@Ellen - Ik weet dat het hartstikke eng is meid... Ik heb het zelf 2x meegemaakt... Daarom juist denk ik ook aan je en duim ik voor je... Probeer wat afleiding te zoeken meid...
ik had dat ook oke ik had veel bruinbloed maar ik verlies nu zelfs nog soms wat helder rood en als ik dan terug reken kan het wel zo zijn in de buurt van menstruatie dag normaal hou het even in de gaten vertrouw je het niet gewoon bellen ze zullen toch al een vruchtzakje moeten zien zitten
He Ellen, meid wat vervelend, ik duim hard mee met jou en de rest hoor! Lola dat is makkelijk aftellen! Fijn 3 weekjes alleen doen wat je zelf wilt! Ischa sterkte met je arm en laat maar gewoon naar kijken hoor! Verder allemaal mooie foto's gezien! leuk hoor, maar ben te dement om van 2 dagen te onthouden blijkbaar! Natas, hopelijk vandaag beter bericht! En ik hoop dat je kleine og even geduldig wil zijn... sterkte!
Hi Anneke, Beetje laat waarschijnlijk, maar ja ik heb daar ervaring mee (hier wordt iedereen op suiker getest). Je moet nuchter komen, en twee uur nadat je gegeten hebt, en dan is het een klein vingerprikje beide keren en meten ze het suikergehalte ofzoiets en eigenlijk kunnen ze je al wel meteen zeggen of het wel of niet suiker is. Alhoewel de prikkers natuurlijk zeggen dat ze het niet weten, want ze willen natuurlijk niets verkeerds doorgeven. Ellen, ik zou als ik jou was de verloskundige bellen en vertellen dat je bloed hebt, destijds hebben ze mij meteen doorgestuurd naar de gyn voor een echo. Lola heel veel plezier met je vakantie, ga je nog ergens heen? Ischa sterkte met je arm! Natas, heel veel sterkte met je stiefvader! Hoop dat het uiteindelijk allemaal mee valt, en dat de kleine idd nog effe blijft zitten!
hey meiden! @ Ellen: oh jee meid, ik zal duimen dat het niets ernstigs is en zolang je geen krampen hebt probeer je geen zorgen te maken meid, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.. Dikke knuffel @Ischa: 30 weken alweer JIPPIE! en autsj van je arm.. ik had weer die kuitkrampen 2dagen geleden en kan er nu nog steeds heel slecht op lopen.. zo gevoelig! @lola: Jaa lekkerrrr vakantie!!! @mariss: het komt nu ook steeds dichterbij voor jou meid, spannenddd!! Zo hier gaat het wel redelijk.. heb alleen ontzettend last van mijn ribben, want ons ukkie vind het nodig om mij zowat gekneusde ribben te schoppen hihi! Bijna alweer 35 weken als ik eerlijk ben zou ik straks ook op een punt willlen zitten dat ik bevallen mag.. ik word gek (of maak mezelf gek) van nieuwsgierigheid,,
Hier is het nog steeds rustig.....om gek van te worden. Hoop dat het strippen vanmiddag helpt! M'n broertje gaat morgen op vakantie en die baalt nu al dat ie dan niet meteen kan komen als de kleine er is, echt schattig!
ik zal voor je duimen mone, dat het strippen de doorslag geeft! hoe laat moet je? ah wat lief van je broertje..dat hij er heel graag bij wil zijn!
Ellen lieverd, oh jee.. heb je er al krampen bij? probeer er rustig onder te blijven hoor..(makkelijk praten van mij weet het!) Ik blijf voor je duimen meid.. dat het gewoon innestelingsbloed is
dat zeg niets he waarom bel je de vk niet even je heb al eerder mk gehad ze zouden toch een vruchtzakje moeten zien zitten misschien kunnen zij je gerust stellen?
@ ellen: gatver zeg, maar GEEN krampen is dan net weer wel positief nieuws zeg maar! Ik blijf gewoon duimen meid en een hele dikke knuffel voor jou!
Ellen bel anders idd gewoon je vk even, wie weet kan ze je geruststellen.. het hoeft idd niets te betekenen.. er hebben hier meer meiden bloedverlies gehad zonder krampen en die zijn nu nog zwanger! voel je niet bezwaard om de vk te bellen.. Luna: hoe is het ermee?
Ellenk, ik zou ook even bellen, ze kunnen dan eens kijken...dan weet je ineens wat er gaande kan zijn...ik hoop dat het een adertje is die is gesprongen....