Goedemorgen meiden! Pippo van harte met je verjaardag! sam weer aan het dromen geweest hihi! ook ik heb vannacht over mijn ukkie gedroomd alleen die was niet zo leuk.. ik droomde dat ik mijn ukkie verloor bij 28 weken zwangerschap! en toen ik wakker werd vanmorgen d8 ik als eerste van het was toch niet waar he?! *zucht* maar dat was het gelukkig niet!
Goedemiddag allemaal! Van harte Pippo met je verjaardag en jij ook nog Mone! Rebbel fingers crossed dat alles goed blijft zitten tot die 34 weken.. het blijft toch wel erg spannend bij je he.. Hier alles goed, veel harde buiken waarvan nu ook regelmatig pijnlijke maar verder niet veel nieuws onder de zon.. Vanochtend is de werkster geweest heeft alles heerlijk fris gepoetst boven ik beneden bezig geweest.. dus huisje is weer blinkend!
Hi Dames, Van alles gelezen maar nu al weer de helft vergeten. Pippo & Mone, Gefeliciteerd! Rebbel, Binnenhouden die kleine, nog een paar weken ik duim voor je! Lola, hoe is het op je werk, wel lekker dat je niet meer zo heel veel moet en op voor de nieuwe baan na je verlof! Hier alles redelijk, even een mega dip met mijn bekken maar dat overleef ik wel. Vandaag 20 weken echo gehad en die was goed! Echt een beetje opgelucht, ze kon alleen helaas niet met zekerheid zeggen wat het wordt, ze dacht een meisje maar kon het niet goed zien. Dus het blijft een verassing... Jooze
Jooze, gefeli met je goede 20 weken echo! Jammer dat ze het niet met zekerheid kon zien! is het in elk geval al een eigenwijsje Bruidje, vervelend die harde buiken! Ik zie dat je nog maar 12 daagjes hoeft.. spannend meid! Ook al weer druk aan de poets geweest lees ik? goed zeg.. nu moet ik mezelf nog even een schop onder de kont geven om wat te gaan doen!
hahaha Lindaa.. ja je moet jezelf een beetje bezighouden he.. Ach ja ik zie die harde buiken maar als het "begin"... hopenlijk zet het snel door en hoef ik niet overtijd te lopen.. we shall see! Maar niet voor vrijdag want dan wil ik nog voetbal kijken in de kroeg Succes meid en ik geef je vast een klein schopje..
hey bruidje, doe je wel een beetje rustig aan? en helemaal als je die harde buiken regelmatig krjigt.... maar je hoeft inderdaad nog maar even en dan mag het kindje wel komen!
autsj bruidje, dat deed toch wel een beetje pijn hoor! nee idd, hoop ook niet dat je overtijd hoeft te lopen, dan zit je misschien weer met inleidingen en al dat rare gedoe! HIHI nou ik zou je ukkie dan maar even goed duidelijk maken, dat vrijdag niet een perfecte timing is!
Nee bruidje, doe maar geen vrijdag de 13de Ach en aan de andere kant....als het ooit een voetballer wordt is het natuurlijk wel leuk dat je tijdens de wedstrijd van het nederlands elftal geboren werd (nog mooier als ze de fransen net zo inmaken als de italianen)....
jaa erg aardig van je mone.. mij de gek aansteken! en ikke hier maar balen dat ik mijn was vandaag niet buiten op kan hangen!
Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, ma 8w in aug, uitgerekend 23 juni Jongen 16/5 met verlof Willeke26 , 27 jaar, 1e kindje, 1 mk 14 feb 2003 4,5 jr op zw.schap gewacht, uitgerekend 6 juli verrassing Liesje, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk in jun, uitgerekend 14 juli Meisje 14/6 met verlof Mone, 30 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 22 juli Jongen Luna, 34 jaar, 3e kindje, 3 mk laatste in aug, uitgerekend 25 juli Jongen 14/6 met verlof Inez, 39 jaar, 2e kindje, 5 mk laatste in sept, uitgerekend 28 juli :-# Treintje, 30 jaar, 1e kindje, 3 MK laatste in sept, uitgerekend 3 augustus Meisje Natas, 40 jaar, 1e kindje, 1 ma 8w+2d in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje 1/7 verlof Mandje, 21 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 4 augustus Meisje Croky, 34 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in sept, uitgerekend 4 augustus Jongen Latoya, 23 jaar, 1e kindje, 3 mk laatste 17 juli, uitgerekend 5 augustus Jongen Rebbel, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 7 augustus :-# Mariss, 34 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 12 augustus :-# Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt 2007, uitgerekend 14 augustus Jongen Jerl, 33 jaar, 2e kindje, 1 mk in aug 2007, uitgerekend 22 augustus verrassing Muis80, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov '06, uitgerekend 23 augustus Meisje Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,27 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 25 september Jill, 27 jaar, 2e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 25 september Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 27 september Meisje Semmi, 25 jaar, 2e kindje, 2 mk, uitgerekend 1 oktober Zena, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in nov, uitgerekend 3 oktober Meisje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 27 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober Taddy Teddy, 26 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in aug, uitgerekend 18 oktober Lief, 27 jaar, 2e kindje, 1mk in sept, uitgerekend 18 oktober Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Jooze, 25 jaar 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov Jootje24, 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Lola1982, 25 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Sisqa, 20 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend ? Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 12 januari Totaal 7 jongens 10 meisjes 4 verrassingen 5 :-# afspraken: 11 juni Lindada vk 12 juni Pippo 26 weken echo, Mone VK, Lindaa VK, Bruidje VK 16 juni Luna (gewonnen) Fotoshoot buik, Noni pretecho 17 juni Liesje vk 18 juni Lola1982 4e echo 20 juni Inez gyn 21 juni Lindada 3D/4D echo 23 juni Jootje 20 weken echo 25 juni Liz0104 echo 26 juni Ischa gyn 01 juli Anneke VK, Sam VK 02 juli Lola1982 VK 03 juli Inez gyn 07 juli Pippo 30 weken echo 08 juli Anneke 20 weken echo 09 juli Ischa pretecho, Jootje VK 14 juli Inez gyn BUDDY'S Sam8<----->Rebbel Pippo<----->Ischa
Rebbel, fijn dat je er weer bent en dat alles even rustig is nu. Nog even een paar weekjes doorbijten tot de 34 weken. Ik duim voor je dat je dat gaat halen. Maar dat zal vast wel goedkomen. Bruidje, sterkte met de harde buiken. En spreek de kleine dan maar toe dat hij vrijdag niet mag komen. Sam, mooi dat het hondje weer is opgeknapt, alleen is het niet zo heel erg slim van hem dat hij een pantykousje heeft opgegeten. Dat kan weer andere problemen geven. Wel goed inderdaad om hem nog even op dat dieet te houden en maar geleidelijk aan weer op z'n gewone voer te zetten. Willeke, fijn dat alles goed was bij de VK. En ook een lijstje meegekregen over wanneer je mag bellen. Wat lijkt het dan ineens allemaal dichtbij te komen he? Wij hebben vrijdagmiddag een voorlichtingsmiddag over bevallen in het ziekenhuis. Ben benieuwd. De nieuwe verloskamers in het Gelre schijnen erg mooi te zijn. Ook krijg je een kamer voor je alleen na de bevalling en partner en kind(eren) mogen ook blijven overnachten (mits er niet teveel tegelijk bevallen, want dan moet je alsnog een kamer delen).
hey inez, ik ga vanavond naar een informatie avond in het ziekenhuis, maar dan naar het geboortecentrum.. ben erg benieuwd
die had ik gisteren in zkh, maar deze dame was na het eten in slaap gevallen en dus te lat voor de voorlichting! wat was ik boos op mezelf zeg.. wou er zo graag heen!