maat 1 hebben wij nooit gebruikt! Alhoewel jullie me nu wel aan het twijfelen maken. Die newborn luiers is toch al maat 2? en prematuur is toch maat 1? ooooh ik knijp hem even, heb ik nou veel te grote luiers gekocht? haha (oh wat suf voor een moeder van 3 kinderen, dat je dat dan nietw eet). Ach hij groeit er wel in. Ik heb ze nog niet gebruikt dus ik heb geen idee. Ik heb trouwens nog geen enkele luier verder hoeven kopen. Ik doe nog steeds met de gratis luiers van de C1000. Ik had een bon bij de 9 maandenbeurs gekregen voor een gratis pak. kreeg er ook eentje van mijn vriendin en later bij het inleveren van het geboortekaartje kregen we een doos waar ook nog zo'n bon in zat. Plus nog een pak luiers van de prenatal> (en dan af en toe nog wat katoen). Dus het is nog een goedkoop mannetje. Onee, voor de spruw is de eerste 50 euro alweer uitgeven. Ach ja, geld moet rollen. Ja natas wij hadden daar beide last van. Bij mij brandde de tepels heel erg waardoor voeden steeds pijnlijker werd. Jaron liet ook telkens de borst los, dat is vaak een teken van pijn, maar van de week wilde hij helemaal niet drinken. Alleen een snelle slok om geen honger te hebben maar meer ook niet.
ik weet het weer met de luiers! het gaat natuurlijk op gewicht. Jaron is nu over de 4 kilo en maat 3 is 3-8 kilo. Dus vandaar dat ik die gekocht had. geen idee of de pasvorm bij de benen goed is hoor. De andere twee jongens konden ook altijd pas veel later door naar de volgende maat en sommige merken pastten hun zelfs helemaal niet.
Hi Dames, Hier alles redelijk... Last van mijn bekken maar ja dat veranderd niet wordt alleen maar erger. Maandag weer naar de fisio, benieuwd wat die zegt. @Ancie, balen zeg! Wel een vraag hoor wacht maar een week met testen. Zou ik nooit kunnen. Ik duim voor je dat het snel wel goed raak is. @ Inez, wat lekker dat je bv kan geven, mega van genieten hoor! @ Lindaa, je mag! ben jaloers nog max 5 weken. @ Ischa weer een weekje verder, wat gaat de tijd soms snel he! @ Luna, inderdaad doen hoor luiers kopen zodra ze op dat gewicht zitten. De gewichten van maatje 2&3, 3&4 overlappen elkaar. Wij merkte al snel dat het gewoon heel snel lekt. Dus zodra het kan een maatje groter, scheelt heel veel wasgoed! En katoenen luiers ja ik denk dat je de enige bent, ik begin er niet aan! Balen van de spruw trouwens. Prettige dag allemaal! Jooze
LUna even een vraagje he, over die spruw. Hij wilde niet meer drinken en liet los. Maar hoe gaat dat nu dan? Gewoon even nieuwsgierig
wij zijn nu aan het behandelen en nu gaat het goed. Bij mij is 1 borst al helemaal goed, de andere doet nog wel zeer tijdens het drinken maar die pijn trekt snel weg. Zijn mondje ziet er ook beter uit, dus ik vermoed dat hij minder pijn heeft. Voor het eerst heeft hij gisteravond een voeding in 1x gedronken zonder telkens los te laten. Vanaf dag 1 laat hij al telkens los dus we wisten dat dat een teken was van spruw. Dus ik zat er bovenop, want Ruben is ook geboren met spruw en Jaron dus ook. W.s. een schimmel opgelopen dus in het geboortekanaal (terwijl ik daar verder geen last heb). oja en jouw vraag: bedoel je hoe doe je dat dan als hij telkens los laat? Gewoon tig keer aanleggen.
Neej je hebt hem dus gewoon doorlaten drinken.. Dochter van vriendin van mij had ook al vrij snel spruw maar dat heeft heel lang geduurd, dus daarom vroeg ik me dat even af hoe dat nu ging met voeden enzo .. Leer hier nog eens wat
Jaja, Zo'n forum is echt goed voor je aanstaande moederschap. Hou je ook nog wat info over voor de kraamzorg Jooze
ik heb bij ruben 9 maanden ermee lopen klooien. Drie weken smeren met zalf, dan was het weer 2 weken weg en dan begon het weer. En je moet alles wat met melk in aanraking is gekomen wassen. dus ik had me toch veel was en met 9 maanden ging de lego enzo zijn mond in dus kon ik dat ook nog eens schoonmaken. Toen had ik er wel tabak van hoor. Dat werd toen dus ook het eind van de borstvoeding. Nu behandelen we op een andere manier. een middel via een lactatiekundige besteld en ik ga voortaan een probiotica slikken. Spruw hoeft niet perse behandeld te worden al verdient het wel een aanbeveling. Heeft moeder of baby er last van, dan wel behandelen. (Je behandelt beide, ookal heeft 1 van de twee geen klachten want anders blijf je elkaar besmetten). och ik denk dat ik inmiddels een boek kan schrijven over die stomme spruw.
haha wat wil je weten? Jij hoeft maar 1 ding te doen: als een prinses in bed liggen en je laten verwennen
HIHI best een goede tip Luna ! Jammer dat je zo'n spruwkenner bent. Hoop niet dat ik daarvoor advies moet vragen bij je! Nou alles ligt nu klaar in de kast en lakentjes etc zijn nu ook schoon en liggen klaar ! Nou ik heb het mezelf nog makkelijker gemaakt. Aangezien de kraamzorg de boel toch afhaalt, heb ik mezelf de moeite bespaard om alles op te maken. Wat ik er in wil hebben ligt erin klaar ! HIHI
hier hebben ze het niet afgehaald hoor. Bij alle drie de jongens niet. Maar ik heb deze keer wel het wiegje voor ze laten liggen. beddengoe dhad ik idd klaar gelegd.
Ancie: balen zeg van je valse positieve test. Vind ik echt heel lullig voor jullie. Ik heb hier op het forum wel vaker gelezen dat mensen vals hadden getest met kruidvattest. Lindaaa & Sam: fijn dat het voor jullie zo begint op te schieten. Lijkt me ontzettend spannend ook all: heb trouwens foto van echo in album staan ben en zo trots op. Ik heb me natuurlijk aangemeld voor MvM is er verder nog iets wat we al moeten regelen of doen? liefs vruchtje
He vruchtje, ja heb er echt zin in Al vind ik het zwangerzin ook nog steeds leuk hoor Mooie echo meid
Dank je Sam. Ik denk als de kleine er straks is je ook je buik wel zal missen. Ik bedoel je bent natuurlijk zo die dikke buik gewend hi hi
ow meissie wat erg voor je! ben je helemaal blij naar zo'n test en dan dit sterkte en ik hoop dat je je volgende maand bij ons mag voegen. Knufff Roshi