Hum en wanneer was je die kunstvoeding begonnen? Want ik denk zelf dat daar nog wel eens een oorzaak in kan zitten. Misschien een ander merk proberen?
de kunstvoeding krijgt ze al vanaf week 1 dus dat kan het niet zijn...ze wordt van dag 2 al bijgevoed met kunstvoeding
Hi Dames, ff snel reacties van mij.... @Mandje, Succes! Hoop voor je dat het echt door gaat zetten. @Lola, kijk dat is een stap vooruit, hoop dat hij jou grenzen snel gaat snappen. @Liesje, je zal wel gek worden van de tips, maar hier nog 1 om in je achterhoofd te houden. Veel kinderen/ baby's zijn heel gevoelig, jij wordt radeloss (niet vreemd natuurlijk). Daar wordt die kleine nog banger/ radeloser en in iedergeval huiliriger van. Dus mijn tip probeer een dag rustig te blijven ook als ie in je handen huilt. Lief blijven praten en zeggen dat het niet erg is. Vaak schijnt dit al veel te helpen. Veel lichamelijk contact houden (maar dat doe je geloof ik al) en veel blijven praten. En niet steeds een andere houding zoeken (gewoon blijven zitten met een huilende baby het afwisselen leid ook af) In iedergeval goed dat je morgen een afspraak hebt! Succes. Jooze ps hier gaat het redelijk hoewel mijn bekken het echt een beetje laat afweten ;-(
Snel even melden Mijn vliezen zijn 10 minuten geleden gebroken. Moet ik nu onmiddellijk naar het ziekenhuis?
Hey mandje volgens mij als het kindje gewoon ingedaald is hoef je niet naar het ziekenhuis of het kindje moet in het vruchtwater gepoept hebben. Pas als je weeen krijgt die, volgens mij om de 4/5 minuten komen en 1 minuut duren. En hier is het zo dat ik in ieder geval even het ziekenhuis moet bellen van te voren. Dus, maar dat zal je al wel gedaan hebben, gewoon even het ziekenhuis bellen. Meid ik hoop dat je snel gaat bevallen. Heel veel succes.
Dag allemaal, Beetje laat, maar ik wil jullie graag laten weten dat woensdag 6-8-8 onze zoon Tom (Thomas Mark) is geboren! Het is een heerlijk ventje en ik ben gisteren weer thuis gekomen met hem. Alles is zeer voorspoedig gelopen en we genieten volop. Ik probeer snel wat meer te laten horen en een foto van ons kereltje op de site te zetten! enne Mandje succes!
Gefeliciteerd Mariss met jullie zoon Tom . Ik ben benieuwd naar de foto's. Fijn dat alles goed is gegaan. En inderdaad lekker genieten meid.
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Totaal 5 jongens 6 meisjes 4 verrassingen 3 :-# afspraken: 11 aug Sam intake kv 13 aug Lola1982 gyn 14 aug Jootje vk, Hartewens 2de echo 15 aug Jootje pretecho, Bengeltje 20 wk echo, Vruchtje24 echo 18 aug Ischa gyn 19 aug Lindaa voorlichtingsavond bevallen 20 aug Jojo8 13 wk echo, Roshi groeiecho, Lindaa VK 25 aug Sam8 vk 27 aug Pippo gyn 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk 08 sept Pippo gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4050 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE ? gram en ? cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en ? cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM (Thomas Mark), ? gram en ? cm
Onderstaand nieuws kregen we bij de oktober mama's. Gaat over Mariaatje. Mariaatje heeft me via sms laten weten dat ze sinds gisteravond in het ziekenhuis ligt n.a.v. heftig bloedverlies. Het bloeden is nu gestopt, met de beeb is alles gelukkig goed. Ze moet nu absolute bedrust houden en vanaf morgen mag ze weer proberen te bewegen, mits het bloeden nog niet terug is uiteraard. Als alles goed blijft gaan, mag ze dinsdagavond of woensdag weer naar huis.
Mandje voor zover ik vorige week van de vk heb gehoord moet je wel snel melden dat je vliezen gebroken zijn, het is nu het voornaamste namelijk dat de baby binnen 24 uur geboren word. dat heeft weer te maken met het feit dat er anders te weinig vruchtwater overblijft ofzo! Vooral als je vliezen gebroken zijn en dat je geen weeen hebt! Dit is wat de vk mij vorige week vertelde!
Mariss en mannetje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! geniet ervan! fijn dat alles voorspoedig is gegaan meis.
Geweldig, wat een babynieuws weer zeg! Latoya, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Levy. Mariss, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tom!
pff ik vind dat er wel veel ellende in de groep is hoor. Veel dreigende vroeggeboortes enzo. Toi toi toi maria! Ik duim en bid dat jullie kleintje nog een hele poos blijft zitten!
als de vliezen breken en het is meconiumhoudend dan DIRECT vlk bellen want dan heeft de kleine het al moeilijk. Als het vruchtwater helder is, dan ook bellen, behalve in de nacht. Breken ze snachts dan kun je wachten tot de volgende ochtend. Bij twijfel of het helder is: altijd bellen!
meid het gaat nu echt gebeuren! Super joh! Beval je sowieso in het ziekenhuis? Dan kun je even bellen en vragen wat je nu moet doen. Ik ben niet zo op de hoogte van ziekenhuis protocollen en het wil ook nog wel eens per ziekenhuis verschillen. Als je ook thuis mag bevallen dan bel je de vlk even. TOI TOI TOI
Hallo meiden, hier ben ik ook weer eens een keertje. Ik heb niet alles bijgelezen, dat is momenteel nog even geen doen. Momenteel ben ik bijna alleen maar bezig met Yelina verzorgen en, jaja, kolven. Vorig weekeinde kwam ik tot de ontdekking dat ik wat melk lekte, terwijl ik geen borstvoeding zou kunnen geven na m'n borstverkleining. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat ik hier toch wel blij mee was verrast, aangezien het me altijd wel heel leuk heeft geleken om BV te gaan geven. Het is niet veel wat eruit komt, maar iedere dag kan ik onze kleine meid toch een heeeeeel klein beetje bijvoeden met moedermelk. En daar ben ik maar wat trots op. Helaas lijkt het erop, dat het nu al weer aan het teruglopen is, maar .... dit neemt niemand mij meer af. Ik vond en vind het geweldig om toch, al is het maar even, te mogen ondervinden hoe het voelt om BV te mogen geven. Met Yelina gaat het nu erg goed. In het ziekenhuis is ze nog even opgenomen geweest op de kinderafdeling omdat ze niet goed wilde drinken en wat ze dronk, kwam er meteen weer uit. Sinds afgelopen maandag ging het ineens heel goed en dinsdag mochten we haar mee naar huis nemen. Gelukkig maar. Inmiddels is ze al weer boven haar geboortegewicht uit. Een eerste plaatje van Yelina staat in m'n album en wanneer alles in een wat rustiger vaarwater komt, volgen er snel nog meer. Groetjes en tot gauw.
Bij de oktober mama's gaat het inderdaad allemaal niet zo soepel . Hier ook weer het gevoel dat mijn bloeddruk aan het stijgen is, heb ook best wel wat hoofdpijn (al kan dit natuurlijk ook liggen aan het slechte slapen). Maar hoef pas 18 aug weer naar het ziekenhuis en twijfel eigenlijk een beetje of ik niet misschien morgen beter even het ziekenhuis kan bellen.