zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kun je niet even het ziekenhuis bellen, mijn gyn zei dat ik ten alle tijden de verloskamers kon bellen, ze hebben daar ook echo apparatuur...
    Misschien mag je even langskomen of probeer het anders bij de dokterspost!

2. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Mijn buik was al behoorlijk groot in week 5 en 6, kon mijn broeken niet meer dicht doen. Mijn buik word weer kleiner en dat kan denk ik niet goed zijn. Dat had ik de vorige keer ook.
    Ja, mag donderdag voor de echo.
    Ik moet nog 4 weken van mijn laatste stage. Het is nu al zwaar maar als ik nu het slechte nieuws definitief te horen krijg is mijn motivatie helemaal weg. Na mijn vorige miskraam ben ik lang niet op school geweest, en dit is min of meer mijn laatste kans op mijn diploma. Als ik het donderdag hoor heb ik het weekend er nog een beetje tussen om het te laten bezinken. Ik mag eigenlijk geen dag meer missen. Klinkt misschien raar, maar ik wil het eigenlijk nog niet weten. Nu is er nog een beetje hoop.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Kan ik me voorstellen dat je het nu dan niet zou willen weten als het fout is!
    Dat je dikker wordt heeft te maken met je darmen, misschien dat je darmen nu wat minder (hoe zal ik het noemen) opgeblazen/vol/minder lucht(?) zijn! (ik noem maar wat hoor! haha!)
    het kan natuurlijk allemaal!
    Sinds wanneer heb je het idee dat je kwaaltjes afnemen?
    Ik heb ook soms dagen dat ik mij minder zwanger voel!

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Sinds 4, 5 dagen ongeveer.
    Ik had inderdaad ook tijden/dagen dat ik me niet zwanger voelde. Maar dit is anders, het lijkt wel een herhaling van mijn vorige mk.
    Nouja, we zullen zien hoe dit verder gaat.

Hoe is het nu met jou? Nu een alleenstaande mama, moet ook niet makkelijk voor je zijn. Al heb ik soms het gevoel dat ik er ook alleen voor sta. Aan mijn vriend heb ik soms helemaal niks!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou laten we hopen dat het wel gewoon goed zit toch!

Ja met mij gaat ie wel, kan door de situatie en door die 3 eerdere miskramen totaal niet genieten, maar ach, komt wel goed!

Mannen zijn totaal anders erin he?! Ik ben ook zo vaak op onbegrip gestuit! Echt vermoeiend is dat!
    Vrouwen beleven het toch veel anders! mannen.....

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ik deed vroeger nergens aan mee en nu idd soms wel, en het heeft dus ook best zin, zo blijkt.
    Overigens doen wij niet mee aan loterijen enzo.

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hormonen zijn rare dingen hoor. Ik had juist alle kwalen maar toch was het al 3 weken ervoor mis gegaan.

Mannen, ach ja, voor hun is het nog zo onwerkelijk. Ze kunnen er vaak nog niets mee, dus verwacht maar niet te veel dan valt het altijd mee. :)

8. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Nieuwe dames welkom! Leuk dat er opeens zoveel nieuwe meiden bijgekomen zijn!

Ik lees van vele dat ze al uit de namen zijn. Erg leuk. Ik ben erg benieuwd wat jullie gekozen hebben. Wij zijn er ook uit en het eerste is al binnen gekomen met zijn naam erop. Oooh zo leuk! Kan haast niet meer wachten.

Natas je kan ook heel goed via internet kaartjes zoeken. dat vond ik fijner dan al die boeken door spitten. Wij hebben nu trouwens een kaartje via internet laten maken. Dus hij is niet eens in een boek te bezichtigen. We moeten nu rap de aantallen eens gaan bekijken zodat ze de enveloppen op kunnen sturen.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bruidje, vervelend dat je er zo'n last van hebt. Spalken doen ze niet makkelijk, maar je zou zelf eventueel van die polsbeschermers voor skeeleren enzo om kunnen doen. Heb van velen gehoord dat dat verlichting geeft.
    Tot nog toe heb ik er deze zwangerschap geen last van, maar ik heb ze al wel klaar liggen voor het geval dat.

Natas, veel succes met het uitzoeken van het kaartje.

Zena, he bah, ziek geweest. Fijn dat je al weer zo bent opgeknapt.

Mijn vader ligt momenteel ook ziek op bed. (al bijna een week). Hij was net een paar dagen terug van een vakantie in Thailand toen bleek dat hij een longontsteking had. Hij heeft een antibioticakuur gekregen en die is inmiddels aangeslagen. Ben nog niet op ziekenbezoek geweest. Durf niet zo goed. Ben bang om zelf ziek te worden, aangezien mijn weerstand op dit moment op niet is om over naar huis te schrijven. Misschien is het wel helemaal niet nodig om zo voorzichtig te zijn, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere. Een longontsteking ontstaat toch door een bacterie of virus en wordt via de luchtwegen overgebracht.

Nou ja, over 2 weken is het vaderdag. Maar eens zien dat we er dan even heengaan.

