zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hallo ancie en welkom hier! gefeliciteerrd!
    Ik kon eigenlijk ook pas beginnen met genieten naar de 1e echo!(die kreeg ik trouwens door de mk al vrij vroeg met 6 wkn en 3 dagen!) Ik snap dat je om de haverklap naar de wc gaat, dat deed ik ook!
    Heb je al een afspraak voor een eerste echo?

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nou helaas het feest gaat niet door. Omdat ik op therapeutische basis 3 uurtjes werk kan ik dus geen vrij nemen. Ja zei mijn toekomstige baas (per 1 sept. gaan we naar een andere afdeling met andere baas, huidige baas is vandaag met vakantie gegaan wat niemand wist, heeft me niet eens een fijn zwangerschapsverlof gewenst :rolleyes: ) maar als je het niet aankan dan meld je je eigen maar ziek. Ze hadden toch ook kunnen zeggen blijf jij lekker die 4 dagen thuis we hebben toch geen werk voor je. Andere collega's van mij wordt gevraagt of ze vrij willen nemen omdat er geen werk is :evil: . En ik moet ook als ik eerder of met 40 weken ga bevallen voor 2,5 dag terugkomen voor de kerstvakantie omdat niemand vrij mag nemen als ze gaan belansen en wij alles in moeten voeren terwijl je dan bijna de hele dag niets aan het doen bent en alles zo verwerkt hebt met 5 mensen.

En zolang ik niets anders heb moet ik daar wel terug na mijn verlof maar ik ga wel proberen om in mijn verlof een andere baan te vinden.

Hopen dat de fysio je maandag een beetje van de pijn kan verlossen.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ancie Welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Helaas allemaal in hetzelfde schuitje. Maar, het is hier erg gezellig en helpen elkaar de moeilijke tijden door hoor!

Hier ook gedacht dat genieten moeilijk zou worden, maar eigenlijk na de echo met 9 weken en met 12 weken kon ik echt wel genieten en dat doe ik nu nog steeds gelukkig! Hoe moeilijk het ook is, blijf denken dat de kans groter is dat het goed gaat dan dat het fout gaat!

Heel veel succes met de eerste weken!

4. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik zal het maandag eens vragen in het ziekenhuis. Maar vond het zo raar, nog nooit boven mijn navel gevoeld en nu ineens wel.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ischa wat balen meid ! :( ! Nou ja, je komt er wel en idd anders gewoon lekker ziek melden hoor!

Maar wat grappig dat je de kleine nog nooit boven je navel hebt gevoeld.. Was het al aan het indalen? Of weet je het niet.. Want dan zou ik eerder zeggen dat het nog overdwars lag.. Ik voel m'n kleine al weken boven m'n navel.. En krijg nu nog elke dag trappen in mn ribben .. Ook al is de kleine al aan het indalen..

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Welkom Ancie en gefeliciteerd met je zwangerschap :D

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ik za leven deel van mn wasje opruimen, nieuwe ophangen en even slapen.. ben moe ;) ...
    Tot straks.

XX

8. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    heey meiden

bedankt ik ben heel blij dat deze forum er is

ik sta onder behandeling bij de gyn en die wil pas met ong 8 weekjes (8sep) een echo doen hij zei dat hij niet onnodig mn baarmoeder wil prikkelen en dat met 8 weken dat hij dan veel meer kan zeggen of alles goed is of niet.

dus moet nog even afwachten :(

liefs ancie

ps voor alle zwangeren van harte gefeliciteerd!

9. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik weet niet of hij al aan het indalen was maar weet wel dat hij eigenlijk al vanaf het begin altijd met zijn hoofdje tegen mijn blaas aan lag. Maar ik heb ook allemaal zo'n idee dat hij gedraaid is ofzo. Ben wel benieuwd maandag bij de controle.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ancie: Maar als je echo dan goed is, kan je ook echt gaan genieten hoor meid!

Ja idd Ischa.. Ben ook wel benieuwd..

Nou zeg.. Begint het hier te regenen.. Pff moest ik alles al afhalen.. Dus nu de helft weer ophangen ;) >.. En dan slapen :p !

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    gewoon met gezond verstand het bedje en de wieg opmaken en vooral geen zeiltje (zweten) gebruiken.

en dan bij het hoofdeinde leg je een hydrofiele luier of een flanelle luier zodat als de baby spuugt, je niet het hele bed hoeft te verschonen. Denk er bij het ledikant om dat je het laag opmaakt. Dwz het bedje gaat zo groot worden als de baby is. Dus het ligt in het begin onderin en ze groeien dan langzaam omhoog het bedje in.

