onze nieuwe zwangere WELKOM en van harte de dames met de goede echo's: Super! Nou bengeltje, duidelijk een knulletje he! Leuk joh. Natas, je bevallingsverhaal kom ik later op terug. (daar zou je eigenlijk gewoon samen met een pot thee voor moeten gaan zitten he, ipv dat typen.) Inez ik vind het zo gaaf dat je deels bv kan geven! heb je al bv foto's gemaakt? Doen hoor! Hier gaat het goed. We hebben wel spruw en dat is minder. Maar goed, dat overleven we ook wel weer. Het gaat in elk geval lekker allemaal.
voor iedereen die inmiddels bevallen is, is dit de nieuwe topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 72#3047872 (hoop dat iedereen mee gaat. Het zal daar vast rustiger worden dan hier, dus bij twijfel gewoon meegaan en dan zien we het wel verder.) enne zwangere dames... tot straks! (maar ik ga niet weg hier hoor haha)
zucht beheer heeft hem alweer dicht gegooid omdat er nog een groepje is wat bevallen is na een miskraam. dat is een groepje wat bij de mirkaam rubroek schreef, iets met de titel 3x mis ofzo. Inez weet dat wel, die heeft daar ook geschreven. Hoe dan ook, beheer denkt dat wij daar ook bij horen. Ik heb ze al gemaild dus hopelijk kan morgen onze groep weer open.
Hi Dames, Zou wel leuk zijn ons eigen topic groepje voort zetten! @Ancie, ik was ook zo'n wonder met duizend keer een test doen en het bleef wisselen. Bleek toch echt zwanger hoor! Jooze
Gezellig kom ik zeker een keertje langs! Ga nu slapen weltrusten en tot weet ik niet wanneer (morgen comp weer inleveren bij vriend lief denk ik) Jooze
hey meiden ik denk dat de kruidvat test gelijk had ik werd vanmorgen wakker met giga kramp en ja hoor kwamen ook kijken en niet zo zuinig ook waren die testen dan vals positief? of heb ik een vmk ik vind geen van 2 echt leuk want als die testen nou vals positief waren dan kan je daar ook niks van op uit doen maar goed ik ga vandaag is lekker verdrietig wezen en maandag de gyn maar is bellen liefs ancie
heb net de diensdoende vk gebeld en die zei dat ze het de laatste tijd wel vaker hoorde dat een test vals positief aangeeft ze weet niet hoe dat kan maar ze zegt dat dat gebeurd en ze raadde me aan om de volgende keer te wachten totdat ik een week of 2 over tijd ben dan een test te doen of naar de ha te gaan baal hier echt van
Ancie, ik heb dit ook eens gehad. Ik had ongeveer 6 positieve testen, allemaal van verschillende merken. Toen ik na ruim een week overtijd nogmaals testte was ie opeens negatief... De volgende ochtend ging ik bloedden, en heel heftig was mijn "menstruatie" toen. Ik weet zeker dat er bij mij toen iets zat, wat helaas niet kon blijven! In ieder geval heel veel sterkte, want of ie nou vals positief was of het is een vmk het is gewoon echt klote!
Natas, aller eerst wat een beauty die dochter van jullie! Echt ze is een plaatje! Maar wat een verhaal zeg! Jeetje mina, behoorlijk heftig allemaal.... Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
He ancie wat balen zeg .. een hele dikke knuffel meid! Lola we hebben er weer een weekje bij hier 37 weken nu yeaah HET MAG, HET MAG!
Linda: jaaaaaaaaaaa, kindje mag komen! binnen nu en 5 weken heb je je kleintje in je armen! Joehoe! En ik alweer 22 weken en Jojo is ook weer een weekje verder! 13 weken! Joepie, echt 3 maanden dus!
Jaaaa lola ik heb ons wondertje met maximaal 5 weekjes in me armen! En jij alweer 22 weken! schiet lekker op nu he! en jojo al weer 13 weken
JAHOE DAMES ! Weer een weekje erbij! En LIN.. JAAAAA je mag ! GOGO GIRL Hmm Ancie wat ontzettend balen voor je zeg.. Zoals Lola zegt, of het nu vmk is of vals positief kl*te is het zeker.. Hier weer moe, maar goed.. Heb ook niet super geslapen en vanochtend al het één en ander gedaan. De dekentjes en hoeslakentjes hangen nu buiten en dan ben ik nu klaar met wassen ! Is m'n moeder ook weer gerust !
Wow, nu al maatje 3? Yelina heeft nog de prematuurluiers aan, omdat maatje 1 zo groot is dat hij gewoon van haar lijfje afvalt. Bij Alyssa verschoonden we de luiers iedere 3 uur, steeds halverwege de voeding om haar weer wakker te krijgen. Bij Yelina was dat in eerste instantie niet te doen omdat dan meteen alle voeding er weer uitging. Nu gaat dat beter en verschoon ik haar steeds meer na het voeden. En nu al weer ruim 24 uur geen natte kleren. Hopelijk kunnen we dat zo volhouden. En ja, ik ben er ook meer dan trots op dat ik Yelina wat moedermelk kan geven. Hoe weinig ook, ieder drupje is er toch weer 1 meer dan dat Alyssa heeft gehad.
Lindaa, je kunt gaan aftellen meid. Geweldig. Ancie, jammer hoor. Sterkte! Zo, ga nu maar weer eens naar de kleine meid, die vandaag aardig bezig is om haar voedingsschema in de war te gooien. Tot later maar weer!
Mimi, welkom terug! Mooie echofoto's Jootje. Inderdaad, en met zakdoekjes erbij, heel veel chocola (bonbonbloc!), en papa's die de beebies even aangeven voor de bv en dan weer van je overnemen om verder te verzorgen De spruw is idd minder. Hebben jullie er veel pijn van? Ik denk dat jij idd de enige bent hier die ook katoenen luiers gebruikt. Oooh Ancie, wat ontzettend naar voor je . Heel veel sterkte! Dank je Lola! Inez, echt super van de BV die je nu erbij kan geven. Idd foto's maken zoals Luna zei, heeft mijn zus al voor me gedaan en ze zijn prachtig. Ook een mooie herinnering trouwens aan volle rondingen die ik na de BV op die plek nooit meer zal terugzien, hahaha! Hier ook nog geen maatje 3 luiers hoor, maar wel maatje 1. Wij verschonen ook zo ongeveer om de 3 uur, en ook halverwege de voeding na 1 borst. Leuk dat nieuwe topic, ga er meteen even kijken!