zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vergeet helemaal te vertellen dat ik vandaag 9 jaar samen ben met m'n mannetje :whistle: en volgens de teller nog 50 dagen tot de uitgerekende datum :D

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hoevaak gaf je bv dan? En waarom had ze er niet genoeg aan?

3. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    het is heel normaal hoor dat je in het begin zulke spooknachten hebt. (helaas)

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Dat zijn goede berichten! Fijn!

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    van harte!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Roshi van harte! :D En fijn dat je zoveel aan die cursus hebt gehad :D .. Goed dat je je daarvoor opgegeven hebt dus!

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Luna en Sam> bedankt!
    Sam> ja ben ook echt blij joh het stelt me echt gerust, ik heb vannacht ook voor de 1e x er niet over gedroomd :D

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kijk zo willen we het horen.. :D
    Bah ik heb een 'offday' En niet omdat ik me niet goed voel ofzo.. al ben ik nu wel moe, maar gewoon beetje last van zelfmedelijden.. zit steeds te janken om niets geloof ik :( ..BAH! Nou ja, zal wel weer eens over gaan ;)

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Sam> fijn he hormonen ;) kan ook om alles janken :confused: **knuff** ben alleen veels te actief, wil het liefst iedere dag schoonmaken en dan nog even dit en dat. Is normaal gesproken niet erg maar met BI is het niet echt verstandig....

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey meiden,
    ben ik weer.. dit keer duurde mijn afspraak bij de vk wat langer omdat ze me van alles ging uit leggen over wanneer ik of mannetje hun bellen moet zodra vruchtwater knapt of dat de weeen beginnen en dat soort dingen! besefte me hierdoor dat het nu echt allemaal dichterbij komt!

maar goed, de controle was perfect.. ze schat de baby al met al op zo'n 6 pond bij de bevalling.. ik vind dat een mooi gewicht! Verder is ons ukje al volledig ingedaald! :D alles goed dus!

11. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lindaa> fijn dat alles goed was meis, 6 pond is goed hoor! gek he dat je kindje binnen nu en een paar (voor jou max 6) weken geboren word

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Ja echt heel bewerkelijk is dat, heb er een tweestrijdig gevoel bij.. heb er aan de ene kant superzin in, en aan de andere kant beangstigd het me omdat ik niet weet wat ik van de bevalling verwachten moet! (en aangezien die voorweeen en rugweeen al geen pretje waren zal de bevalling dat al helemaal niet zijn!, tenminste zo voelt het nu !)

de vk zei:ik schat het niet op een grote baby, maar op een kleine van 6 pond.. acht pond vind ik mooier!Ik vind 6 pond ook heel erg mooi, zelf was ik 4,5 pond bij de geboorte.. en ben nu ook niet zo groot, dus hoef ook niet een knoeperd van een baby! moet wel een baby worden en geen peuter :p ;)

en hoe was de BV cursus?

13. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lindaa> dat bevalling gedoe heb ik niet zo zeer, wel het "ow nee dan moeten we ECHT ECHT ECHT voor een kleintje zorgen" komt wel goed natuurlijk maar krijg het nog steeds een beetje benauwd als ik eraan denk hahaha gekke ik ;)

nou precies, hier ook liever een kleintje hoor maarja dat moeten we maar afwachten he ;)

BV cursus was helemaal super, ben echt een stuk gerust gestelder. Heb voor m'n "beschadigde" tepel een hulpmiddel meegekregen maar volgens de mevr moest het geen problemen geven :D

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Roshi: ja grappig en eng tegelijk he, het feit dat je straks een plicht hebt! maar het lijkt me heeerrrrlijk een ukkie in huis :D

Oh wat super dat de BV cursus goed is gegaan, en dat je ook nog iets voor je tepel hebt gekregen! ;)
    voel je je wel lekkerder onder nu he?

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Lin :D Goed nieuws :D ! Ja dat gesprek zullen wij binnenkort ook wel krijgen. Heb ik wel zin in moet ik zeggen :D !
    Maar vrijdag vast nog niet ;) ! HIHI ik ga ook voor een baby en niet voor een peuter hoor :p ! HIHI ..
    Ben benieuwd hoe groot ze die van ons schat :D !

Roshi bedankt voor de knuf.. Kreeg visite van zwager ;) ! Depri bui is weer over :p

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Lindaa> dat kleintje in huis lijkt me dan weer wel super hahahaha sja ik weet het ben soms erg vaag ;)
    ja voel me er echt super onder nu.
    Sam> heel goed meis, vooral leuke dingen doen dat is echt het beste medicijn :D

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    het is niet vaag hoor roshi, ik heb gelezen dat het in de laatste maanden heel normaal is dat je van dit soort dingen gaat denken.. zo van kan ik het wel, wil ik het echt wel blabla.. hoort er allemaal bij (volgens dat boek HIHI) ;)

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja is het wel leuk een kindje ;) ! HIHI.. Ach en als het er is leven we waarschijnlijk allemaal op een mooie roze wolk :p !

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    JAAAAAAAAAAAAAA :thumup:

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden,

Misschien dat sommigen mij nog kennen van andere topic bij "zwanger worden" maar ik mag me weer aansluiten bij jullie.

Ik heb een vraagje. Met hoeveel weken kregen jullie een echo? En was dat een vroege echo. Werd de zwangerschapsduur ook berekend vanaf de 1e dag van laatste menstruatie? Sorry voor alle vragen gelijk.

liefs vruchtje

Deel Deze Pagina