zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ja het gaat op zich wel goed, maar als ik eerlijk ben zal ik blij zijn als het zover is en ons mannetje gezond geboren is, en ik alles achter de rug heb :)

Ik heb al 29 foto's gezien en wat een mooie meid zeg!

2. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    wat een mooi meisje! fijn dat t allemaal goed gekomen is, maar was wel ff spannend om te lezen!

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    natas fin dat alles goed is gekomen

meiden ik heb morgen vroeg om 8 uur me 20 weken echo
    duimen jullie voor me ? :oops:

4. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    natas wat een verhaal.. gelukkig is alles goed gekomen! en wat een moppie!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Bengeltje veel succes vandaag, ik zal heel hard voor je duimen :D .

Ik heb het gevoel dat ons mannetje hoger is gaan liggen :confused: . Normaal voelde ik hem nooit boven mijn navel en vannacht lag hij boven mijn navel te schoppen. Hij zou toch juist lager moeten gaan liggen?

Fijne ochtend iedereen, ben blij dat het om 12.00 uur weekend is. Ben benieuwd of ik vandaag te horen krijg of ik volgende week vrijdag mijn laatste dag heb. Heb gisteren nog een keer een mailtje gestuurd naar mijn baas en die gaat vandaag met vakantie dus ik hoop echt dat ik die laatste 4 dagen niet hoef te werken.

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

@ Natas wat een verhaal!, Maar het is goed gekomen en dara gaat het om. Lekker genieten van de kleine! Leuke foto ook!
    @ Ischa, Duim met je mee dat vrijdag je laattse dag is! Weet je al wat je na je zw gaat doen? Ga je terug?
    @ Bengel, ben beniuwd hoe de echo is gegaan (ben te laat om te duimen)..

Hier alles redelijk (veel last van mijn bekken, mag gelukkig maandag weer naar de fisio). Vandaag weer een dagje een computer. Goede reden om rustig aan te doen!

Jooze

7. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Ischa,

Het kan ook zijn dat die kleine zich gewoon wat uitstrekt ofzo hoor! Zou me geen zorgen maken.

Jooze

8. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    hi ischa,
    Bij mij daalde de kleine wel in, maar schoot af en toe weer lekker omhoog. Vk zei dat ie uiteindelijk bij de bevalling echt moest indalen, en dat ie daarvoor best af en toe uit het geboortekanaal mag.

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEEY Ladies..
    Natas, wat een prachtige meid, maar wat een verhaal.. Hoop dat de bevalling hier wat 'normaler' verloopt!
    Bengeltje hoe was je 20 w echo? Kon je niet meer succes wensen!
    Jooze gezellig :D !

Zoo wat is het lekker weer zeg.. Ik heb de eerste babywas gedraaid :D ! Hangt al lekker buiten te drogen en de tweede zit in de machine :D !
    HIHI kreeg commentaar van mn moeder dat ik dat nog niet had gedaan.. HAHA stel je voor dat het net als ik 5 weken te vroeg komt ;) ! HIHI nou dat komt het niet heb ik d'r al even wijs gemaakt :p ! Maar goed.. Nu zijn de kleertjes straks klaar :p

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

Lees teeds dat iedereen de kleertjes eerst wast. Heb ik bij de eerste helemaal niet gedaan waarvoor is dat?

Jooze

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Chemisch goedje waar baby's vaak niet tegen kunnen. Is goed om het één keer met neutraal wasmiddel te wassen..

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit staat bij m'n kraamzorg op de pagina.. Hoe ik het bedje op moet maken.. Vind het raar.. Eerst een onderlaken en dan een Molton? Vreemd...

Het wiegje / bedje als volgt opmaken:

Op het matras komt een onderlakentje,
    daarop een molton onderlegger,
    aan het hoofdeinde een sloopje met daarover een dubbelgevouwen luier,
    een lakentje en twee dekentjes.

13. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Sam,

Ik zeg niks van aantrekken iedereen doet het weer anders, als je geen gevaarlijke dingen als een zeiltje of dekbed in bed ligt maakt het echt niet uit!

Jooze

14. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    sam,

kraamzorg zei tegen mij dat je het bedje gewoon moet opmaken zoals jij dat ook met je eigen bed doet!
    Ik heb op het matras een ondrlegger en op het hoofdeinde een hydrofiele luier.
    Dan een lakentje, dekentje
    en de kraamverzorgster zei dat het zo perfect was!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ze zei tegen mij. Maak het maar op zoals jij het wil.. 9 van de 10 keer halen ze het er toch eerst af (kraamzorg :p ) ..Dus ja, maak me er ook niet druk om.. Zo was 2 hangt ook :D ! Zal ik nu even hier stofzuigen en dan straks nummer 3 hangen en nummer 1 opruimen ;) !
    En ff vraagje.. Hebben jullie flanellen luiers? Zo gek, hij staat niet op m'n uitzetlijst, maar moet m wel hebben bij het spul klaarzetten bij bevalling ;) ! Snappen jullie het nog?
    En nog ff vraagje..wassen jullie je boxkleed eerst ook uit?

16. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi sam,

Boxkleed heb ik dan weer wel uitgewassen ja haha.
    Enne hoe bedoel je nesteldrang;)
    Flanellen luiers had ik geloof ik niet...

Jooze

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI nou ja.. t is mooi weer ;) ... Verder niet echt heel erg neiging tot grote poetswerken.. Heb ook niet super geslapen vannacht ..dus wil vanmiddag wel even liggen :p !
    Volgens mijn vader komt die nesteldrang bij mij niet :p HIHI :D ..

18. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    En je vader maar wachten tot het eindelijk eens op komt steken (in de hoop dat je zijn huis ook even komt doen) haha

Jooze

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI JAA :p.. Nou het is wel goed met ze.. Zo schoon als mijn moeder is, zal ik nooit worden :p ! Te veel ergernissen.. HIHI net als toen m'n vader laatst zich zo beroerd voelde en mn moeder eerst de ha niet eens wilde bellen. Die dacht zakt zo wel weer af.. Hoe rustig ze toen was, hoe paniekerig ze was als wij weer eens over haar net gedweilde, nog natte vloertje liepen :p ! HIHI ..

20. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hoi meiden
    ik had al een nieuwe forum geopend maar die kan dus weer dicht
    ik zal me even voorstellen ik ben rianca iedereen zegt ancie
    ik ben 21 jaar oud en woon al 4 jaar samen
    ik heb al behoorlijk wat miskramen gehad maar t is weer raak

hier mijn vraag

ik heb heel wat miskramen gehad en nu weet ik sinds kort dat ik weer zwanger ben
    alleen nou kijk ik wel 4 keer op een dag naar die positieve test en loop ik wel om de haverklap naar de wc van oohhh bloed ik niet..
    nou de vraag: zou ik nog kunnen gaan genietten van deze zwangerschaps of pas na de echo's
    wie heeft hier ook ervaring mee?

alvast bedankt voor jullie reactie

liefs ancie

Deel Deze Pagina