Oh Liesje wat zielig, hoop dat jullie er snel achter zijn wat ze heeft Sam0110 welkom meid en ik ga voor je duimen dat het deze keer goed zit. En inderdaad die onzekerheid kennen wij hier helaas allemaal. Lola hoe was het etentje? Mandje wachten duurt lang heh? Ik hoop dat de kleine meid snel komt
Heeeee meiden... Hoe is het hier? Ik heb jullie gemist! Ben terug na een week zonder internet en telefoon gezeten te hebben... Kheb nu wel internet... geen emailadres.. tenminste... de oude werkt nog... maar de nieuwe nog niet... En telefoon... ik kan bellen... maar niet gebeld worden.. Grrrrrr... Maar het belangrijkste is dat ik terug ben!
Goedemorgen! Lola: echt waar? heb je je doel bereikt? oh zal met spanning op details wachten Wish: we hebben jou ook gemist hoor!maar daar is ze weer Hier 36 weken bereikt! nog een weekje en dan mag het
Goedemorgen! Jippie! 21 weken! Linda: gefeliciteerd met je 36 weken! Zo gister een boeiend gesprek gehad, maar we hebben het zelfs ook gezellig gehad! Minpuntje was alleen dat ie mij wou zoenen toen we afscheid namen, maar goed, je kan niet alles hebben! Hij heeft veel interesse getoond in die kleine meid, hij wil ook echt gewoon iets opbouwen met die uk en haar regelmatig zien... Dus dit is een stap vooruit! Wat mij verbaasd, maar goed hij had het nog wel over ons, maar hij kan het wel horen dat ik zei dat ik daar nu echt niet over wou praten omdat het voor mij uitgesloten zaak is dat we bij elkaar terug komen... Hij baalt dat hij niets meekrijgt van de zwangerschap en hij baalt nog meer dat ik het helemaal alleen moet doen! Maar goed dat heeft hij aan zichzelf te danken! We zijn een stapje verder en dat is wat ik wou!
goed zo lola! ben blij dat je nu een stap verder bent gekomen! En gefeli met je 21 weken! oh ja en ik heb weeer kittens vanmorgen toen ik naar de wc ging zat de wc, zag ik dat al mijn katten daar zaten.. wat bleek dat een van katten achter de wc pot aan het bevallen was.. en er lag al 1 kitten! onderhand is de 2e er nu bij.. en ben aan het afwachten of er nog meer komen!
Lola fijn dat hij zowaar interesse toont.. Knap van je dat je hem niet weer terug wilt hoor! En 21 weken Gefeliciteerd Lindaa wat leuk.. En feli met je 36 weken ! Je mag bijna ! Hmm Wish fijn dat je er weer bent.. Jammer dat nog niet alles werkt, maar het belangrijkste is dat je er weer bent Nou hier niets te melden !
sam010, van harte met je zwangerschap! de onzekerheid blijft nog wel even, maar zoals de andere dames zeiden: probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken. sam8, heb je t al voor elkaar met die iso? als ik een iso bestand heb, hoef ik alleen maar erop te klikken en dan opent ie nero. die brand ook iso bestanden. je kunt ook het programma alcohol proberen. lindaa, gefeliciteerd met je 36 wk en je kleine katjes! super he die kleintjes, en helemaal als ze gaan waggelen! lola, weer een weekje erbij! fijn dat je ex nu eindelijk interesse toont! hopen dat ie nu ook blijft doen en je gaat helpen. zou wel fijn zijn. wishgirl, balen dat nog niet alles werkt, maar neem aan dat t niet lang meer gaat duren? liesje, wat vervelend! mijn zusje was ook een huilbaby, maar toen mn moeder haar pink in suikerwater dipte en mn zusje eraan kon zuigen was t over. het dochtertje van een collega had heel erg krampjes door de overgang van fv naar bv en die legden vaak een theedoek in de magnetron en daarna op haar buikje. dan werd t wat beter. veel succes! hier verder niet echt nieuws.. ook weer een weekje erbij! kan niet wachten tot 20 aug, maar heb er wel een goed gevoel over! zeker na afgelopen wk dat we t hartje hebben gehoord! verder moet ik even gaan kijken hoe t gaat en wat beter luisteren naar mn lichaam, aangezien ik al rugpatient ben en nu steeds meer last van mn bekken krijg... sommige werkzaamheden op t werk kan ik niet zolang volhouden. dus baal ontzettend maar de vk zei dat ik anders maar halve dagen moet gaan werken. laten we nu maar keertje verstandig zijn dan he
JOJO.. Nee niet gelukt.. heel irritant.. Heb er afgelopen week 2 uur op gewacht.. en wat ie heeft gedaan weet ik niet, maar er staat niets op de dvd !
we hebben gebeld met een manueel therapeut en maandag om 11 uur hebben we een afspraak en tot die tijd moeten we maar het grootste deel van de dag met haar op de arm lopen anders krijst ze alles bij elkaar gisteren hebben we geprobeerd haar te laten huilen maar na een tijdje was ze nog steeds aan het krijsen....
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Totaal 5 jongens 6 meisjes 4 verrassingen 4 :-# afspraken: 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug Jootje vk, Hartewens 2de echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo, Vruchtje24 echo 18 aug Ischa gyn 19 aug Lindaa voorlichtingsavond bevallen 20 aug Jojo8 13 wk echo, Roshi groeiecho, Lindaa VK 25 aug Sam8 vk 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE ? gram en ? cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en ? cm Vruchtje wou ook op de lijst, er even bij gezet!
Ik hoop Liesje dat de manuele therapeut iets voor jullie meisje kan doen. Sterkte meid. Dat is al een hele vooruitgang Lola . En gefeliciteerd met je 21 weken Joepie onze Wish is weer terug. Ik kan me voorstellen dat je ons gemist hebt Wat lief Linda, misschien is het wel een fijne plaats om te bevallen . En gefeliciteerd met je 36 weken Nou ik ga even rustig aan boodschappen doen. pffffffff helemaal geen zin in en energie voor maarja is toch nodig
heb je t programma alcohol 120% ? die pakt m zeker weten, en de nero 7 ook. heb van de week ook nog een iso gebrand emee. mss ff kijken of je die kunt downloaden
haha had niet anders verwacht! heb je nu nero gebruikt? aanrader voor leuke film: step up 2, the streets! erg leuk!
en de voeding? Heb je daar nog naar gekeken of heb je niet het idee dat daar iets mee is? Badderen? Maakt dat haar rustig? Draagdoek?
Hoi meiden Hier even een kleine update.. Met de kleine gaat het een stuk beter, hij had dus inderdaad Kiss (en reflux). Het is een stuk rustiger bij ons thuis geworden.. Hopenlijk wordt de laatste maand verlof nog even genieten! Hoe is het hier? Sam, wat ga je ook al hard zeg! Luna hoe is het met de kleine Jaron? En Liesje het het al gepb'd naar je maar wat zielig voor je kleintje!