Heb huis al gepoetst (kamer) ... Nu nog ff stofzuigen en dweilen ! En de wc ff poetsbeurt geven.. Maar die is zo klaar !
Ik moet ook nog zoveel doen! Kleertjes wassen, hebben lang in dozen gezeten... nog poetsen, babykamer nog volledig in orde zetten....dat laatste kan ik pas maar doen als dochter terug naar school gaat, dan heb ik meer tijd...
Ooh bij jullie laatste weekje vakantie zeker? Nou ik krijg morgen visite.. Dus ja, moet het wel weer even wat lijken Niet dat het zo goor was.. Maar goed, houd wel van een schoon huisje Kleertjes heb ik vorige week gedaan, want m'n moeder was al bang dat het straks geen kleertjes aan kon, als ik eerder zou bevallen
Ooh jeetje.. Nog 2 weken.. Tsjong .. Toe maar weer ! Hoelang hebben ze daar zomervakantie? Zo nu eerst een broodje.. Dan nog even stofzuigen en dweilen en dan dutje
Shit, woon ik toch echt in het verkeerde land HAHA Hebben jullie ook week herfstvakantie, 2 weken kerstvakantie, week voorjaarsvakantie en 1 of 2 weken meivakantie?
Croky & Anoul26 gefeliciteerd met de geboortes van jullie zonen! Hallo meiden, Zijn er verder nog "gekke" dingentjes gebeurt? geloof het niet toch? Hier gaat alles nog goed. Heb gister van een vriendinnetje zo'n zelfmaak gipsbuik gekregen echt supergaaf, wil hem in de babykamer hangen als hij klaar is. Morgen de groei echo, ben zo benieuwd hoe groot/klein ons beebje is joh. Liefs
Neej dat snap ik .. Neej was benieuwd pippo.. HIHI hmm misschien moeten we maar Belg worden ! Roshi, nee geen dingetjes geloof ik ... Behalve dan dat er wat actie is bij Lindaa.. Dus hopen dat het doorzet ! Spannend morgen de groeiecho. Waarom heb je die eigenlijk? Gewoon nieuwsgierigheid
OOOH Mimi.. zo'n mooie datum 20-08-2008.. Dat moet gewoon goed komen met jou echo.. Maar spannend is het zeker! IK DUIM!
Mimi> spannend meis ik duim voor je dat alles goed is! Sam> natuurlijk mag je dat vragen. Bij de VK kunnen ze wel voelen waar het hoofdje en de billetjes liggen maar ze durven niet te zeggen of het kindje "te" groot of "te" klein is. Vorige week dacht de VK dat het netjes is maar zekerheid durft ze niet te geven vandaar de extra echo. Mocht het te klein zijn dan moet een Gyn gaan kijken of het eerder gehaald moet worden en "doorrijpen" in een cuveuse en als het te groot is of het misschien eerder opgewekt moet worden etc. Ben wel blij dat we ons beebje weer even kunnen zien, laatste x was met 25 weken.
AHAH.. Spannend dus! HIHI de laatste keer dat wij onze kleine hebben gezien was met 19 weken met de 20 weken echo .. Dussss... Nou ben nu aan t stofzuigen en dweilen.. En dan ben ik lekker ff in m'n bedje