Lola heeft al een keer eerder foto's laten zien en volgens mij heb jij ze toen ook gezien hoor Sam. Toen zaten we nog in dat andere topic.
Ga je niet verder zoeken? Osetopaat (of was die peut dat ook?) Homeopaat? VSM heeft ook wel dingen om kinderen rustig te krijgen. Ruben was bij ons een onrustige babY 9geen huilbaby maar heel gevoelig voor prikkels) en die kreeg bijv kindivalt van snm maar ik weet niet of pasgeborene dat ook mogen hebben. Verder zou je kunnen proberen of een andere voeding helpt. Veel veel sterkte en ga er zelf af en toe even lekker uit. Je hebt het nodig!
Dat heeft mijn moeder ook met mijn broer gedaan, overgaan op andere voeding! Mijn broer heeft ook de boel bij elkaar gekrijst tot hij een maand of 3 was, alles onderzocht etc. Niets gevonden. Mijn oma zei: nu ben ik het zat en nu krijgt ie die en die voeding, want dat wou mijn moeder niet die dacht: ik houdt me vast aan wat het CB zegt (ach ja, mijn moeder was nog maar 17 ofzo dus wist zij veel) en het hielp zowaar...Broer was daarna een hele lieve rustige baby!
Goedemorgen iedereen. Sam gefeliciteerd met je 34 weken We kregen trouwens gisteren de afrekening van het gas en elektriciteit en we krijgen 12 euro terug . Had ik nooit verwacht voorgaande jaren moesten we altijd bij betalen. Ik heb vannacht niet super geslapen maar ach heb al 2 nachten wel goed geslapen. Zou hier de poetswoede toch toegeslagen zijn? Zit me nu al te bedenken wat ik vanmiddag eens zal gaan poetsen . Nou ik ga weer werken tot straks.
Goedemorgen dames! Lola ik zie bij jou naam een mokkel voor me, beetje vettig HAHA.. Maar valt mee .. Idd Ischa heb ik idd op andere topic volgens mij ook eens gezegd.. Zag je echt als een LOLA ! Ischa jij gefeliciteerd met je 32 weken ! HIHI die poetswoede is hier nog niet te vinden.. ! Maar jij succes dan maar weer ! HIHI .. Ik zal met de hondjes uit. Tot straks! X
goedemorgen, was ik ook weer eens... wat gaat de tijd toch snel hé sam alweer 34 weekjes en ischa 32 Jippieeee en zelfs lola gaat erg lekker! leuke foto trouwens... grappig dat mensen zich een al een inbeelding maken bij een naam, en zo toch een heel ander beeld van iemand kan heben.
Hoi allemaal! Alles goed hier? Wat gaan jullie allemaal hard, nog even en we hebben allemaal die beebjes in ons armen! Hier gaat alles goed, ben een beetje aan het prutsen met de voedingen van de kleine.. Wie weet hier nog mensen advies. In overleg met het CB ben ik over naar 5 flessen van 5 x 150 cc. Hij slaapt de nacht keurig door dus dat is prima, de 1e en laatste voeding van de nacht heeft hij er genoeg aan. Echter de middelste 3 voedingen begint hij ruim een uur van te voren al te huilen.. geen speentje, kroelen of iets dergelijks helpt.. Zou hij nu nog niet toe zijn aan 5 flessen of zou de hoeveelheid te weinig zijn? Hij drinkt al zijn flessen altijd op... Nou ervaren moeders... laat u horen!
HIHI handig die moeders hier ! Ikke heb geen idee sorry.. Hier alles goed.. Zal eens even was ophangen en opruimen Doe ik ook eens even wat nuttigs !
Ik ben niet zo thuis in de kunstvoedin gmaar ik zal even hardop meedenken. Zou kunnen dat hij idd niet toe is aan 5 flessen. Wat je dan kan doen is de ochtend en avondfles zo laten. Dan blijven drie flessen van 150 cc over. Als je die nu eens verdeeld over 4. Kijk dan eens hoe het dan gaat. Verder zou je ook kunnen proberen of het werkt als je meer water gebruikt. Maar ik weet niet of ze daar weer dunne poep van kunnen krijgen. Ga in elk geval niet teveel kv geven, want dat zet zich allemaal om in vet.
Even ego... Hij doet het nog! Ons beebje is mooi gegroeid, bewoog al wat en het hartje klopte mooi! We zijn zo gelukkig! Alles zag er pima uit! Wat een opluchting!
Neej idd.. Bengelte ook al even niet gezien op forum ... HAHA Luna.. Wat zijn we weer leuk ! Ennuh Hartewens Super meid ! Gefeliciteerd