zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Roshi.. Dat komt omdat je kleine dan zeg maar wat afknelt. Het beste is om op je linkerzij te liggen.. Dan blijft alles het beste doorbloed.
    Ik heb dat niet, heb wel als ik lang op mn rug lig dat ik misselijk word.
    Dames ik ga zo mn bedje opzoeken.. Tot morgen.

X

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    maar ik heb het zowel links als rechts :( als ik dan wakker word dan ga ik even op m'n rug liggen zodat alles goed doorstroomt en dan neem ik de andere zij... en dat zo de hele nacht door :cry:

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm.. kussentje? vervelend iig wel!

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

gisteravond was weer bar en boos met onze kleine meid, huilen en krijsen zo uit het niets...
    en alles wat je doet je krijgt haar niet stil

ze heeft tegen 9 uur nog een voeding gehad en tegen half 11 viel ze in slaap en ik kon haar natuurlijk niet meer wakker krijgen voor haar laatste voeding dus ze kwam vanmorgen pas weer om 5.15 uur....
    ik denk dat ik vanmorgen de ha maar eens ga bellen, want ik heb gisteravond om 22 uur ook nog het bureau gebeld want we zaten met de handen in het haar omdat we haar niet stil kregen. Deze verpleegkundige vermoedde dat ze ergens pijn had maar zij adviseerde ook de ha te bellen...

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Goedemorgen meiden! Hoe is alles hier?

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Je bed moet minimaal 70 cm hoog zijn, maar met zo'n 65 cm nemen ze ook genoegen. Bij ons hoeft het bed niet omhoog gelukkig. Dat had ook niet gekund, aangezien we een boxspring hebben met 12 pootjes...

7. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Voor de kraamzorg hoeft je bed niet per se omhoog. Ze verschonen je bed alleen niet als deze te laag is.

8. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

He Liesje ik lees het net, wat zielig zeg! Ik ben ook met die kleine bij de huisarts geweest, die adviseerde paracetemol... hielp natuurlijk weinig bij reflux en kiss.. zucht...

Je kunt misschien wel eens uitproberen met een zetpilletje paracetemol.. Als ze hoofdpijn of zo zou hebben zou het huilen minder moeten worden zou je zeggen...

Verder nog babynieuws hier?

Met onze kleine man gaat alles goed, alleen zo raar, hij werd opeens wakker met honger om 3 uur vannacht.. gebeurt nooit! Normaal pas om 6 uur of zo.. Is het normaal dat dit wel eens gebeurd dat iemand weet?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Liesje wat vervelend. Zou idd vandaag ha bellen!

Lindada HOI :D

Bruidje wat fijn dat alles goed gaat.. Verder geen babynieuws nog.. Volgens mij is het heel normaal dat hij een keertje snachts wel komt.. Hoort dat ook niet bij de regeldagen?

Nou hier op zich goed geslapen, alleen bijna elk uur naar de wc geweest. Maar ach, houdt je bezig ;) !
    We hebben autosleutel niet gevonden. Mannetje gaat de sloperij bellen voor sloten.. Het is onze oude brikkie ;) !
    En ik zal straks de politie even bellen of er ook een autosleutel is gevonden de afgelopen dagen.. We hebben hier echt overal gezocht. Tot in de koelkast en in het kippenhok aan toen ;) !

10. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Sam!

Ben je je autosleutel kwijt... da's balen! Alles goed verder met je?

Zou kunnen regeldagen, geen idee alleen welke periode ze dat zouden hebben...

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou ik heb de ha gebeld en we kunnen vanmiddag terecht...ben benieuwd wat hij zegt/adviseert

we hadden zelf ook al gedacht aan een zetpilletje maar voordat ik dat probeer wil ik eerst naar de ha

onze meid slaapt meestal ook al door tot 5 of 6 uur 's morgens...misschien had ie wel raar gedroomd Bruidje..onze meid droomt vrij veel

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ben benieuwd wat ze zeggen Liesje, spannend!

Ja wie weet, hij kan het nog niet vertellen :) .. Hopenlijk was het maar een eenmalige actie. Hij heeft wel tot 7 uur vanochtend doorgeslapen, flesje erin en ligt nu nog in bed dus dat is wel lekker..

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jeetje Sam, zo vaak plassen? Gelukkig heb ik dat niet, wel 's ochtends vroeg. Wel werd ik vaak wakker omdat ik mijn draai niet kon vinden, maar sinds ik met een voedingskussen slaap, heb ik daar ook veel minder last van.

14. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi ja hoor dat is heel normaal. Het zou ook maar zo kunnen gebeuren dat een doorslaper opeens een nachtbraker gaat worden.
    Resultaten behaal din het verleden... :)

15. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hihi op deze leeftijd kunnen ze nog niet dromen. Ik moet weer even opzoeken vanaf wanneer dat wel is.

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Zo wie zo wel lekker bruidje, dat hij normaal al zo doorslaapt! Een keertje om 3 uur tussendoor is dan wel te overzien. Ik hoop dat die kleine van mij ook lekker door gaat slapen 's nachts.

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    veel succes vanmiddag en probeer een doorverwijzing naar de kinderarts te krijgen als hij het ook allemaal niet weet.

18. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb alleen sinds gister af en toe last van een soort menstruatiekrampen. Weet iemand wat dat is?

19. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    met 10 dagen, met 6 weken en verder weet ik het zo niet meer uit mijn hoofd.
    Met 12 weken ongeveer weer dacht ik.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    indaling gok ik

Deel Deze Pagina