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Mijn man is gewoon raar. Als het goed gaat tussen ons is alles koek en ei. Wil die de hele dag wel om me heen zijn. Als het niet goed gaat of ik verdrietig ben, pakt ie zijn jas en gaat weg. Zegt niet waarheen met wie :(. Negeert me gewoon. Nu ook we hebben ruzie. Gisteren was ik verdrietig en zijn familie had ons uitgenodigd op visite. Ik zei tegen mijn vriend dat ik niet mee wou omdat ik helemaal niet in de stemming was. Zegt ie: ga maar lekker sagerijnig zijn! Ik zat helemaal in tranen isie gewoon weg gegaan. Vandaag word hij wakker en zegt niet een woord tegen me. Ik liep de hele tijd achter hem aan, vragen waarom die boos is. Hij zei helemaal niks, liep gewoon langs me heen alsof ik er niet stond. Is weer weg gegaan. Ik snap niet waarom hij zo hard is :cry:

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    heeey iedereen,
    sisqa, begrijp je ergens wel dat je het niet wil weten... mar is het niet beter dat je toch wel gaat, want ik kan me voorstellen als het niet mis is dta die stress voor de baby toch ook niet goed is... en als het wel mis is dat je het beter weet dan verdringt? dan kan je opnieuw beginnen...
    alle het klinkt allemaal lmakkelijk encliché maar ik weet toen ik mijn miskraam had dat ik het eerst ook niet wilde weten... maar dat mijn mama zei van ga toch maar zo is het ook niet goed... en toeen het uiteindelijk misging zei ze me dat ik nog jong was en gewoon opnieuw moest proberen hoe erg het ook was... (klinkt heel hard, maar k heb haar raad toen opgevolgd :s) maar daar moet je je nog niet te veel van aantrekken want je weet niet Of het mis is he :)
    ga gewoon naar de dokter wanneer je kan en als je wil. dan weet je ten minste iets meer dna nu... als je nog een hele week moet wachten ga je je ook niet kunnen concentreren op je school/stage he :)
    xxx

12. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Goed idee Inez.. die heb ik idd liggen hier...

Fijne dag verder allemaal, ga weer voetbal kijken :)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Sisqa: jeetje wat klote dat hij er nu niet voor je is nu je je gister (en vandaag) zo verdrietig voelt!
    Ik hoop voor je dat hij snel bij draait, want naast de stress van onzekerheid, afronden opleiding kan je dat natuurlijk niet gebruiken!
    Dikke knuffel!

14. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Hoi meiden:

Bedankt voor het warme welkom !

@ sisqa: jeetje meid wat een rot situatie zeg ! Ruzie met je vriend en dan ook nog die onzekerheid !Logisch dat je heel erg verdrietig bent !
    Ik zou proberen of je niet eerder terrecht kunt voor een echo, dan weet je in ieder geval van hoe of wat meis !
    Hoop dat manlief snel bijdraait ! Sterkte hoor !

Namen: tja wat zal ik daar eens van zeggen, bij ons is het in ieder gaval DRAMA, manlief en ik zitten totaal niet op een lijn, hij houd van engelse namen en ik van korte nederlandse namen. Maar uitendelijk zal het vast wel weer goed komen denk ik zo

15. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Dank je voor je begrip.
    Het gaat al wat beter, zat net lekker te babbelen met een vriendin. Dat doet me goed, beetje lachen. Ach de ruzie zal vanzelf wel weer overwaaien, gebeurt altijd.

Knuffel terug!

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heey meiden!
    Kom even om het hoekje kijken!
    Ben eventjes niet geweest en zie dat we al een deel 2 hebben.. en had ook al weer aardig wat bij te lezen hahaha!

Alle nieuwe meiden: welkom!
    de rest waar ik op reageren zou, ben ik al weer vergeten :oops:

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedeavond meiden!

Hmm Sisqa. Hoop dat je gevoel niet gelijk heeft meid! Heel veel sterkte met de week tot donderdag doorkomen! Knuffel voor jou!

Zooo pfff ik ben helemaal kapot :( ! Was gezellig, maar heb het ook wel gehad!
    Vet cool, heb nu een controller en een nintendo-emulator gedownload en kan nu uit den treure al die oude nintendospelletjes op lappie doen :D Van Mario tot Lion King. Echt geweldig :D !
    Dus als ik hier straks ineens een stuk minder ben, dan weten jullie wat Sam aan het doen is :p !

Nou ik ga zo m''n bedje opzoeken, morgen hele dag werken. Trusten alvast allemaal!

Liefs SAM

18. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hallo!
    @sisqa:Wou je even sterkte wensen, hoop zo voor je dat het allemaal toch goed gaat!

19. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

En de namen: We hadden bij de vorige al 2 namen en die hebben we dit keer weer.

Kan het nog tegen niemand vertellen, wil het graag geheim houden maar hier kan het wel!

Graag de reacties!

Meisje: Isa beau
    Jongen: Senn

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames!
    Leuke namen Natas! Lekker weinig voorkomend! :D Houd ik wel van. Al komen onze namen hier nog wel aardig vaak voor ;) !

Nou hier ook weer opgestaan.. Lekker geslapen, maar had nog wel even willen liggen ;) ! Gelukkig kan ik de honden wegbrengen en laat zij ze voor me uit :D ! Dat scheelt mij weer vanochtend. Heb de aardappelen al geschild ;) !
    Nou ik wens iedereen een fijne dag en kom vandaag wel weer eens aanwaaien :p

Liefs SAM

Deel Deze Pagina