Het gaat op zich wel goed op mijn werk. Vorige week hadden ze weer even iets achterlijks maar ze hadden op tijd ingezien dat ze dat niet van mij konden vragen. Nu kreeg ik wel vandaag te horen (van een andere collega) dat mijn chef verwacht dat ik morgen,do en vrij 4 uur werk ipv 3 uur ivm vakanties van andere. Maar ik kan me niet herinneren dat ze dat aan mij gevraagt hebben dus ik ga morgen gewoon 3 uurtjes werken. Maar na deze week nog maar 2 weken werken-1 week vakantie, 2 weken werken - 2 weken vakantie, 3 weken werken en dan verlof. En dan ga ik pas in januari weer terug als ik tenminste geen andere baan heb gevonden.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 11 juni Lindada vk 12 juni Pippo 26 weken echo, Mone VK, Lindaa VK, Bruidje VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 17 juni Liesje vk 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo 25 juni Liz0104 echo 01 juli Anneke VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Gelukkig dat je niet zoveel meer hoeft te werken Ischa. Ik hoop voor je dat je een andere baan kan vinden waarbij ze zich wel een beetje in iemand anders z'n situatie in kunnen leven.
Ik heb er ook echt zin in. De optimale tijd is bij 26-27 weken zwangerschap, dus het had ook aanstaande zaterdag gekund. Maar mijn tante is 50 geworden en dan hebben we een verrassingsfeestje voor haar.
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 10 juni Sam vk, Luna vlk, Ischa vk, Willeke vk 11 juni Lindada vk 12 juni Pippo 26 weken echo, Mone VK, Lindaa VK, Bruidje VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 17 juni Liesje vk 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo 25 juni Liz0104 echo 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Lindada, leuk, een pretecho. Ik geloof dat de meningen over het tijdstip voor een optimaal resultaat van een pretecho erg verschillen. Ons is altijd verteld dat dat rond de 28/29 weken zo zou zijn. Uiteindelijk hebben we nog een herhalingsecho gehad met 30w4d. En we hebben ook toen nog een hele mooie echo gehad. Bengeltje, ik kan ook niets anders zeggen dan contact opnemen met een fysio om te voorkomen dat het nog heel veel erger gaat worden. Ischa, wat heerlijk zeg, nog zoveel vakantie voor je verlof ingaat. Ik hoop met je mee dat je in januari ander werk hebt en wel bij een werkgever die wat menselijker is ingesteld dan deze. En goed van je dat je niet meer dan 3 uurtjes gaat werken. Het gaat nu juist zo goed met je bloeddruk en dat moet je zo lang mogelijk zo proberen te houden. Sam, hoe is het nu met de racehond? Is hij al uitgeraced? En pfff, een 12-ponder en 60 cm, daar moet je toch niet aan denken zeg. Hoewel ik enerzijds hoop dat deze kleine uk wel wat groter zal zijn dan zuslief bij geboorte, moet ik eerlijk bekennen dat ik ontzettend heb genoten van mijn hele kleine ukkie van net 5 pond en 46 cm. Maar wat een verschil is dat dan met een 12-ponder zeg. Deze kleine uk zou qua gewicht netjes op schema liggen, maar aangezien Alyssa 4 dagen voor de geboorte nog is geschat op een ruime 7-ponder, (dus 1 kg zwaarder dan ze in werkelijkheid was) heb ik wel zoiets van eerst zien, dan geloven. En tja, tot hoe hoog moet je baarmoeder wanneer komen. Ik denk dat de inzichten daarover inderdaad per verloskundige verschillen. En natuurlijk zit ook niet bij iedereen de navel exact even hoog, dus dat is toch een beetje koffiedik kijken.
HIHI Inez, leuk dat je het vraagt. Nou Meneer had gister zelf ook een goed idee om de race op te lossen Hij heeft mn pantysokjes opgegeten .. HAHA.. Maar ben vanmiddag het hoge gras ingelopen, waar hij natuurlijk nu net moest gaan zitten en het zag er weer uit als een drol ! Dus gaat de goede kant op. Vanavond nog maar ff kip met rijst en wat brokken erbij en morgen ook, maar weer wat brokken erbij.. dat ie straks weer normaal kan eten
HE dames. Ff berichtje over Rebbel. Kan verder niets meer vertellen, maar ze is iig weer thuis ! De rest horen jullie vast wel van d'r zelf.. Ik weet zelf nu ook ngo niet meer !
hoi meiden! even een update en dan ga ik plat want ik ben net thuis. heb dus niet bijgelezen... ze hebben het weer redelijk stabiel gekregen op de harde buiken na, maar die doen nu niets dus ik mag het nu thuis afwachten! zo gauw ik het niet vertrouw moet ik weer bellen. ze proberen het op deze manier te rekken tot de 34 weken! vanaf dan krijg ik geen weeenremmers meer en zou ons kindje geboren mogen worden! tot de 34 weken kunnen ze er nog winst uit halen, daarna niet echt meer, er is schijnbaar bewezen dat een kindje van 34 weken het niet minder goed doet dan een kindje van 37 weken, ze zijn vaak zelfs wat feller! vandaar dat ze landelijk niet meer rekken na de 34 weken. afwachten dus en me rustig houden! en we hopen die 34 weken iig te halen! dank jullie wel voor het meeleven! liefs rebbel
Oké Rebbel! Nou we gaan hier heeeeel hard duimen! Nog dik 2 weken, dat ga je redden hoor ! Rustig aan en dikke knuffel van mij!
Zo, tussen het zeikwijven door heb ik alles braaf bijgelezen! Fijn dat alles goed was bij de VK Ischa, en dat je bloeddruk goed was. En bij Sam ook alles goed, mooi zo. Lindada, een Rennie mag hoor bij maagzuur. En vla eten schijnt te helpen. Bengeltje, bij rugpijn moet je goed op je houding letten en niet met holle rug lopen. Je bekken naar voren en je knietjes iets gebogen. Er (weer) naar laten kijken lijkt me ook geen verkeerd idee. Hey Rebbel, ben erg blij je hier weer online te zien en dat je ukje nog lekker bij je zit. Ik duim mee dat je de 34 weken in ieder geval gaat halen.
Wat fijn Rebbel dat je weer thuis bent. En zoals Sam ook zei we gaan voor je duimen dat hij nog zeker 2 weken blijft zitten.
HAi meiden Vandaag VK geweest. papieren mee gekregen wanneer ik precies mag bellen tijdens de bevalling. bloeddruk was goed, Buik gevoeld en hartje weer gehoord. Ze schat op 7 pond. Kleine is goed ingedaald dus het is er klaar voor! gr Willeke
Goedemorgen dames! Mooi zo Willeke ! Dan kun jij ook los straks ! Hier straks weer aan het werk. Ben vannacht weer bevallen.. Deze keer van een dochter. Een heerlijk kindje ! Alleen bevallen zonder vk. Verder geen pijn gehad, alleen was vk niet zo blij dat we niet gebeld hadden, omdat ik totaal uitgescheurd bleek te zijn.. HAHA . Mooi zulke dromen ! Als het maar geen voorbode is ! Nou ik zal m'n ontbijt naar binnen werken en dan met de hondjes uit ! Tot vanmiddag! Liefs SAM