Natas gefeliciteerd met Chris. Sam geniet van je verlof Ik heb een dikke koortslip . Al jaren geen last meer van gehad. Maar volgens mij kan het nu geen kwaad toch?
Mag ik erbij? Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger na anderhalf jaar geleden een MA gehad te hebben. Ik ben zeer blij maar ook zeer bang, ik denk dat jullie dit gevoel wel kennen. Ik ga 20 augustus naar de gyneacoloog en ik heb het gevoel dat ik tot dan nog niet mag gehecht raken aan het idee zwanger te zijn. Je leest zoveel verschrikkelijke verhalen en ik ben doodsbang om dit kleintje weer te verliezen.
hoi dames, mijn meisje doet niks anders als huilen...we hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt... we zijn radeloos...alleen 's nachts slaapt ze goed
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Totaal 5 jongens 6 meisjes 4 verrassingen 4 :-# afspraken: 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug Jootje vk, Hartewens 2de echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo, Vruchtje24 echo 18 aug Ischa gyn 19 aug Lindaa voorlichtingsavond bevallen 20 aug Jojo8 13 wk echo, Roshi groeiecho, Lindaa VK 25 aug Sam8 vk 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE ? gram en ? cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en ? cm Hmm jammer dat er een aantal niet (meer) komen kletsen. Maar ja, dan heeft het ook geen zin om ze op de lijst te houden ! Ik heb ook even m'n nieuwe afspraak erop gezet
Sam010 welkom hier .. HIHI grappig om m'n eigen naam te schrijven ! Van harte gefeliciteerd. We snappen allemaal hoe je je voelt. Maar zie hier dat het na een mk ook goed kan gaan! Blijf vertrouwen houden.. Liesje.. Ik wou dat ik je kon helpen, maar sorry.. Echt vervelend zeg !
Ik voel me wel meer zwanger dan de laatste keer, raar om te verwoorden maar het voelt helemaal anders aan. Mijn gyneacologe zei de vorige keer dat ik de volgende zwangerschap minder kans heb op een MK maar dat klopt toch helemaal niet volgens mij. Nuja duimen jullie mee voor ons?
Ze heeft mss krampjes ofzo? Heb je temp al gemeten? Als ze blijft huilen zou ik toch de kinderarts bellen meid.
Goeie avond! Ik mag maandag 11 augustus terug naar de gynaecoloog. Kijken of er al iets veranderd is. Maar kdenk het niet. Kan iemand dit aanpassen op de lijst. Ik zou heel graag plaats maken op de lijst, maar ons klein meisje denkt er anders over
Heb je al een arts gevraagd? Sam010.. Meid probeer iig positief te blijven en zoek afleiding tot de eerste echo! Hoe moeilijk het ook is.. MANDje wat gezellig dat je er bent ... Hoop dat je snel mag bevallen
Dat wachten duurt zolang, ook al is het niet meer zo lang, maar toch. Mijn gynaecoloog dacht dat ik nooit mijn 40 weken ging uit doen, dus verwachte ik vanaf mijn 37 weken ons meisje. Maar het zullen er waarschijnelijk wel 42 weken zijn. Heb dan maar besloten om aan de schweppes bitter lemon te zitten, veel helpt het niet, alleen dat ze veel de hik heeft Ik zie dat met jullie ook alles goed gaat blij om dat te lezen!
HIHI spannend hoor.. ja die 2 weken wachten duren dan wel lang. Lijkt mi ook niet toppie.. maar wie eet
Ik probeer er toch nog van te ''genieten'', in het mogelijke ervan en inderdaad spannend uitkijken naar een ''opening'' of zeg maar DE opening Ik zie dat je ook al 33 weken bent, wat gaat de tijd toch snel
Mandje: nog niets aan het handje dus? Idd je kan het beste zolang maar blijven genieten anders duurt et wachten alleen maar langer! Sam010: welkom hier meid, en probeer een beetje te genieten!
Wat vervelend Liesje. Heb je enig idee waarom ze huilt? Het zouden krampjes kunnen zijn. Dan zie je dat ze ook trappen met de benen. Je kan dan haar buikje masseren met draaiende begwegingen met de klok mee. Ook kun je haar met buik op je onderarm neerleggen en dan het gezicht op je hand. Zou het kunnen dat ze reageert op de kunstvoeding? Opeens krijgt haar maagje wel andere voeding te verwerken. Ik zou in dat geval direct weer stoppen daarmee en elke keer als ze huilt beginnen met borst aanbieden. Zo doen wij dat bij Jaron ook. Eerst borst aanbieden en daarna kijken we of hij nog steeds huilt. Meestal is het dan over. Tja, ik noem hem al mijn borst-klever. Het is nu even intensief met voeden om de anderhalf uur, maar dat wordt dadelijk wel minder. Bij darmkrampjes kun je ook cinababy druppels geven van VSM, maar als ik je zo over je meisje hoor zal dat niet veel wonderen verrichten. Heb je het idee dat er misschien iets anders mis is? Hoe is de uitdrijvingsfase van haar geweest? Kan het zijn dat dat snel of ruw gegaan is? Dan zou je een osteopaat kunnen consulteren. Hij bekijkt haar dan helemaal en als hij iets vindt (vaak wervels) dan ben je vaak met 2-3 behandelingen klaar. Heb je enig idee wat er snachts anders is dan overdag? Omdat ze dus snachts wel rustig is. Of is ze dan rustig van uitputting? Wanneer is het huilen begonnen? Veel sterkte!