Jojo alcohol ! Bdankt iig ! Bruidje, ja gaat echt snel he ! Heb er ook al helemaal zin in ! Fijn dat het nu goed gaat met je mannetje en hopelijk nu lekker nog even genieten van je verlof !
bruidje, wat gaat verlof snel voorbij of niet.. mag ik vragen wat reflux en kiss is? sam8, fijn dat t gelukt is!
he meiden, kom even zwaaien hier.. heb de hele dag mijn huis vol familie gehad.. ze hebben mijn mannetje geholpen om alles uit de voor en achtertuin te halen.. we zijn rond elf uur begonnen (nou ja wij,, ik niet HIHI) en waren pas om half 7 klaar maar nu is alles kaal en eruit, dan kan volgende week alles betegeld worden Het zijn er trouwens niet meer dan 2 kittens geworden (ben ik ergens ook wel blij om!) Het zijn beide zwart witjes! Ik heb nu net lekker gedouched en ga nu eindelijk even languit liggen.. Tot morgen maar weer dames! Knuff
bij kiss hebben de nekwervels toch een opdoffer gehad bij de bevalling en kan er iets scheef staan waardoor baby's heel gespannen zijn en veel huilen. Bij kinderen met reflux sluit het maagklepje niet goed waardoor melk met maagzuur terug stroomt de slokdarm in. Dat zuurt brandt dan in en dat geeft veel pijn bij de baby dus wederom veel huilen. Met medicijnen kun je reflux helpen want die medicijnen leggen een laagje aan waardoor het zuur niet meer zo inbrandt. Soms helpt het ook om het bedje bijv schuin te zetten. Bij kiss kun je het beste naar de osteopaat. Die behandelt dan vaak 2-3 keer en is het weer goed. (corrigeer me als ik het verkeerd uitleg).
Nou Luna volgens mij niet! T is hier nog rustig ... Weekend he Hier is iig geen babynieuws Maar dat wou ik ook nog wel even zo houden
Goeiemorgen Ik denk dat een beetje vooruitgang heb. Heb vannacht waarschijnelijk enkele voorweeen gehad en nu verlies ik soort slijm met beetje bloed. Ik denk dat het de slijmprop is, zeker weet ik natuurlijk niet. Maar toch een teken dat er iets open gaat Ben blij, want heb al vele verhalen gelezen over baarmoederhalzen die niet willen openen en na vele gels en weeen, dat het dan toch een keizersnede word. Er is vooruitgang Ik wou het jullie toch even laten weten.
Spannend Mandje! Hier kan ik bijna niet lopen, denk dat de dag mij gister een beetje te heftig is geweest.. heb vreselijke last van mijn bekken als ik lopen ga.. ga vandaag helemaal niets doen, en lekker rusten!
jaja dat is de slijmprop. W.s. het begin van de bevalling. Dus hopelijk begint het vandaag of morgen! Spannend. Nu gaat je meldplicht wel tellen he! Maak er wat moois van!
Dames.. wat kan ik verwachten van kraamzorg intake bij mij thuis? Die komen morgenmiddag namelijk.. HIHI wil graag weten waar ik aan toe ben !
Bedankt voor jullie reactie Ik ging net beginnen stofzuigen, toen ik iets voelde, en inderdaad de slijmprop is daar! Daar ga ik nu eens flink een glas bitter lemon op drinken om te vieren. En mijn vriend is net 5 seconden geleden om enkele films te huren en heeft natuurlijk zijn gsm vergeten, maar ik kan nu teminste nog met jullie delen
Een blablabla verhaaltje. Ze lopen even een lijstje langs of je huis voldoet aan wat arbo technische [unten voor de kraamzorg. Dus of je straks je bed op klossen zet, een dweilstok hebt, 2 emmers, een dienblad... verder lopen ze wat punten langs, of je bv gaat geven, of je mantelzorg hebt, hoe de zwangerschap is geweest, of er complicaties zijn, of er dingen in het gezin zijn waar rekening mee gehouden moet worden, of of er gerookt wordt, of je huisdieren hebt. Verder legt ze even uit wat heden ten dage de werkzaamheden van de kraamverzorgster is.
het is afgelopen zondag echt goed begonnen... ja je bent op een gegeven moment echt radeloos...dus daarom gaan we er morgen maar mee heen...baat het niet schaadt het niet