zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Hoe is het hier, heb wat bij gelezen maar alleen van Liesje is blijven hangen. Is er al iets duidelijk?
    1 tip als je aan het einde van je latijn bent, zorg ook een keer goed voor jezelf (hoe moeilijk ook) oppas regelen en 3 uurtjes gewoon slapen/ uiteten gewoon even samen weg maakt niet uit wat! Anders ga je echt kapot...

Jooze

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik ga er niet vanuit dat ik eerder bevallen ga hoor.. ik wil eerst die 37 weken voorbij en dan maakt het me niet uit wanneer het komt.. stiekem ga je uit van de 40 weken en hoop je natuurlijk wel dat het niet langer dan dat word.. en zu het natuurlijk superfijn vinden als ukkie met 38 wkn komt.. maar ja dat moeten we maar even zien..

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    zeker :D Spannend :D

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nog geen nieuws van Liesje?

Ons mannetje is ook rustig vandaag.

Wat ik nu weer heb :rolleyes: . Belde straks mijn werk op dat ik het morgen wel weer kom proberen en een half uur later, ik wil van de bank afkomen en kan toch nog amper lopen :( . Zo'n pijn in mijn bil, heb dit al eerder gehad maar toen kon ik nog wel redelijk lopen. Zal ook vast wel weer over gaan.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och Ischa het zit jou ook niet mee he? Hier wordt de kleine net weer wat wakker geloof ik :D !

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    aaah, ischa wat klote zeg! :(

7. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    vervelend ischa!

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    geen liesje he?
    Zou ze direct naar het ziekenhuis doorgestuurd zijn?
    he gat, naar om niets te weten. Maar ik troost me met de gedachten dat het voor hun veel vervelender is.
    Dus liesje, ik denk aan je!

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Ben ook heel benieuwd naar Liesje, hoop dat ze er niet is omdat ze heel erg goed aan het slapen is ofzo...
    Ischa, balen zeg, hopen dat het over gaat!

En hier, nog steeds geen laptop MAAR de babykamer is af! Ben er best trots op. Foto's staan in mijn album (het is de poeh kamer die andere is de kamer van Tycho die heeft een vriendin geschilderd)...
    Nu de rest van het huis afmaken en de kamer inrichten want het lijkt heel wat maar er zit nog niks in de kasten haha

Jooze

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hi dames,

Nog geen liesje? :( Hoop dat alles goed is....

Jooze: gave muurschilderingen hoor!

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

hier zijn we eindelijk, gisteren helaas geen tijd meer om online te komen.
    gisteren dus naar het bureau geweest en daar heb je niet veel aan kan je jullie vertellen, die vrouw zag verder niks aan haar en zei dat het 'gewoon' een huilbaby is en dat ze rust en regelmaat nodig heeft.
    's middags naar de ha en deze zei eigenlijk nagenoeg hetzelfde.
    hij heeft haar nog onderzocht of er wat in het buikje niet goed zou zijn maar alles was soepel en er zat geen spanning in haar buikje
    we hebben idd paracetamol gekregen en dat gaan we alleen proberen als het echt niet anders kan.
    gisteravond heeft ze bijna 1,5 uur bij mij op de buik geslapen en na de laatste voeding hebben we haar in bed gelegd en ze is stil geweest tot 3 uur vannacht ongeveer, dus we mogen over gisteravond en vannacht helemaal niet klagen....

maar goed wij hebben dus een huilbaby volgens de 'experts'

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Oh Liesje, Ik weet eerlijk gezegt niet goed hoe ik hier op moet reageren. Ik vind het heel erg vervelend voor jullie en hoop dat er echt snel verandering in komt.

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ach Liesje bah! :(
    Hoop echt dat ze toch weer wat opknapt! Ondanks dat ze niets konden vinden! Blijf ook aan jezelf denken hoor meid! Dikke knuffel voor jullie iig!

Jooze.. Geweldig :D ! En ik was al trots op die van ons.. maar dit is helemaal super :D ! Mooi hoor :D !

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hoe was jou nacht Ischa? Weer lekker geslapen? Hier weer heerlijk geslapen. En zei ik gister dat kleine rustig was? Nou dat was op bed verdwenen hoor :p

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het is helaas niet anders, maar we gaan ons er wel mee redden, alleen zal dat soms wel lastig zijn met het constante gekrijs...

ik vind het gewoon erg jammer dat tegen de tijd dat ze niet meer zoveel zal huilen dat mijn verlof ook voorbij zal zijn
    we kunnen alleen maar hopen dat het huilen eerder stopt

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Echt wel meid.. Daar hoop ik echt op voor jullie!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dankje...we hebben al tegen elkaar gezegd dat we een keertje 's avonds een filmpje gaan pakken, gewoon even een paar uurtjes weg...
    misschien doet dat ons wel goed...als we dan maar niet in slaap vallen onder de film :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA idd :p !

19. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    maar eerst maar eens afwachten hoe het deze week gaat

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja ben maar een paar keer wakker geweest dus op zich wel lekker geslapen alleen kon ik niet draaien in bed. En nu ook ik kan amper lopen mijn been optillen doet zo'n pijn :cry: . Maar ik ga toch maar even werken :)

Alleen maar fijn toch, dat ie in bed weer flink aanwezig was :D

Deel Deze Pagina