Inez: gefeliciteerd met je dochter Yelina, wat een prachtige naam! Hopelijk gaat het voeden nu beter! Ellen: dikke knuffel! Natas: fijn dat het beter gaat met je stiefvader en dat hij iedereen weer herkent enzo! Is toch fijner he, als je bijna moet bevallen! Pffff, wat een emoties allemaal bij elkaar toch op zo'n manier?!?! @ Iedereen: hooooi!
HOOOI Lola ! Ooh jullie moeten even deze link bekijken.. lig hier helemaal dubbel http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=100601
Inez: Van Harte Gefeliciteerd met je dochter!:-D Bijzondere naam, heeft het een bepaalde betekenis? Ellen: Sterkte & Kracht toegewenst in alle onzekerheid. Natas: Wat goed nieuws zeg! Fijn
Hi Dames, @ Inez en man GEFELICITEERD! @Lola, vreemde ex vent heb je toch, wil hij je nu terug ofzo? Gefeliciteerd met je 20 weken.. @ Ellenk, wat een onzekerheid, hoop voor je dat alles snel duidelijk wordt wanneer kan je een echo krijgen? Gewoon zo snel mogelijk een afspraak maken mocht het wel doorzetten kunnen ze namelijk ook zien of je baarmoeder goed leeg is! Maar dat hopen we natuurlijk niet! @ Natas, Gefeliciteerd! Dat gaan de goede kant op. Ga je ook een stuk rustiger de bevalling in. @ Ischa, hoop dat je nu beter geslapen hebt... En die poetsdrang ik weet het niet maar ik heb het al (is hier ook hard nodig tijdens die verbouwing! Hier alles redelijk. We hebben gister een super leuke dag gehad. Dus ik had het er voor over. Maar ik had gister en nu natuurlijk ook heel veeel pijn! Maar ik heb het overleefd en ben niet eerder naar huis gegaan als verwacht. En de vrijgezel was helemaal blij 1 van mijn beste vriendinnen en die scheen heel bang te zijn dat ik niet kon komen. Had ze aan iedereen gevraagd (behalve aan mij omdat ze me niet wou dwingen) en was helemaal verrast dat ik er was! Vandaag in iedergeval maar rustig aan doen en dat zal wel een paar dagen duren, maar de dag was top! Jooze
Inez, ook hier van harte gefeliciteerd! Ik heb darmkrampen, koud zweet en beetje diarree...... kan dat horen bij een beginnende bevalling?
@ Jooze: ja hij wil mij heel graag terug, meteen eigenlijk al, maar goed, daar was het al te laat voor! Wat fijn dat je gister zo'n leuke dag had! En super dat je het hebt volgehouden, je zal er nu wel flink last van hebben of niet?
yep, kan het begin zijn. Ik ben zondagoverdag ook compleet leeggelopen en zondagavond dus bevallen. Mocht het idd zover zijn TOI TOI TOI Maak er wat moois van!
Natas Spannnend... Jooze fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Ja zal nu wel een paar dagen rusten worden ben ik bang. Maar goed. Je hebt een leuke dag gehad iig !
Inez, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter (zusje)Yelina. Mooie naam trouwens zeg. Ben heel benieuwd naar de foto's @Natas, Spannend hoor meis
Inez van harte met jullie dochter! Wat heeft ze een mooie naam zeg! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en daar van elkaar kunnen gaan genieten. Hier zit de kraamweek er alweer op. De kraam zoeft nu nog even door het huis en dan is het echt gebeurd. Ik voel me super goed. Komt mede doordat Jaron ons goed laat slapen snachts.
Gatsie, voel me echt belabberd, heb echt rot geslapen! Heb het zo benauwd de laatste tijd (astma komt weer terug ofzo?).... Nou ja, komt ook wel weer goed!
Gefeliciteerd Inez, en wat een mooie naam idd! Geniet er van! Ik hoop dat ze snel beter gaat eten... Lola je baarmoeder groeit nu flink en je hart pompt aardig wat extra bloed rond, daardoor moet je ook wat meer ademen (alle zwangeren hyperventileren een beetje tov normaal) terwijl er juist wat minder ruimte is. Rondom de groeispurtjes had ik ook steeds wat meer last er van, maar het went heel snel weer (behalve buiten adem zijn als je voor je gevoel nog niets hebt gedaan!) En zolang je maar niet "piept"zal het met de asthma wel los lopen, maar zo voelde het voor mij ook wel een beetje... Luna wat fijn dat het zo lekker gaat! Ik vrees nu al voor de nachten! Maar het kan dus ook goed mee vallen! Natas spannend zeg! Ik hoop dat we mooie berichten van je mogen krijgen! succes!
Luna wat lekker meid ! Zo'n baby willen we dus allemaal wel ! (had je berichtje even over het hoofd gezien.. )
@ mariss: dank je voor je antwoord! Ik heb astma, maar het ging beter, dus vandaag dat ik het mij afvroeg! Piepen doe ik idd nog niet! Vervelend is het wel, maar als ik er niet van kan slapen vind ik het zwaar irritant! 1 voordeel vannacht beroerd geslapen = vannacht goed slapen!
ik had tijdens de zwangerschap ook veel meer last van bronchitus. Sowieso heb je een kwart minder longinhoud naar mate je buik groeit.
inez van hare gefeliciteerd met jullie dochter! mooie naam heeft ze gekregen! ben eigenlijk wel benieuwd, jullie hebben de kinderen hele mooie namen gekregen die niet vaak voor komen, maar zijn die ergens vanaf geleid of zit er een betekenis achter?