zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    opeens bedenk ik me heb je al naar haar navel gekeken? Wlelicht navelbreukje?
    Of liesbreuk? (liesbreuk kan toch ook bij meisjes?)

Goed dat je gebeld hebt trouwens! Het levert je nog even niets op, maar je hoeft dan niet alleen naar de oplossing te zoeken en soms is het al fijn dat je even van je af kan praten.

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Dat zou wel lekker zijn, krijg ik wat meer ruimte! De kleine vind het op dit moment erg leuk om mama tegen de ribben te trappen...

3. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Liesje gelukkig dat je vanmiddag bij de ha terecht kan! Hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen!
    Bruidje wat gaat het allemaal alweer snel zeg als ik zie dat je stoere manneke nu alweer een maand is! :confused: gelukkig gaat alles goed!

4. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik denk dat 9 van de 10 er geen punt van maakt, maar je zou maar net die ene aan je bed krijgen :cry: :cry:

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoe hoog is je bed op dit moment Lindaa?

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    45 cm!

7. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    He Lindaa, hij is zelfs alweer bijna 2 maanden hahaha.. het gaat echt hard.. het wordt een echte beer..

Hoe ging dat bij jou dan Luna? Ze sliepen door en toen... opeens over... enne hoe lang duurde die fase :)?

8. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hmmm, hij moet dan inderdaad minimaal 20 cm omhoog... Heb je al bij de vk om advies gevraagd?

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bruidje.. Ja hier alles oké hoor.. Heb nu verlof :D dus lekker genieten nog even ;) ! Doe alles even in eigen tempo :p !
    Lindada, gelukkig heb ik niet elke nacht zo'n plasnacht hoor :D ! Dit is 1 van de eerste keren dat het zo erg is iig :p maar goed.. Het is nu weer over dat scheelt ;) ! En ik slaap ook snel weer in :p Kleine beweegt vandaag alweer wat meer hoor :D .. En gisteravond in bed, lag ik tegen mannetje aan en de kleine trapte hem :p ! HIHI

10. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Lekker sam verlof! Ik moet zeggen dat ik er ook erg aan toe ben. Maarja, ik moet zo nodig tot 36 weken door... Ach, volgende week woensdag is mijn laatste dag! Vrijdag ben ik lekker vrij en dan gaan we een weekend naar een 4* hotel in duitsland. Nog even relaxen voordat de kleine er is. :D

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat heb ik mij ook voorgenomen als hij het niet weet...want dit is gewoon superzielig voor de kleine meid
    ze slaapt alleen maar 's nachts..overdag slaapt ze nagenoeg niet

12. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    haha sam, hij of zij is nu al jaloers als papa te dicht bij mama komt :p haha

liesje heel veel succes vanmiddag!

uhm...wat zijn regeldagen? nooit van gehoord heb mn tantes er ook nooit over gehoord met mn neefjes en nichtjes. ben de oudste van alle kleinkids en de jongste is nu 5, dus kreeg heel veel mee in t begin over de kleintjes.

ben vandaag nog dagje vrij! er is dus op t moment geen werk.. op zich wel lekker en heb ook al aan mn baas gevraagd of t lag aan mn rug dat ik t niet vol kon houden de hele dag, maar dat was t gelukkig niet!

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Lindada, ik heb de tip gekregen om er een extra matras onder te doen.. heb zelfs gehoord dat ik me er helemaal geen zorgen om hoef te maken aangezien ik in het zkh wil bevallen.. het enige wat de kraamzor dan niet wil doen als ik mijn bed niet verhoog is mijn bed verschonen.. maar mannetje is in die periode er ook wel dus dat hoeft de kraamzorg ook niet te doen ;)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    naveltje ziet er normaal uit.....we worden zo onderhand wel moedeloos omdat we geen oorzaak kunnen vinden voor het krijsen

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI JAAA Jojo ;) !

Lindaa je mannetje krijgt het nog druk :p

Lindada.. HIHI ik mag niet klagen.. Heb net 6 weken vakantie gehad :p Dus hier is het wel te overleven :p

16. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb trouwens ook dat ik de baby de ene dag meer voel dan de andere dag. Sommige dagen gaat mijn buik zo tekeer dat het lijkt of ze er via mijn navel uit probeert te komen, en andere dagen slaapt ze bijna alleen maar en maakt ze alleen kleine bewegingen.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOh dan ben ik niet de enige :D ! Dan is het goed :D !

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesje gefeliciteerd met RIHANNA NOELLE
    Inez gefeliciteerd met YELINA
    Natas gefeliciteerd met DANIQUE
    Mone fefeliciteerd met PIETER
    Latoya gefeliciteerd met LEVY SHANE
    Mariss gefelicteerd met TOM

Allemaal bevallen tijdens mijn vakantie. 3 meisjes en 3 jongens en allemaal wondertjes!

Zelf hebben we gisteren weer ons wondertje mogen bewonderen bij de echo bij 9w3d. Alles wat opgemeten was is gemiddeld van grootte. Helemaal fatastisch en erg geruststellend dus, De kans dat het nu weer mis gaat is gereduceerd tot 1%. Voor mijn gevoel kan ik nu eindelijk weer gaan genieten en dromen. Met het uur neemt het besef toe dat dit kindje ook bij ons mag komen.
    Vanmiddag hebben we een intake voor prenatale screening. (ik hoef op dit moment zelfs niet weer een echo, maar waarscijnlijk krijg ik hem weer wel). Volgende week maandag krijgen we weer een echo vanwege het onderzoek in het ziekenhuis, maar dat loopt langs elkaar heen! Gek he!? Hoe had je nou ooit kunnen denken dat we daar genoeg van zouden kunnen hebben?

Maar goed, anders maar even een korte om op te meten voor de termijnbepaling van de echoscopiste. Erg is het ook weer niet. Alhoewel ruim 40 minuten een inwendige echo ook geen pretje meer is. Ik kreeg echt kramp in mijn benen.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOOH ANNA wat super :D Geniet er lekker van want voordat je het weet ben je bijna uitgerekend ;)

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    anna

wat fijn dat de echo goed was meid!

hier hebben ze me net gebeld van het bureau..ze willen ons meisje vandaag even zien, dus straks eerst naar het bureau (gelijk ook even meten en wegen) en vanmiddag naar de ha...
    we moeten er toch achter zien te komen wat er met haar aan de hand is toch?

Deel Deze Pagina