mandje is sinds 3 juni niet meer geweest, druk met verbouwen en zwanger zijn. croky is vandaag nog online geweest maar geen bericht achter gelaten. Laatste bericht is van vrijdag, laatste bericht hier is van 17 maart. ktje is voor het laatst hier geweest op 14 april. Jill is niet meer online gweest sinds 18 april roshi schrijft actief mee bij september mama's. Semmie schrijft actief mee bij de november mama's joli schrijft actief mee bij de oktober mama's tatty teddy schrijft nog bij de miskraam kletstopic en bij de oktober mama's lief schrijft bij de oktober mama's mee elissa (liz0104) schrijft bij de oktobermamam's sisqa schrijft overal en nergens. Deze mensen heb ik allemaal een PB gestuurd. Wordt vervolgd dus. Ik hoop in elk geval dat het met hen allemaal goed gaat.
ZOOOO LUNA Jij hebt je huiswerk goed gedaan. Jill heb ik op msn. Gister met haar man gesproken op msn en alles ging goed met haar..
zoo luna, jij bent overal van op de hoogte HIHI misschien is het ook een optie dat als meiden na een maand niet meer hier geweest zijn een pb te sturen of ze nog wel bij ons komen kletsen en anders misschien van de lijst te halen? dan blijft ie wel up 2 date! Met roshi is alles goed, die spreek ik ook wel bij de sept-mamas!
ik zit me nu momenteel heel erg te irriteren aan een vent die achter ons woont.. volgens mij heeft hij echt niet alle 100 punten.. Altijd als hij achter in zijn tuin is doet hij NIETS anders dan vollop en keihard schelden en niet zomaar schelden nee het K-woord waar ik zo'n hekel aan heb, omdat mijn oma hieraan is overleden.. hij doet dit al zolang dat ik hier woon en geeft eigenlijk best veel overlast, want hij is ook ONTZETTEND luidruchtig! zat me net te bedenken dat als de kleine er straks is (die slaapt bij ons dus ook achter!) dat hij hier rap mee moet stoppen, want hij kan ons ukkie wel wakker houden op deze manier.. het is zo'n walgelijk ventje he! Een maand geleden schreeuwde hij ook om de haverklap en toen zei ik er wat van.. ik zei : spot niet elke keer zo man met die ziekte,, zegt ie: als jij je smoel niet houd spot ik wel even met jou! !@#%^& misselijk makend figuur! zo dat moest er even uit !
ik ben alle inlognamen langs gegaan. Was wel even een werkje ja. Ik stel voor dat we even reactie afwachten en als we niets horen, dan is het spijtig, maar dan haal ik ze van de lijst.
Hoi meiden! Ik meld me hier ook weer even naar aanleiding van Luna's pb'tje .... Ik lees nog wel met jullie mee hoor, niet zo vaak als bij de oktobermama's, maar blijf wel een beetje op de hoogte van alles ... Ik vind het alleen een beetje moeilijk om me bij de groep te 'voegen' zeg maar , voelt alsof je als 'indringer' komt bij een groep die elkaar al veel beter en langer kent.... Snap je?! Ik ben iig blij dat het goed gaat hier! Met mij en ons wonder gaat alles ook hardstikke goed! Ik geniet met volle teugen van het zwanger zijn en ben stiekum al een beetje begonnen met aftellen naar 11-10-'08! Ik zal zeker eens wat vaker van me laten horen, goed?! Liefs voor jullie allemaal!
ha joli! je bent echt geen indringer hoor! hoor meer zielen hier, hoe meer vreugd wel fijn dat alles goed met je gaat!
is het niet handig de mensen die neit mee schrijven uit de lijst te halen? dan word het voor ons nog meer overzichtelijker bedoel ze melden zich hier wel maar schrijven niet dan word de lijst stuk korter als ze toch niet mee praten waarom dan wel in de lijst denk ik dan
Wat ben ik blij dan dat ik deze week wat vaker gereageerd heb . Net als Joli had ik hetzelfde gevoel eerst. Omdat ik toch eigenwijs ben had ik zoiets van nou en ik kijk wel.
fijn dat alles goed gaat! Gewoon over de drempel heen en lekker mee kletsen. Het duizelt mij soms ook nog wel met de namen, maar ik trek me er verder niets van aan. hihi. Succes met aftellen en het zou leuk zijn als we je nu vaker gaan zien.
ik ben bezig met opschonen maar wil mensen niet zonder hun medeweten van de lijst halen. Maar de komende week zal hij geregeld aangepast worden.
nee snap ik maar dan zal je zien dat als ze dus pb krijgen ze ff langs wippen en daarna weg blijven heb het dus bij vele forums gezien ook me eigen forum die sinds paar maandjes dicht is gegaan.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Ellenk, 36 jaar, 1e kindje, 1 mk met 15.5 wk, uitgerekend 3 april Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Totaal 6 jongens 5 meisjes 3 verrassingen 4 :-# afspraken: 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk 06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk 08 aug Sam vk 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn, Rebbel echo 14 aug Jootje vk, Ellenk 1e echo, Hartewens 2de echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo 18 aug Ischa gyn 20 aug Jojo8 echo 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w van dochter YELINA ? gram en ? cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE ? gram en ? cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Semmie en Lief hebben een pb terug gestuurd. Alles gaat goed, maar ze nemen wel afscheid van deze groep. Croky in principe ook maar zal nog wel komen melden dat ze bevallen is. Aangezien ze nu uitgerekend is, laat ik haar nog even op de lijst staan. Heb muis ook van de lijst gehaald.
Bij mij was het vorige keer ook elke keer weer een drempel. Niet rot bedoeld hoor want ik vind jullie allemaal harstikke super. De vorige keren is het namenlijk foutgegaan allemaal. Nu ben ik hier weer en ik zie dat iedereen zo ver is. Dan voel ik me best een buitenbeentje met mijn op dat moment 4 weken . Er zijn er meer die net zwanger zijn hoor. Ik voel me dan heel onzeker.