiddelde. Volgens de vk doe ik alles volgens het boekje, dus dan moet het toch goed zijn.
Als ik tegen mensen zeg dat ik nog maar 7 weken te gaan heb, geloven ze me bijna niet. Van het weekend dacht de verkoopster dat ik nog maar net zwanger was...
Als ik die foto zo bekijk vind ik zelf ook dat het nog niet zo'n grote buik is. Hij verschilt niet eens zoveel met 28 weken! Maar als ik naar mezelf kijk vind ik het wel een grote buik! Nouja, ik ben plat gewend...
wel mooi bescheiden buikje idd. vaak is t zo dat jezelf en de mensen die je vaak zien, ook zien dat ie flink gegroeid is de afgelopen tijd maar de rest ziet t niet. terwijl je juist zou denken dat t andersom moet zijn. een echte meisjeskamer! leuk!
Ach bij 30 weken ging een oud-collega nog navragen bij anderen of ik zwanger was. Ze durfde het niet aan mij te vragen omdat ze bang was dat ik misschien alleen aangekomen was! Halloooo! Ik heb dan wel een bescheiden buik, maar ik vind het wel een duidelijk zwangere buik! Toch?
En wat een super schattige babykamer is het he!?! Sorry meiden, die van mij is toch echt de liefste... haha!
hahaha ja das idd lastig met bescheiden buikjes dat sommige denken dat je net zwanger ben en als je dan zeg moet 7 week dan geloven ze je inderdaad niet . wel lastig ja .
haha! op zich is t lekker toch? sommige vrouwen hebben er een ongelooflijke toeter voor en die hebben er ook veel hinder van. maar t is wel een zwanger buikje hoor! zelf ben ik nog maar 10wk zoals je kunt zien, zit nog maar op een kwart haha, maar kan op t moment mn gewone broeken niet meer aan... loop dus hele dag in joggingbroeken! en mn vriend, schoonouders, mn moeder en ik zien mn kleine buikje wel maar verder valt t weinig op. terwijl wij vinden dat t te zien moet zijn haha. jij gaat bijna met verlof! lekker idee of niet? 20 aug hebben wij onze 13 wk echo dus wij mogen nog ff! verder alles al helemaal klaar?
Inderdaad Jojo, nog maar 3 weekjes en dan met verlof! 15 Augustus gaan we nog een weekendje naar een 4* hotel in Duitsland, dus daar heb ik ook super zin in! Daarna wordt het wachten tot de kleine komt.
Volgend weekend kunnen we de kinderwagen en de maxi-cosi ophalen. Dan hebben we alles in huis. Ook de babykaartjes zijn besteld, het is alleen nog wachten op de proefdruk. Verder is alles klaar en geregeld. Dus de kleine kan komen (nouja, nog minimaal 4 weekjes wachten! Dan is ze 'op tijd').
ik heb 15 aug de 20 weken echo dan zal ik 21 weken zijn dan ga jij op vakantie hmmz mag ik mee ? whaha in je koffer
ga jij nog weg bengeltje? wij 22 aug weekendje ameland met schoonfam. en einde van t jaar met mijn fa weekendje weg. om eerlijk te wezen, ik ben blij als we de 13 wk echo hebben gehad en alles goed is!
neee ik ga niet weg athans was de bedoelingwel weg te gaan vliegen na familie van me vriend te gaan maar aangezien de baby kamer ook nog gedaan moet worden en betaald moet worden denk ik het niet dat het gaat lukken aangezien ik niet mag werken.
vanwewge me instabiele rug en beginnen de bekken instabiele tijd (veel pijn) en de bloedingen die ik krijg als ik al wat druk ben zelfs als ik in me huisje bezig ben kwam het elke keer mag van de gyns ook niet werken niverband met de bloedingen en me rug. maar ik ga toch even naar de bank afspraak groetjes tot straks