vruchtje: wat mooi dat je toch eerder een echo mag Roshi: hier ook 1 waarbij de nesteldrang toeslaat.. en dan niet alleen de schoonmaak maar ook onafgemaakte klusjes heeft vriendlief van mij moeten aanpakken ben op en top tevreden nu
zoveel heb ik niet eens gegeten.. ik voel me de hele dag eigenlijk al niet zo lekker.. veel harde buiken, dan in 1 klap zo misselijk als een kat, en nu weer dat overvolle gevoel in mijn buik... niet mijn maag maar mijn buik(vanaf de navel naar beneden) net alsof er een spanning van jewelste op staat!
Hmm das vervelend ! BAH.. GRRRR, iemand enig idee hoe je een iso-bestand (film) om kunt zetten (met welk programma en hoe) op een dvd om die aftespelen in dvdspeler?
Ja ben echt blij nog maar een week Duimen jullie ook dat er dit keer wel een zwangerschap te zien is op echo? liefs vruchtje p.s. wordt de langste week van mijn leven tot nu toe hi hi
Tuurlijk duimen we voor je ! Ja dat geloof ik wel, maar het komt wel goed meid ! We duimen er hier flink op los , dat is zeker
Je hebt me wel een beetje gerustgesteld Sam8 ik vertrouw ook maar op mijn lichaam. Ik ga even tv kijken. Fijne avond meiden liefs vruchtje
@Lindaaa, Hopenlijk gaat dat gevoel van overvol zijn snel over. @vruchtje ik duim met je mee hoor meis.
Wat fijn vruchtje dat je 15 aug al mag komen. Het komt vast allemaal goed. Luna klopt omdat ik al in de ziektewet zit moet ik 6 weken van te voren stoppen maar dat had ik sowieso gedaan. Alleen had ik gevraagt (al zeker 3 maanden geleden) of ik 4 dagen eerder (is dan de vrijdag ervoor) mag stoppen. Maar zal wel een paar dagen ervoor te horen krijgen dat het niet doorgaat (tenminste daar hou ik nu wel rekening mee). En heb eigenlijk nog zoveel te doen in huis maar heb er gewoon echt helemaal geen energie voor. Wat lief Linda van je mannetje .
normaal gesproken zal dat dan van je vakantieuren afgaan, maar dat kan niet omdat je in de ziektewet zit. Therapeutisch werken geeft de werkenemer veel vrijheid want als het niet wil mag je stoppen. Maar ik zou dat dan wel in overleg met de bedrijfsarts doen. Zeg dan dat het je echt te zwaar wordt, vooral ook emotioneel.