Sam, hier is ventje ook vandaag moeten beginnen met werken! Vind het wel jammer ook! Maar ik heb nog afleiding van ons dochtertje!
Weet je wat ik me afvraag: Hoe zal het met mandje zijn? Zal zij haar dochter al in haar armen hebben? Hoe zal het met croky zijn? Hoe zal het deze ochtend met Liesje en Rihanna gegaan zijn?
zoo meiden, volgens mij begint de nesteldrang echt toe te slaan.. niet alleen met klusjes in en rondom het huis maar nu ook echt met de schoonmaak! YEAAH! Heb zojuist alles afgestoft, de ramen van binnen gelapt, alle vitrages in de was gezet, mijn koelkast en vriezer van binnen en buiten schoongemaakt, al mijn keukenkastjes van buiten gedaan (morgen doe ik ze maar van binnen!) En mannetje pakt nu alle tegeltjes in de keuken voor mij aan! het wordt nog wel wat HIHI!
uh.. die waarschuwing is te laat gekomen ben ik bang sam.. voel inene een vreselijke onderrugpijn opkomen... ik ga maar even liggen denk k!
hoi dames, nou vanmorgen naar de peut geweest en het is geen kiss, maar ze heeft wel spanning in haar nekje en dat heeft hij behandeld. vanmorgen bij hem was ze natuurlijk superrustig en bij thuiskomst begon het feest weer...zit er nu ook mee op schoot.....anders wordt ze gewoon niet stil ik weet nou ook niet meer wat ik moet doen...geen idee waar het nog aan kan liggen
Mariss en Latoya van harte gefeliciteerd met jullie zonen! Geniet ervan! Zo dames, wat heb ik allemaal gemist? Iemand een snelle update? Hier gaat alles goed, Pieter is een schat van een jongen, alleen sinds gisteren een regeldag, dus nu komt ie om de 2 uur....hoop dat het niet al te lang meer duurt...Vandaag de eerste dag alleen en tot nu toe bevalt dat wel!
Ik heb een vraagje? Ik heb pijn aan mijn navel. Weet iemand wat dit inhoudt? Of heeft er ook iemand ervaring mee?
Poeh ik probeer mee te denken. Was deze peut een osteopaat? Desnoods een verwijzing naar de kinderarts vragen? Ga anders eens naar het inloopspreekuur van het bureau. Wellicht hebben zij een heldere ingeving. Moet je nog terug komen bij deze peut? Vaak zie je overigens dat als kinderen behandelt worden dat de klachten dan eerst juist toenemen voor je verbetering ziet. Dus hou nog even vol meid. Ik vind het allemaal wel erg shit voor je. Is ze op schoot wel stil te krijgen?
als ze in slaap valt is ook wel fijn voor jullie, maar kan me voorstellen dat je me je handen in het haar zit!
Zoo, intake gehad .. Leuke vrouw.. Verder niets bijzonders.. Tot nu toe krijgen we gewoon 49 uur. Dus komt vast goed .. Zal nu even met de honden uit.. Tot straks.. Mone wat fijn dat het zo goed gaat.. ! Geniet er lekker van.. En korte update? UUh er zijn wel wat baby's geboren, ff de lijst paar pagina's terug zoeken .. Ben ff blanco in mn hoofd