zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI JAAA :D Grappig :D .. Mensen vragen dus ook heel vaag of we weten wat het wordt. Dan zeg ik meestal. Nou ik hoop iig een kindje ;) ! Verder weten we het niet :p ! Maar in het begin dacht ik een meisje, maar merkte aan mezelf dat ik daar al wat vanuit ging op een gegeven moment.. Nu is dat gevoel veel minder.. Dus ik weet het niet ;)

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben benieuwd :D .

Ik moet zeggen dat ik me nu al weer iets beter voel, denk dat ik toch een beetje stress heb voor de bevalling. Heb er echt de bibbers voor :( , ben er iets teveel mee bezig. Maarja hij mot er toch uit.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja eruit moet het zeker ;) ! Heb je het boek veilig bevallen ook? Vind ik echt super boek.. Echt goede voorbereiding zeg maar...

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee, dat boek heb ik niet misschien eens kijken of ze het in de bieb hebben.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou ik doen.. Is heel duidelijk en goed beschreven allemaal.. Het lijkt mij een mooie voorbereiding iig!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    heb je nog een extra matras? Dan zou je met de bevalling die op je bed kunnen leggen waardoor je in de buurt komt van de juiste hoogte.
    Voor de bevalling is een goede hoogte wel noodzakelijk. Als je dat niet hebt, mogen ze een thuisbevalling weigeren en mag je alsnog naar het ziekenhuis. Over de kraamweek zou ik me geen zorgen maken. Mijn kraamverzorgster vroeg zelf of we de klossen weg wilden hebben of niet.
    Ze kunnen dan alleen weigeren je bed te verschonen, nou dat kan je man ook wel doen ;)

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    jawel, ze mogen je dan weigeren en dan mag je alsnog naar het ziekenhuis.
    (kennisje is vlk en die waarschuwde mij toen ik ook het bed niet op klossen wilde zetten. Overigens vraag ik me af hoeveel vlk daadwerkelijk zouden weigeren hoor).

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    wat fijn roshi dat de kleine met het koppie naar de uitgang ligt! echt super!

Wie was dat met navelpijn? Komt volgens mij gewoon door het rekken van de huid. Ik had het bij de eerste zwangerschap ook heel erg.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lin wil volgens mij sowieso in het ziekenhuis bevallen..

10. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Luna, k wil sowiezo in het zkh bevallen..
    dus het gaat echt alleen maar om de kraamperiode en ik heb tijdens de intake al aangegeven dat ik niet veel uren nodig heb qua zorg.. de huishouding wordt door mijn moeder gedaan en mijn mannetje aangezien hij tegen die tijd maar 50% werkt!(heeft nog te maken met zijn hand incident! Pas in oktober werkt hij weer volledig!) die is dus elke dag rond 12 uur thuis.. ik heb alleen kraamzorg nodig voor de beeb en om mijn wonden te checken! verder niet!

Ischa veilig bevallen is je zeker aan te raden.. ik heb het sam ook aan geraden en zoals je leest is ze er weg van hahaha net als ik! ;)
    Ik krijg er zelfs wat meer zin in,(de bevalling) en kijk nu heel anders tegen oefenweeen aan als ik ze heb.. in het begin was het vaak ooeeh neee help.. en nu is het meer van kom maar ik kan je hebben ,,

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,

Is er al baby nieuws van Mandje?

12. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Sam, bij mij is de kleine nog actief, soms doet het wel eens pijn, maar tis minder intenser dan ervoor daar het weinig plaats heeft he! Anders moet je eens voelen of je iets hard kan raken en even een klein duwtje geven, meestal reageert het dan...

13. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nog niets lola! ;)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Jammer! ;)

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    En van Croky ook niets!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dan wachten we weer rustig verder! :)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pippo.. Ja net met eten kreeg ik wel weer een schop.. Dus het is er nog wel ;) .. Zal zo ff op de bank gaan liggen..dan zal het wel weer losbarsten ;)

18. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ooooh nou dan zou ik me over dat bed niet druk maken ;)

19. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ligt waarschijnlijk aan hoe ver het is. Vriendin van mij zou in het ziekenhuis bevallen, belde om 1.30 de vk, en toen die kwam had ze al volledige onsluiting en persweeen, om 2.10u is hun dochter geboren. Ze hebben toen snel het matras van haar man over die van haar gelegd.

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vraagje: ik heb als ik ga slapen dat ik eigenlijk alleen op m'n rug kan slapen, aangezien de kleine dat niet leuk vind draai ik natuurlijk op m'n zij maar dan word ik na een uur wakker omdat het bloed niet goed door m'n arm stroomt het lijkt dan net of m'n hand heel dik is en het doet pijn :( hebben jullie hier ook last van en zoja is er iets tegen te doen?

bedverhoging> voor een bevalling zullen ze inderdaad weigeren als het bed te laag is maar voor erna doen ze dat meestal echt niet omdat het alleen om een controle van bijv de hechtingen gaat... vriendin van mij heeft hetzelfde bed als mij en hoefde haar bed niet te verhogen en ik moet het wel van de kraamzorg, ligt er dus ook maar net aan wie je hebt.

Deel Deze Pagina