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi nou hier was alles goed
    alles zag er perfect uit

alleen de uk begon weer lekker te bewegen op moment dat ze hartje wilde laten horen en alles voor niets bleef die echt stil liggen
    nou over het geslacht ze zijn normaal zeggen wij voor 90% geslacht maar dit is gewoon 100 % jongen Tong uitsteken staat ook mooi op de foto hahaha

ben alleen vergeten te vragen hoe groot de uk was maar aangezien ik toch vanmiddag naar de gyn moet voor uitslag uitstrijkje kan ik het vragen misschien staat het in me dossier

zie foto in album van geslacht wederom :p en nog wat andere zal ik uploaden

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bengeltje goed nieuws dus :D ! Gefeliciteerd :D
    Ja dat wist ik dan wel weer Luna, bedankt :D ! Volgens mij is het ook handiger om eerst het ledikant met wiegenlakentje op te maken.. zijn toch wat kleiner ;) ! Maar goed, de kleine komt toch eerst bij ons in de kinderwagen ;) !
    Jammer dat er zo'n dikke bui aan kwam.. Heb nu alles boven hangen.. Nou ja, meeste was bijna droog ;) ! Net ff dutje gedaan.. Ga ik nu even met de honden uit.. Tot straks!

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Een zeiltje wordt inderdaad afgeraden, maar hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar Yelina plast dwars door de pampers heen. Na een paar keer achter elkaar haar hele bed af hebben moeten halen omdat zelfs het matrasje nat was geworden, leg ik er nu toch maar een molton onder.

Hoewel ze over het algemeen goed slaapt, overweeg ik toch om even advies in te winnen over inbakeren. Ze kan behoorlijk maaien met haar armen en benen en weet zich nu al boven de dekens uit te werken.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ancie, allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ook ik heb meerdere miskramen gehad tussen mijn eerste en laatste zwangerschap in. En geloof me, nu lijkt net misschien nog onmogelijk, maar dat genieten gaat echt komen meid.
    En nu lijkt ook de tijd voorbij te kruipen, maar achteraf zul je zien dat de tijd toch nog voorbij is gevlogen.

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Wat zijn er inmiddels al weer veel meiden over de 30 weken zwanger. Dat wordt straks weer een babyboom. Leuk hoor.

Sorrie, ik heb niet meer zo heel veel tijd om hier alles bij te kunnen houden. Als ik niet op iedereen reageer is dat dan ook niet lullig bedoeld ofzo, maar meer zit er even niet in.

We genieten hier volop van onze kleine meid, ook Alyssa is erg dol op haar zusje en we zijn inmiddels ook al aardig aan elkaar gewend.
    Ook het kolven en regelmatig even aanleggen van Yelina gaat steeds beter. Volledige BV zal ik nooit kunnen geven, maar ik ben al erg gelukkig met hetgeen ik haar nu aan moedermelk kan geven en zolang zij de borst nog goed aanpakt en het kolven redelijk goed blijft gaan zal ik hier mee door blijven gaan. Alleen dat vergt wel veel tijd.

In m'n album staan een paar leuke foto's van onze kleine meid.

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    meiden ik had een goede echo vandaag en het
    Hartje klopte yoepie

We zijn echt zoooooooooooooooooooooo blij.

liefs vruchtje

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb nu ook veel minder tijd dan voorheen. En toen hield ik het af en toe al niet meer bij ;)

Ze is een prachtmeisje Inez! En wat fijn dat je BV erbij kan geven, goed voor haar en zo heerlijk om te doen.
    Over inbakeren, ik ben op het spoor gekomen van deze site, misschien heb jij er ook wat aan : http://www.debakermat.nl/

Bengeltje en Vruchtje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

Ischa, gelukkig dan maar dat je 3 uurtjes per dag werkt en niet langer. Die 4 dagen gaan ook vast weer snel voorbij.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Natas: jij nog ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter Danique. Hele leuke naam ook.

gr vruchtje

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ACH VRUCHTJE Geweldig :D ! Gefeliciteerd.. :D ! Nu gaan genieten hoor meid !

Inez.. is een slaapzakje dan niets voor je kleine? Ja ik bedenk ook maar iets hoor ;) !

Deel Deze Pagina