Ooh dan heb je nog even Pippo ! Ja hoop ook dat het nu heeft doorgezet, want lijkt me echt verschrikkelijk zo!
gisteren leek het er wel op, maar vandaag heeft ze tot half 11 geslapen, voeding gehad en nu blijft ze weer huilen en zit ik ermee op de arm tot ze in slaap valt
Hmm .. Begon goed dus.. Hoop dat ze gewoon even een dipje heeft nu, en zo lekker in slaap valt.. Ik sprak gister met een kennis. Haar 2e zoon was een huilbaby. Die heeft tot 10 maanden gehuild. Tot ze op een dag onder de douche stond met hem en er water over z'n hoofdje kwam, wat anders eigenlijk niet zo gebeurde. En toen greep ie naar beide oren. Ze is meteen naar de ha gegaan. Bleek dat hij dubbele middenoorontsteking had en werd meteeen doorgestuurd naar ziekenhuis. Daar heeft ie 10 dagen aan de medicijnen gelegen en thuis was het ineens een hele andere baby. Dat was dus de oorzaak van zijn vele huilen. Wat zal dat kind een pijn hebben gehad! Zegt niets dat die van jou dat zou hebben, maar zo zie je maar weer dat het in feite zoiets simpels kan zijn.. Pff.. Ze was zelfs zover heen dat ze tegen haar moeder had gezegd, toen die hem even ophaalde voor paar dagen, hou hem ook maar.. Zo zat ze er doorheen! Maar goed, dat is natuurlijk ook logisch.. Pff.. heftig hoor!
Hallo Bedankt! Heb eindelijk een gaatje gevonden om op het forum te komen. Ons meisje weegde 3520g en meette 52 cm. (voor de lijst). Hier gaat alles goed, alleen duurt het even voor alles een plaatsje heeft en alles onder controle is Onze Ruby weent weinig of zeg maar nooit, alleen op het einde van de avond als ik haar na de voeding in haar bedje leg, dan zou ze beginnen weenen, maar vanaf dat ik haar bij me neem is het wenen over. maar slapen dat is iets anders. Waarschijnelijk haar huiluurtjes, maar dan zonder huilen. Vele groetjes Mandje xxx
Mandje, gefeliciteerd hoor! Gegevens zijn bijgewerkt op lijst! Geniet maar volop van jullie dochtertje!
Neej echt niet ... Lijkt me ook verschrikkelijk.. Ook omdat ze eigenlijk al heel vroeg voorweeën had.. Met 30 weken al slechte nachten en oefenweeën etc..
*buddynieuws* Lindaa: Het is hier rustig! heb vannacht vrij goed geslapen en geen tot weinig weeen gehad.. Heb deze stilte voor de storm mooi meegenomen want ben net een uurtje wakker! Wel heb ik een ONTZETTENDE blauwe plek gevoel onderin mijn buik en verlies ik nog steeds gedeeltes van de slijmprop.. Dus nog steeds spannend, maar goed, gelukkig even goed kunnen rusten!