ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 27 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Ellenk, 36 jaar, 1e kindje, 1 mk met 15.5 wk, uitgerekend 3 april Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Totaal 6 jongens 5 meisjes 4 verrassingen 4 :-# afspraken: 05 aug Lola1982 20 weken (+ jarig! ), Jojo8 vk 06 aug Pippo Echo 34 weken, Lindaa vk 08 aug Sam vk 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn, Rebbel echo 14 aug Jootje vk, Ellenk 1e echo, Hartewens 2de echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo 18 aug Ischa gyn 20 aug Jojo8 echo, Roshi groeiecho 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w van dochter YELINA ? gram en ? cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE ? gram en ? cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Is aangepast van Roshi en tatty teddy!
Hi dames, ff snel een berichtje van mij. Allereerst; MONE & NATAS GEFELICITEEERD! Geniet lekker van jullie kindjes & jullie mannetjes ook natuurlijk! @ Bruidje, wat heftig zeg, ik hoop dat het met die medicijnen een stuk beter gaat. Maar goed dat jullie naar de huisartsen post zijn gegaan! @ Joli, snap het wel hoor dat je niet tegen iedereen verteld dat je voor FV gaat. Want ik wete dat mensen super bot kunnen reageren. Zelf heb ik een half jaar BV gegeven en hoop het weer te doen. Maar je moet echt doen waar je achter staat. Dat voelt voor je kind ook een stuk prettiger. en je omgeving, laat ze praten! Hier alles redelijk nog steeds veel last van mijn bekken na zaterdag maar dat komt weer goed! Jooze
Goedeavond Pippo! Jooze: Je hebt gelijk ook, gewoon laten kletsen iedereen! Ik voel me ontzettend goed bij deze keuze, dus heb besloten ze maar te laten denken allemaal.... Meiden, ik ga m'n hondje uitlaten, kittens wegen en daarna maar eens richting bedje, kijken of ik vanavond redelijk snel in slaap kan vallen ... Truste en morgen kom ik zeker weer ff langs
en wat zou er mis moeten zijn dan met FV? Ik ga ook FV geven omdat ik me simpelweg niet prettig voel bij BV.. het idee dat ik waar dan ook mijn borst tevoorschijn zou moeten halen, of continue moet gaan kolven.. nee dat vind ik niets! ieder voor zich maar ik ga voor FV!
begrijp wel wat ze bedoelen hoor, als je zegt dat je voor FV gaat krijg je eerst een riedel hoe goed BVwel niet is etc. sommige "durven" het niet hardop te zeggen omdat ze bang zijn voor de negatieve reacties. Moet je hier maar eens sommige toppics lezen Ikzelf wil het (BV) heel graag geven maar begrijp best als een ander het niet zou willen.
Het is heel normaal dat je er nu angst-dromen over kan hebben. Het is immers het grote onbekende. Heel goed dat je je aangemeld hebt voor de cursus. Waar ga je hem doen? Bij het VBN? OF vanuit de thuiszorg? Ik heb hem ooit bij het VBN gedaan en het heeft mij goed opweg geholpen. Vergeet niet dat je in de kraamweek begeleiding krijgt bij de bv. Je wordt dadelijk echt voor de leeuwen gegooid hoor.
ik snap dat BV misschien "beter" is of dat dat tenminste als beter wordt geadviseerd, maar tegenwoordg hebben ze ook zulke goede middelen voor FV waarbij je kindje ook alles binnen krijgt wat ze nodig hebben (neem ik aan!) Meid als jij graag BV wil geven moet je dat vooral lekker doen, en als je onzeker bent kun je altijd die cursus doen.. er zijn toch altijd misschien weer handige tips die tijdens zon cursus die je dan toch weer meeneemt
Hey Joli ken ik jou niet ergens van? Gewoon gezellig meekletsen hier hoor iedereen is hier welkom. Zelf Mimi met haar appelbomen
Luna> bij Vita Nova in Den Haag is bij mij om de hoek lekker makkelijk dus Lindaa> precies en als het me echt niet mocht lukken om BV te geven dan kan ik alsnog gerust zijn want de FV van tegenwoordig is echt super goed nou meiden ik ga slapen ben echt doodop truste xxx
Even snel Mone, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Ik ben dood zenuwachtig voor de 20w echo!
Dank je! hahaha, jij nu al! Nee hoor, begrijpelijk! vanmorgen was ik bloed sagerijnig, overdag en s'avonds veel afleiding gehad, hopen dat ik zo kan slapen! Heb er vannacht al de hele nacht over gedroomd!
zal wel mee vallen allemaal toch komt goed ff andere vraag og meer meiden die rond mijn tijd van zwangerschap benauwd kreeg?
Zal vast wel meevallen! Ik heb het ook heel benauwd, maar Mariss zei dat het er bij hoorde, gister schreef ik het toevallig ook hier op! Vervelend he?!
Komt morgen vast allemaal goed Lola . Je krijgt morgen een heel mooi verjaardagskadootje En nu ga ik naar bed en hoop dat ik een beetje kan slapen. Weltrusten
erg vervelend dan heb ik het net gemist van jou dachde gister avond het is gedaan met me zo raar me hartslag qwas ook maar 75 per minuut durfde dus afgelopen nacht niet te slapen vandaag ook met vlagen last van zo komt het ineens opzetten en dan weer weg soms blijft het ff hangen
Had ik ook hoor mimi, terwjil ik met de meeste meiden bij zwanger worden ook in een topic schreef voelde het voor mij best raar om weer hier te komen, ik was ook minder ver etc. maar nu voelt het weer heel goed!
@ bengeltje: ja hoort erbij, was het al aan het zoeken van gister, maar kan het niet meer zo 1,2,3 terug vinden! Maar ik heb er ook erg last van, ik slaap er zelfs niet van! Ik dacht dat ik spontaan weer erge last van mijn astma kreeg, maar goed, vandaag ging het weer wat beter! Echt heel irritant! @ Ischa: dank je wel meid! Vandaag weer begonnen met werken? Ik ga proberen te slapen! (eerst nog eventjes een beetje lezen in een boek!) Slaap lekker dames!
slaap lekker lola en we horen je morgen ohja en alvast gefeliciteerd \/ \/ {|= {|= {|= =D> dan ben je alweer 26 jaartjes jong =D> =D>