zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA das fijn he Natas.. :( ;) Moeten we je nou miss zeikwijf noemen? :p

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Lola gefeliciteerd.
    Kei goed gedaan meid ik ben trots op je :D :D

En nu ga ik even een paar uurtjes slapen. Mijn vriend ligt ook nog te slapen dus hoop dat dadelijk zijn hoofdpijn helemaal weg is.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jij mag dat Sam! :D

Welterusten Ischa.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, van harte gefeliciteerd!

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goh jij ook al? :) :) :)

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Gefeliciteerd Lola! :)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt dames! Ben echt blij!
    Afgestudeerd, contract voor onbepaalde tijd, 2 schalen omhoog, zwanger en nu nog een huisje!
    (dat weegt meer op dan die stomme rotzak van een ex van mij!)

Natas: hahahaha, zeikwijf!

Sam: oooh dat is ook niet leuk, honden kunnen vel reageren als het gaat om hun terrein he?! hih!
    Die engelse is zoooo cool! Ik dacht echt dat ie dood ging, die Amerikaanse was zoveel groter en die zwaaide hem door de lucht! Omdat mijn vriendin die Amerikaanse een trap gaf tegen zijn ribben liet ie los omdat hij om viel! Ze deed het uit reflex want ze dacht dat haar hond eraan ging! Ondertussen waren wij vet aan het schreeuwen en gillen!
    Die engelse zijn rechterkant van zijn kop ligt helemaal open, gat in zijn tong, ontstoken bek. Zwaar gekneuste poot, gekeuste tenen!
    Hij kan niet meer lopen, want dan gilt hij het uit!
    Arme schat!

@ ischa: slaap lekker meid!

Wat heb ik toch een heerlijke baan met dit lekkere weer! Een paar mensen waren er niet, dus heerlik op een bankje gezeten met een goed boek!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje Lola, die is flink toegetakeld :( !
    Ben net ook ergens achter gekomen. vrijdag lagen er overal drupjes bloed in de kamer, maar kon niet ontdekken van waar. Wel van welke hond, tenminste dat moest wel. De andere was dr mand niet uit geweest. Nu liep ie niet helemaal lekker! Ik weer kijken. Heeft ie grote snee in zn kussentje. Dus vanavond maar ff in de biotex.

Hoelang moet je wachten op een huisje? Of ga je iets kopen? Gaat echt helemaal goedkomen met jou hoor :)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ja hij is echt flink toegetakeld! maar het was ook zo eng, heb er echt van gedroomd! Gatver, ik kan wel janken als ik er aan terug denk! Vriendin en ik waren gister allebei de hele tijd stil, terwijl wij zulke kletskousen zijn! hahaha! zo'n impact heeft het gemaakt!
    Agossie, dus hij heeft een flinke snee, hoe komt ie er nou aan? Zielig!

Huren duurt voor mij nog ongeveer tot eind van dit jaar en ja kopen is ook een optie, maar ten eerste vind ik dat alleen een beetje eng, is dan toch een grote stap.. En ten tweede is er niet echt iets moois te koop wat binnen mijn mogelijke budget zit!
    Dus ik ben nog in dubio, even aan het rondkijken! In principe heb ik geen haast, ik woon nu alleen met mijn moeder, ze gaat zo vaak een weekendje weg dus we lopen elkaar niet in de weg!
    Toch voel ik me wel beperkt, maar dus niet op de schopstoel ofzo!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Gelukkig dat scheelt weer idd! Gewoon rustig om je heen kijken. Misschien komt er wat leuks te koop en anders idd gewoon huren!

Ja hoe hij er aan komt is mij een groot raadsel. Want hij lag de halve middag al in de kamer en toen ineens was er overal bloed. dus beetje vaag.. Nou ja, is gelukkig niet zo erg dan die engelse bull. Ja ik zou ook flink aangeslagen zijn. JAkkes :(

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Precies, heeft geen haast! Wie weet komt er iets moois op mijn pas wat betreft koopwoning! En ik heb wel een redelijk goede baan gelukkig!

Nou maar het is wel sneu voor hem, ook vreemd dat je niet weet hoe hij eraan komt, misschien toen ie uitging in glas gestapt ofzo?
    Ja die engelse was er aan toe, die amerikaanse had maar 1 beet bij zijn neus! Was wel een geweldig mooie hond trouwens!
    Baasje van die Amerikaanse kwam gister nog wel wat lekkers brengen voor die Engelse, hij was er ook helemaal mee aan!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh das wel netjes!
    Ja weet niet hoe hij eraan komt. Hij is gaan staan en naar buiten gegaan.. En in die loop dus overal bloed.. Nou ja. Gaat wel weer over :D !
    Hij heeft er verder geen hinder van. Heb vanmiddag alweer half uur voor mn hond in de keuken gestaan :p ! Kip en rijst klaar gemaakt.. niet best :p

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Een hele dikke proficiat Lola!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahahahaha! Moet wel lachen, kip en rijst! vind ie dat lekker?! Honden zijn ook zulke leuke beesten! Net kinderen he?! Ik wil ook wel graag een hondje! Beginnend met een franse bull!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je! :D

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA hij vindt het wel lekker, valt me niets tegen.. Hij is aan de diarree ;) ! Vandaar dat hij dat krijgt. Anders krijgt hij gewoon brokken hoor :p HAHA :D

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, ik dacht al lekker verwennerij daar in huize Sam! hihi! Is de diarree nog niet over?

Ik ga naar huis, want zo komt er toch niets van werken en dan kan ik beter thuis even bijkomen!

Fijne avond!

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA neej hoor ;) geen verwennerij :p !

Nou het wordt niet minder, hij hoeft nu niet constant naar buiten om een drupje te doen, maar het is nog wel steeds dun. Hij is er gelukkig niet ziek van.. Sloom was hij al door het weer, dat scheelt ;) ! Maar verder zo helder als wat :D !

Nou meid geniet lekker van je avond hoor! Lekker naar huis, je hebt gelijk :D !

X SAM

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Sam, weet je wat bij ons goed helpt als de hondjes aan de diaree zijn?

inderdaad rijst koken maar als je de rijst geeft ook een beetje van het afgekoelde nat erbij doen. Dat stopt ontzettend goed.
    de hondjes van ons zijn dan zo van de diarree af!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat hebben we ook gedaan idd! Maar bedankt voor de tip :D ! Wij doen het gewoon als drinkwater. Vindt hij nog lekker ook ;) !

Deel Deze Pagina