@ Sam, idd is ook duur! Waar ik ga is voor 3 kwartier a een uur 110 euro, maar neem je een pakket da betaal je 145 euro voor dus 2x 3 kwartier a een uur! Dus ik krijg dat pakket.... Ook alleen maar omdat mijn vader dat graag een keer wil meemaken! hahahahahaha!
oh zo lola, dat wist ik helemaal niet! ik ben best wel bang voor naalden, zou voor mij wel eng zijn om mezelf dan elke dag te prikken.. vind je dat zelf ook eng?
@ Linda: ja ik vind het doodeng om mezelf te gaan prikken! Ik vraag me af of dat wel gaat lukken... Bloed af laten nemn vind ik helemaal niet eng, maar het idee je zelf te injecteren! Brrrrr..... Nou ja, ik moet eerst flink oefenen! Ben benieuwd hoe het bevalt! hahaha!
ja meid dat snap ik helemaal,, je went er vast aan, maar het idee gewoon om er mee te moeten beginnen lijkt me wel eng.. jaa oefening baart kunst en het komt vast helemaal goed met jou!
Whahahaha, idd het idee al, anders laat ik het gewoon iemand anders doen hoor! Wat dat betreft is het maar goed dat ex en ik niet meer samen zijn, want hij stond dan al te gillen als ik die naald niet eens vast had! hahahahaha!
Lola, anders even één van je clïenten vragen? (snap t wel hoor, lijkt mij ook niets) Sam beetje vrolijke bui
hhahaha, ja ik heb clienten die zijn echt experts in spuiten! WHAHAHAHAHA, idd misschien hun vragen, maar goed dan wel tot 6 weken na de bevalling steeds zo'n client in huis! hahahaha, nou STEL dat hij komt als die kleine is geboren zal ik mijn ex vragen om mij te spuiten.... (ex gaat de 12e mee naar groei-echo, hij gaat vrij vragen!)
Sam jij bent vandaag wel erg op dreef he? . Moet erg lachen om jou. Mijn vriend had vorig jaar een gebroken middenvoetsbeentje ofzoiets (was iets te fanantiek met stofzuigen) en moest zichzelf toen ook 6 weken lang injecteren, je schijnt er helemaal niets van te voelen. En mijn vader moet 3x per dag spuiten (suiker) maar dat is een soort pen en helemaal niet eng brrrrrrr moet er zelf niet aan denken