is t niet erg laat ischa voor een kraam intakegesprek? of is t altijd rond die tijd? hoe is t met je ellen?
Is ook een juli mama hier op het forum.... Dus vandaar, ken haar niet persoonlijk! En ja na de 38 weken ging het bij mij al een stuk langzamer de tijd....
oh das inderdaad wel heel vervelend bengeltje! ben je al druk films aan t downloaden/huren/lenen zodat je de dagen vol kunt maken? en natuurlijk op t forum. mss spelletjes doen op internet. maar kan me voorstellen dat t ook weer niet goed is om de hele dag te zitten...
Nee hoor, vanaf 37 weken mag je pas thuis bevallen, en als je daarvoor bevalt, moet de kleine toch nog effe in het ziekenhuis blijven volgens mij. Dus dan is het tijd genoeg voor de intake. Hier zouden ze een eerste keer langskomen om alles te controleren, maar vanwege de drukte kon het opeens ook telefonisch...
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mone, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Ellenk, 36 jaar, 1e kindje, 1 MA met 15.5 wk, uitgerekend 3 april Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 Mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Totaal 7 jongens 7 meisjes 4 verrassingen 4 :-# afspraken: 01 aug Ischa gyn 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk, Mone gyn 06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk 08 aug Sam vk 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn, Rebbel echo 14 aug Jootje vk, Ellenk 1e echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo 20 aug Jojo8 echo 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Tatty teddy --> Luna (zie ook site van Luna) Luna <-----> Jerl Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w van ? [color=?]?[/color] ? gram en ? cm
okeej, ja voor mij is t allemaal nieuw... en dacht dat t allemaal vrij op tijd rond was. en mone? heeft t strippen de boel op gang geholpen of viel t tegen? edit: lees net dat je 5 aug naar de gyn moet. is dit ter controle of wordt j dan ingeleid?
Ik ben trouwens ondertussen dus gestript, was bij mij niet pijnlijk, alleen heel vervelend ben benieuwd of het helpt. En we hebben in ieder geval dinsdag een afspraak bij de gyn.
Pas 24 uur na het strippen kun je zeggen of het wel of niet geholpen heeft, dus voorlopig duimen we maar! Ga eens aan het eten beginnen!
oh okeej, ja ook dat is nieuw voor mij haha. maar t was dus niet prettig? smakelijk eten zo! wij hebben t net op.
mwah films downloaden wel maar kijken niet whahahaha want dan krijg je toch ventje moet ze nog een keer zien dan moet ik verplicht mee kijken kijk dan liever samen
haha naja en die romantische "vrouwen" films dan? die zijn niet erg om 2 keer te kijken, maar die slaat die vast over haha. hoe kom je je dagen door dan? ik kan me voorstellen dat je t soms ff niet weet... naja alle spelletjes ook al gehad op internet?
me dag door tv huppelen na de keuken voor drinken na de wc en pc en tv en stofdoekje over scherm en de rest zitten en volgende dag ff na balkon neuzen kat kijken zitten tv wc en keuken en pc
ik had hem ook pas met 34 weken. Ach je hebt ze toch niet eerder nodig dan week 37 dus waarom zo vroeg de intake doen?
och meis, je loopt nog steeds. Ik hoop echt dat je niet het record van liesje gaat verbreken! Succes met de laatste zware loodjes!
ik kwam kijken of er al nieuws van mone was (nee dus) inez (geen idee) en natas. Natas wat een toestand met stiefpa. Ik hoop dat je ondanks alles nog wel van de laatste zwangere dagen (weken?) kan genieten. Genieten in een andere context dan dat het was, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Ja ik ben laat (ik ben niet zo'n snelle reageer-typ-miep(drukte) ); maar GEFELICITEERD voor degenen die zijn bevallen! en Suc6 voor degenen die wachten tot de bevalling op gang mag komen! Natas: Wat akelig zeg allemaal! Sterkte toegewenst! Houd je het een beetje vol? @jojo: haha idd, als emmenaressen onder elkaar, Gezellie @Mieke: Ik zag aan je onderschrift dat de 1e echo helemaal goed is, wat fijn! Je hebt 'm dus wat eerder gekregen? Ik zelf heb volgende week woensdag een gesprek bij de huisarts en kan dan waarschijnlijk de 1e echo gaan plannen. Ik ben erg benieuwd hoe ver ik nu precies ben en hoop op een mooie echo strakjes! Ik voel wel van alles, maar wel heel anders als de 1e keer.(nu minder last van misselijkheid, maar wellicht komt dat nog wel ) @Lin: Gefeliciteerd! Ook ik probeer te genieten hier van de zwangerschap. Spannend de echo niet? @Wishgirl:Ja die onzekerheid blijft, maar we zullen zien naarmate we verder zijn en positieve echo's hebben, zullen we die onzekerheid ook wel steeds meer kunnen loslaten. Vind vooral de komende weken erg spannend. Het komt vast allemaal goed. Heb er vertrouwen in! Ook tien jaar in de Rietlanden gewoond, wat grappig! In welk gedeelte vd rietlanden? Ik sternenveld! @Anna: Idd leuke ontspannende dingen doen, bezig zijn met positieve dingen. Lekker op vakantie dat is altijd goed! Hoop dat je een mooie en relaxte vakantie hebt. Uiteraard aan iedereen toegewensd die op vakantie gaat/is. @Mimi: Gefeliciteerd met je zwangerschap!Steekjes is herkenbaar, bij mij voel ik ze alleen boven mijn liezen. Zwangerschapssymptomen he . Nog steeds erg last van je zij? @Ellen hoe is het met jou nu? Hoop dat het bloeden is gestopt en anders, ik zou idd ook de vk of huisarts bellen, want zo blijf je in zo'n onzekerheid toch?
Dat hoop ik ook van niet. Maar ziet er wel naar uit... Heb van het strippen alleen veel voorweeen gehad vannacht, hopelijk daarmee ook wat meer ontsluiting, maar ja, nog geen bevalling.... hopelijk dit weekend en anders dinsdag naar de gyn voor controle en een afspraak wanneer ze gaan inleiden...
FF een update van mij... nog steeds bloed. Niets in het verbandje maar puur na het plassen. Gisteren test was nog positief maar goed.. Nu misselijk maar ik denk van spanning. zodra ik wat meer weet horen jullie het weer.
Hi Dames, Voor vandaag een laptop (joehoe kan ik rustig op de bank hangen enzo, anders blijf ik van alles doen. En met mijn BI is dat niet goed!) Ellen, ik hoop voor je dat het goed gaat! Ik heb deze zwangerschap ook bloed verloren (leek heel erg op een eerdere miskraam) maar nu heb ik nog steeds een wondertje in mijnn buik! Mone, succes hoop dat het niet te lang voor je duurt! Natas, moeilijke periode, kan me voorstellen dat je die kleine nog even binnen wilt houden. Veel sterkte! Da was hem geloof ik, als ik iemand vergeten ben heel erg sorry, maar ik had nogal wat bij te lezen... Jooze