HIHI Dat geloof ik wel.. Al het 'slechte' komt bij papa weg ! Al komt het drukke van die van ons ben i kbang toch echt bij mama weg
HIHI Ja dat zeker ! Ben zeer benieuwd hoe die van ons eruit ziet en wat voor karaktertje .. hmm denk dat ik zo maar ff met de honden op pad ga.. maar ff rondje fietsen.. heb niet zoveel puf.. Kan ik daarna ff filmpje kijken.. Heb nog wat wijvenfilms gedownload .. Maar eerst maar even stofzuigen.. is dat maar klaar
Liesje wat een schatje! Lindaa dus nog niet veel opgeschoten. Verder kletsen jullie te veel om overal op te reageren. Vanmiddag naar de verloskundige. Heb er zin in. EIndelijk kan het! Hopelijk kan ze het hartje horen. Ben bang dat ik anders in de stress schiet ook al is het nog vroeg om een hartje te horen. Moet een pasfoto meenemen... echter heb ik er geen. WIlde er 1 laten maken, maar heb een enorme puist op mijn kin, eeeh sorry pasfoto vergeten....
hey lieverds, Wat een klote nacht heb ik gehad zeg. Moest me zonodig bedenken dat mocht "het nieuws" van gister echt zo blijken te zijn dat die kleine geopereerd moet worden, werd er huilend van wakker kijk ik mannetje aan ligt hij ook met tranen.... nog 5 nachtjes "slapen" dan weten we meer. Sam heb jij nog iets van Lindaa gehoord (of lees ik daarover heen?) ben vandaag trouwens 35 weken xxx
Luna> dit is het verhaal... VK belde zelf smiddags zij heeft een afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag bij de Gyn. Het hoeft niet te zijn weet ik wel maar maak me er toch best druk over. Sam> dom van me sjorrie... als jij het hier zet Quote ik het altijd ffies bij de sept. mama's maar heb er duidelijk overheen gelezen
Geeft niets meid.. En helemaal niet als je je zorgen maakt.. dan ben je toch even met andere dingen bezig! Rustig aan hoor! X
even over het gewicht van onze beebjes bij de echo gister zeiden ze dat de kleine nu 2728gram weegt (geschat is dat geloof ik) dat is dus met 35 weken. ze zeggen toch dat een babytje de laatste weken 250gr aankomt? betekent dat dan dat onze beeb met 40 weken +/- 4000gram zou wegen? Ik weet niet of het helpt aan een berekening maar: Mijn mannetje is met 36 weken geboren en woog 3000gr en was 49 cm Ik ben met 42 weken geboren en woog 4000gram. ik hoor graag wat jullie denken en of wat jullie ervaring is. thnxxx alvast!
Roshi, heb er geen verstand van, sorry. Zo even snel tussendoor! Het hartje was hoorbaar! En krachtig ook! Ben helemaal in de wolken. Wat een mooi geluidje is dat toch. Ben er emo van. Hier hebben we zo lang, al die 6 jaar op gewacht. Ben die moeilijke jaren al bijna vergeten, hahaha. Pffff ik jank even verder... en dit keer niet van verdriet!
Hoi Meiden Ik zie dat er heeeeel veel bevallen zijn! Gefeliciteerd Dames! Geniet er van! De mijne is al weer bijna 2 maanden. Gaat zo snel! gr Willeke
Wat goed dat het hartje klopt! Geniet er maar van! Nog een aantal weekjes te gaan en het gevaar is zeker weg, hoewel het nu al veel minder is!