Zo is dat ! Nu eerst maar lekker de dag doorkomen ! Maar dat gewicht dat doe je goed ! Ik stond vanochtend op de weegschaal en ben nu niets meer aangekomen. Zit nu op 10 kg. Dus daar ben ik wel tevreden mee ! Zit nog steeds net onder de 80
Jawel.. Maar vorige x schrok ik zo.. tot 24 weken was ik nog geen 5 kg aangekomen en 2 weken erna zat ik al bijna op 10.. dus dan liever zo !
HIHI daarom ga ik maar niet te vaak op de weegschaal ! Nou ja. nog een paar weekjes en dan zal er al wel een hele boel af zijn
Ja het kan allemaal.. We zien het wel! Tot nu toe houd ik het nog wel even vol. Ik ga maar uit van de 42 weken, kan het alleen maar meevallen !
Ja maar jij had toch ook steeds het gevoel dat het eerder zou komen? Denk dat ik het straks ook wel zat wordt hoor als de kleine zo lang op zich laat wachten..
ja dat had ik ook en ook dat het een jongen zou worden...wat kan je jezelf voor de gek houden he hihihi
ja we zijn ook harstikke blij...alleen een stuk minder tijd voor het forummen he meissie roept alweer....tot laterssss
nee, ik ga zo die kant op! Moet er om half 2 pas zijn.. maar ga nog even langs opa! dus tot later meiden!
Hier even vlug nieuws van me! Echo was volledig in orde. Mooi op schema. Baby weegt 2000gram. Hoofdje zit naar beneden, maar nog niet ingedaald! Geen opening, dus alles mooi he! Nu lekker genieten van het weertje en ook het feit dat de baby goed lig, was een beetje ongerust dat het nog niet naar beneden zou liggen! Tot vanavond!
Pippo> fijn dat alles goed was meis! BV cursus gister was helemaal super, ben een stuk geruster gesteld en mevr heeft ook nog naar mijn (.)(.) gekeken, aangezien ik 1 "beschadigde" tepel heb heeft ze me een soort spuitje meegegeven waarmee je de tepel iets naar buiten kan halen, ze verwachtte het niet als probleem maar het zou wel kunnen vandaar het hulpmiddeltje. Ben echt helemaal blij dat ik gegaan ben, volgende week krijgen we praktijkles ik heel fanatiek met moppiepoppie (sept-mama) vanmorgen naar het zwembad voor zw zwemmen is het vakantie toen zijn we maar een lekker bakkie bij de hema (buiten in het sjonnetje) gaan doen liefs