zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Uuh geen echte nieuwtjes geloof ik. Alleen rebbel ligt/ lag in het zh weer aan de weeënremmers. Heb dr vandaag gesmst, maar nog niets terug gekregen. Verder niets bijzonders geloof ik :)

Ooh ja, Lola is afgestudeerd ;)

2. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Jeetje wat gaat mijn buik trouwens opeens snel groeien! Klagen dat je niet ziet dat ik zwanger ben hoeft niet meer! Ik krijg alleen super last van maagzuur. Weten jullie daar nog iets tegen (wat echt helpt). Ik moet morgen naar de vk, dus ik vraag het zo wie zo daar nog even na.

3. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    He wat vervelend van Rebbel. Ik hoop dat ze het nog wel even kunnen rekken.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat hopen wij hier ook ;)

Hier ook, buik is ook behoorlijk gegroeid en ook veel last van maagzuur zo nu en dan.. Vooral s avonds en smiddags ook wel eens tegenwoordig..
    Ik zou het vragen, maar deze muts is het weer vergeten.. maar je mag gewoon een rennie nemen.. Maar ik neem er nog niets tegen.

5. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Je hoort overal tegenstrijdige berichten over wat je wel en niet mag bij maagzuur. Ik dacht ook dat Rennie geen kwaad kan, maar ik heb het ook nog niet gedaan. Hoe is het verder met jou?

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hey Lindada, dat is ff geleden.

Volgens mij Sam zegt elke vk iets anders over waar je baarmoeder moet zitten. Bij mij zat hij vandaag precies op navelhoogte volgens vk helemaal goed bij 24 weken moet hij net boven de navel zitten. En bij de oktobermama's zit een meisje 1 week minder ver dan ik en haar baarmoeder zit 2 vingers boven haar navel en is volgens de vk precies zoals het moet zijn. Dus ja wat moet het dan zijn?

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd ischa. Ik vind het allemaal prima, als die kleine maar geen 10ponder wordt :p Wil wel een baby, geen peuter ;) ! die van mij zit nu 4/ 5 vingers boven m'n navel. Idd bij 24 weken hoeft hij maar net boven de navel te zitten volgens mijn vk ook ;)

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ff nog andere vraag wat te doen bij veel lage rugpijn ik heb nu al sinds ik 10 weken zwanger ben dus nu bijna anderhalve weekk last van me onderrug doet echt zeer iemand tips wat ik an doen en hoe dit kan? heb altijd wel wat last van me rug gehad maar nu al anderhalve weeek hele dag door .

Ischa31 idd moooie banner maar die ken jij ook nemen whahah zulke

9. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Volgende week heb ik trouwens mijn laatste week dat ik 5 dagen werk, daarna ga ik lekker 4 dagen werken. Ik heb nog zoveel vakantiedagen over dat ik die toch niet opkrijg dit jaar, dus dan doe ik het op die manier. En dan plak ik ook nog vakantie na mijn zwangerschapsverlof en dan hoef ik pas in januari weer te beginnen! :D

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lindada; hier alles goed hoor :D ..

11. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb wel gehoord dat je op zo'n grote bal moet zitten om die spieren te trainen. Een vriendin van mij heeft dat gedaan, en volgens haar hielp het echt.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Maar het kan ook zijn Sam dat hij een groeispurt gemaakt heeft en nu even stil blijft staan volgens mij. Dat zou wat zijn een kleuter :D ;)

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Hoe is het trouwens op je werk Ischa? Of nog steeds gevoelig onderwerp...?

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goed geregeld Lindada :D

Bengeltje, ik zou even contact opnemen met een fysio. Want hele dag last van je rug, nu al, hoort niet zo!

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Een vriendin van mij is verpleegkundige op de kraamafdeling, en die had laatst een baby van 12 pond en 60 cm lang! :confused:

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Zou idd zomaar kunnen Ischa. We zien het wel :D .. is het al bijna 1 juli ? :D

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik ben net sinds 5 weken fysio vrij liep daar al door fout van ziekehuis assistent die verkeerd in me been had gespoten na de operatie van 13 februari en liep als laatst voor me rug daar.

zou toch nie zo zijn dat ik alweeeeeer voor me rug heen moet :cry:
    echt me hele onderrug hele dag door word er gek van.
    najah wil liefst nog ff aan kijken tot na 20 juni en dan direct bellen maar als het erger word zal het idd eerder moeten

18. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Welke site dan Bengeltje? en idd wat Sam zegt, even de fysio bellen en misschien heb je wel een verkeerde houding en heb je cesartherapie nodig. Heb ik wel veel baat bij gehad toen is gebleken dat ik scoliose heb. Alleen let ik nu wel op mijn houding maar heb ik toch veel last van mijn rug :(

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou ik heb al sind sik erg jong ben last van me rug ik mag daarom ook amper wat tillen en geen zwaar werk doen alleen ja soms makkelijker gezegt dan gedaan. vroeger opschool ook altijd bureau dat verhoogt moest worden en vele therapieen gehad maar nix helpt :cry: als het idd aanhoud ga ik gewoon weer heen. en me houding is nooit goed geweest al let ik er erg veel op maar het helpt hier ook niet

op deze site kan je dus gewoon zo banner maken alleen de site is wat aan de slome kant http://ticker.7910.org/

20. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik ga trouwens 21 juni voor een 3d/4d echo! :D Kunnen we even spieken hoe ze eruit gaat zien!

Deel Deze Pagina