op aanvraag voeden, maar ze werd er gewoon niet voldaan van... na een uur kwam ze heel vaak alweer....
Vanmorgen weer moeten huilen op mijn werk . Ik had gevraagt of ik s'morgens 1 uurtje later kon beginnen dus ipv 9 uur om 10 uur tot 13 uur ipv 12 uur, dus gewoon 3 uurtjes. Omdat ik dus pas tegen 5 uur in slaap val. Krijg ik als antwoord: Misschien s'middags niet gaan slapen (hoe weet hij dat nou, slaap 9 van de 10 keer s'middags niet als ik ga liggen ) Had je graag s'morgens op de afdeling omdat er dan het meeste werk ligt (er is helemaal geen bal te doen, moet constant aan iedereen vragen of ze misschien nog iets voor mij te doen hebben) Probeer het maar eens om s'middags niet echt te gaan slapen maar te rusten. Je zult zien dat het helpt (is hij dokter ofzo ) Ik ben zo boos en verdrietig tegelijk maarja ik werk maar 3 uurtjes per dag en zijn genoeg mensen die nu nog 8 uur per dag werken.
Oja ik heb mijn steunzwangerschapspanty opgehaald en hij zit kei lekker, het is net of meteen alles minder zwaar aanvoelt. Maar ben er denk ik s'morgens wel een kwartier mee bezig om dat ding aan te trekken. Maar ik ben er in ieder geval kei blij mee.
maar dan geef je toch gewoon weer? Juist deze dagen, zo rond de 10 dagen oud hebben ze regeldagen. Heeft de kraam je daar over verteld? Ik heb Jaron gisteravond bijv ook elke anderhalf uur gevoed. Wat je ook kan doen is eerst borst 1 geven. Dan verschonen en boeren en daarna borst 2 nog aanbieden.
Ooh Ischa wat vervelend meid op je werk ! BAHBAHBAH... Hier m'n kraampakket opgehaald, veilig bevallen boek gekocht, nog wat dingetjes om te doen tijdens m'n verlof , en nieuw nachthemd en lekkere broek ! Al met al genoeg dingen gehaald Ooh ja ook nog even kruiken voor de beeb!
Het valt hier nog mee (zal het even afkloppen ) ! Vanochtend zaten we net in de auto en toen begon het toch te onweren en te plenzen.. Man o man! ...
Of 15 dagen of 11 dagen. Ik heb al heel lang geleden gevraagt of ik vrijdag 22 aug mijn laatste werkdag kan hebben ipv 28 aug. maar nog steeds geen antwoord op gehad. Dus het zal wel 15 dagen zijn. En opzich is dat nog wel te overzien maar vanmorgen onderweg naar mijn werk moest ik zoveel moeite doen om mijn ogen open te houden, het is gewoon ook nog kei gevaarlijk ook. Volgens mijn werkgever werk ik op therapeutische basis kan inderdaad de arbo weleens bellen.
rot weer waar ? hier nog niet laat het maar ff droog blijven hier ischa balen zeg gewoon de arbo dienst bellen niet echt verstandig te auto rijden als je je ogen amper ken open houden hopelijk doen ze er wat aan