zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeetje mariaatje.. Wat zal jij geschrokken zijn.. Hopelijk verschuift de placenta nog en draait de kleine nog ;) !

Ischa.. Wij zetten de box niet eerder in huis.. Puur om de reden dat ik beneden een bed krijg en ik dan eerst de box niet kwijt kan. Maar ik heb zoiets van, als ik een nieuwe kast in m'n kamer zet, zitten de honden daar ook niet mee (zolang ik hun niet verplaats) en zie het probleem met de box ook niet. Erbij opspringen doen ze toch niet.

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    @ischa: vervelend zeg pijn daarzo...weet niet hoe het is.
    laat je maar lekker verwennen vanaaf door je ventje.
    kun jij ondertusen lekker klessebessen met die zwangere vriendin ;)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik denk dat dat inderdaad wel verstandig is Mariaatje met ongeveer 35 weken, hebben ze waarschijnlijk 2 tot 3 weken de tijd om te wennen. Lijkt me wel lang genoeg. Was inderdaad wel even schrikken toen ik het nieuws las bij de oktober mama's van jou. Ik had het hier ook geplaatst dat ze ervan af wisten. Maar inderdaad je kan er beter vanuit gaan dat het een ks wordt, dan kan het altijd nog meevallen.

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    denk ook niet dat wij de box er eerder inzetten om de hond. denk niet dat het een probleem gaat geven.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja met katten snap ik het altijd wel, die moeten er natuurlijk niet in gaan liggen.. maar onze doggies kunnen er niet in komen.. Daarbij vandaag kleine van 10 maanden op de vloer gespeeld op haar kleed. Onze JR ging er mooi naast liggen (naast kleed) en taalde niet naar haar langevinger en de andere bleef gewoon bij mij liggen, terwijl hij thuis geen kinderen verder gewend is.. We hebben hem van pup af aan. onze JR komt uit een gezin met 4 jonge kinderen.. dus die is al kinderen gewend :D ..Dus als kleine straks in box ligt, denk ik niet dat dat een probleem wordt..

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wij heben wel katten, maar laat het er gewoon op aan komen.
    weet zeker dat wanneer ik er niet ben ze erin gaan liggen.
    dat heb ik nu al als ik de deur van de babykamer open laat staan.
    dan ligt er 1 in het ledikant en de ander op het aankleedkussen...hoe ik ze ook bestraf, ze zoeken die plekken op.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Vriendin van mij heeft in ledikant en box toen balonnen neer gelegd.. sprong kat erin.. nou dan weet je wat er gebeurd ;) .. Ze zijn er nooit weer in geweest ;)

8. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    hebben we ook gedaan met ballonen voor kat, maar denk dat ik deze keer een plaat ga opleggen als ik het binnenkort uitzet mijn park!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI :p

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hmm ballonnen..hahah zie het al voor me! :)
    is natuurlijk de moeite waard om te proberen

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @mariaatje, He wat vervelend allemaal. Hopenelijk verschuift je placenta nog even terug op de goede plaats.

DAt moet ik even dan gaan onthouden.
    :)

Ik heb zelf zoiets van dat als ik de box neerzet dat we dat op de dag doen als ons kindje er is. Anders heeft ze dadenlijk als wij weg zijn een vaste ligplek al. Ook als ik weggaat het boxkleed eruit halen dat ik alleen even een doekje erdoorheen hoef te halen. In de kinderkamer komt die van ons niet. Meer omdat ze niet boven mag komen dus op de kamers en gang al komt ze niet. Als ik perongelijk de deur laat opstaan kijkt ze wel maar de gang op doet ze alleen als ze via de voordeur er snel uit kan anders blijft ze in de woonkamer.

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    normaal kunnen onze katten ook niet op de babykamer.
    maar heb dus wel een aantal keren de deur niet goed dicht gedaan, waardoor ik de katten dus terug vond in het ledikant en op het aankleedkussen.

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    maare ik zal even stoffen en stofzuigen....
    is dat maar weer klaar!

tot later

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ja met katten kan ik het me idd voorstellen dat je het eerder doet, maar behalve dat wij hem eerder opzetten voor de hond, vind ikhet voor onszelf ook wel prettig. WEet niet, misschien dat het dan weer een stapje dichter bij de geboorte is, wil ook knuffels erin zetten, want daar is onze hond dus helemaaaaal gek op, kan ie alvast wennen dat ie van de knuffels af moet blijven! :p wordt nog leuk hihi ;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ja, dat wordt hier ook nog feest.. ;) ! Nog niet te praten over piepspeeltjes :p

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    piepspeeltjes..oww dat word een ramp..
    onze hond is als de dood voor piepende beestjes, knuffeltjes. of eigenlijk alles wat maar een piepje heeft ;)

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIHI die van ons is gek op piepbeestjes en knuffels :p .. Maar goed.. Hij moet maar leren eraf te blijven.. al zal dat wel moeilijk zijn.. Hij sleepte ook wel met knuffel van zoontje van vriendin om :p ! Op zich is dat niet erg.. Als ie hem maar niet sloopt, en dat doet ie vervolgesn helaas wel met zn kaakjes :p

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    knuffels zonder piepje zijn wel geliefd bij onze hond.
    ben benieuwd hoe dat straks gaat :)

hij heeft in het verleden heel veel verkauwd...tot aan de tafel poten toe. :( schoenen, sokken post alles werd verslonden.
    gaat nu hij wat ouder is erg goed. kauwd zo nu en dan de post nog wel half op, maar verder heeft hij genoeg aan zijn botje en touw ;)

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm das minder.. Dat heeft die van ons eigenlijk nooit gedaan.. Alleen dus speeltjes worden eigenlijk alleen maar gesloopt. Het enige wat veilig is is z'n touw en idd ee nkluifje en goede tennisballen ;) !

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    jah inderdaad tennisballen...
    maar daar kauwd hij dat spul wat eromheen zit zeg maar vanaf.

Deel Deze Pagina