er begint er hier eentje wakker te worden... hopen dat ze nog even rustig blijft want dan kan papa haar het flesje geven....
deze week werkt ie nog halve dagen en vanaf volgende week gewoon weer hele dagen... is toch lekker hoor dat mijn vent ook zoveel thuis is...hij is zo trots op z'n meisje
Hi Liesje, Jammer dat ze niets voor je meisje kunnen doen. Misschien (lekker bemoeierig etc) is het boek regelmaat en inbakeren iets voor jullie. Ik vind het erg handig. En gelukkig helpt Pieter ook goed mee. Hij is zo'n baby die zichzelf inslaap jengelt/huilt... Gelukkig duurt het nooit langer dan 3 minuten....
Hier gaat alles goed hoor Sam. Zo'n kleine en zelf weer beter worden kost veel tijd. Heb nu niet zoveel tijd voor mezelf.... Hoe is het met jou?
hahaha die poetsdrang zou ik ook wel willen. Wat fijn trouwens Sam dat je gewoon sleutels kan laten maken. Vandaag te horen gekregen dat een collega vorige week bevallen is van een zoon en ze hebben 2 letters te weinig anders was het onze naam
Ja ben ik wel blij om eigenlijk ! HAHA hoe is het mogelijk.. .. Jullie houden deze naam nog wel? Hoe was het ook alweer, weten jullie wat het wordt?
Ja we houden de naam wel gewoon (we hebben ook zo'n treintje gekocht in zijn naam). Als het nu in de familie zat ofzo maar wie weet hoelang ik daar nog werk. Een jongetje begint met een L