HIHI NOu dames, wij hebben even geluncht.. Gaan nu even met de honden naar Appelscha.. Ff rondje puffen HIHI ! (ik dan ) Iig iedereen fijne dag en tot straks maar weer X
@ Jojo: maakt niet uit toch! @ Sam: veel plezier! Ik zit in dubio wat ik nou zal eten.. Yogurth met zemelen (voor mijn onwijs traaaaaage stoelgang!), afbakbroodje met brie of een geroosterd broodje met chocopasta! hahahaha, ik weet het niet.....
Ik ben kotsmisselijk nu. Het enige wat helpt is eten dat weet ik. Pfff ik weet alleen niet wat. Het gevoel word namenlijk alleen maar erger als ik aan eten denk
Ooh bah.. Ik blij dat ik eigenlijk niet misselik ben geweest..Tenminste niet noemenswaardig ! HIHI je raadt het al Wij zijn terug.. Nog even auto's gekeken net.. Straks willen we eigenlijk wel een andere auto ! Maar eerst de kleine maar op de wereld zetten ... !
Hi Dames, Veel gekletst hier! Hier zijn we (eigenlijk mijn mannetje) hard aan het klussen. Laminaat in de slaapkamer ligt bijna! Ik ben stuk, maar eens kijken wat ik morgen ga doen. In iedergeval naar de fisio, heel blij mee. als ik me daarna redelijk voel misschien maar naar de sauna! Nou tpot laterz weer, morgen geen comp dus weet niet wanneer ik er weer ben! Jooze
he meiden! kom weer even hay zeggen.. heb al een tijdje last vandaag van oefenween/rugweeen.. autsj! zal nu proberen om wat te eten!
ja het is alleen zo jammer dat ik weet dat er nu verder niks gebeuren gaat! HIHI dan liever de echte weeen maar
JAAA .. Maar dat kan ook nog wel 3 weken duren.. Maar snap het wel idd .. Dan doe je het qua gevoel ook ergens voor
sow hier is de kinderkamer helemaal geschuurd de plinten kozijnen (vaste kast) deuren morgen avond doet ventje met ammoniak afnemen ale: met alle deuren dicht anders dan ga ik dood . en dan goed luchten daarna de plinten kozijnen kast en deuren in de grondverf zetten