ja het is echt een gevalletje van hebben wij weer....nou ja als het maar helpt ook al is het maar een klein beetje
jaa dat denk ik ook wel, en heb het er ook wel voor over natuurlijk.. ik moet er gewoon doorheen..maar zou het wel fijn vinden als dit geen weken meer duurt *sorry voor mijn geklaag! *
geen sorry zeggen! daarvoor zijn we hier meid! kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit, maar geloof me als je je kindje vasthebt is het je allemaal waard geweest! heb je nu nog niks aan... ik hoop in ieder geval dat het gauw doorzet meid!
He Linda, wat vervelend meis.. ik hoop dat het snel doorzet! En wat Liesje zegt is waar hoor.. hoe cliché dan ook.. dan vergeet je alles wat er gebeurd is..
Ook ik kan dat beamen! Heel veel succes Lindaa, en ik hoop dat ze je anders even willen helpen met een duwtje!
Vanmiddag heb ik mijn echo. Het stomme is dat ik er geen goed gevoel voor heb. Dat heb al niet meer sinds 2 weken hoor. Vannacht weer rot geslapen. Werd ik weer wakker dit keer rond half 3 met enorme pijn in mijn buik. Het voelde anders dan de afgelopen keren. Ik heb het al vaker maar dan niet langer dan uiterlijk 15 minuten. Nu was het een uur of vijf dat ik eindelijk weer kon gaan slapen. Ik bloed niet dus dat moet een goed teken zijn. Ben kotsmisselijk en hoofdpijn. Moet goed teken zijn toch. Alleen dit duurde mij te lang en ik heb nog steeds steken in mijn onderbuik. Precies bij mijn schaambeen. Eesrt was die erge pijn aan de rechterkant en nu in het midden van mijn buik. Nu vraag ik mij af waar zit je baarmoeder precies. Als ik niet beter weet is het bij mijn blaas alleen na een test maandag heb ik geen blaasontsteking.. Sorrie zit hier ook maar te klagen en dat is niet zo handig natuurlijk. Ik weet even niet waar ik het anders kan doen. Ik ga als de echo onverhoopt toch goed is even navraag doen of ze misschien wat ziet zitten.
Hi Mimi, Is heel normaal hoor dat je je er onzeker over voelt, en bij sommige gaat dat pas over als je daadwerkelijk dagelijks je kleine voelt schoppen. hoop dat je na een goede echo toch wel een beetje kan genieten! Je baarmoeder zit in het midden achter je schaambeen en ligt bovenop je blaas, dus vandaar ook dat je bij een uitwendige echo met volle blaas moet komen...
Oke dan is het waarschijnlijk toch mijn baarmoeder.. Lijkt me zo raar dat ik eens in de paar dagen zoveel pijn voelt. Misschien heb ik wel zoveel moeite met een groeiende baarmoeder.
Mimi: je klaagt niet hoor, je bent gewoon erg ongerust en dat is ook niet zo gek! Die steken horen er ook wel bij, ik heb vaak steken gehad dat ik dacht: GAME-OVER! Maar er zit nu toch nog steeds een kindje in mijn buik! Die onzekerheid is normaal, ik heb er ook lang last van gehad en heb ook nog mijn momenten!
thnx Lola, Ik weet het wel. Ik denk dat als ik om 13.45 uur de echo heb en het is goed ik meer geruster ben hoor. pfffff Nog even afwachten.
Nou meid, nu moet het echt gaan beginnen hoor! Hoop voor je dat je al wat ontsluiting hebt en het nu wat opschiet! Knuffel voor jou!