ZWANGER NA EEN MISKRAAM Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 22 september Meisje Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober verrassing Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november verrassing Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Jongen Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 16 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Totaal 4 jongens 5 meisjes 6 verrassingen 3 :-# afspraken: 25 aug Sam8 vk, Anna echo 11w, Ischa vk, roshi vk 26 aug Bengeltje86 vk, Ktje vk, roshi echo gyn 27 aug Pippo gyn, Anna gyn 28 aug Ischa laatste werkdag , Jootje vk Anna, nekplooimeting 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk, Ischa gyn 04 sept mimi1981 echo, Wishgirl gyn 08 sept Pippo gyn 12 sept Lola1982 Groei echo 15 sept Anna VK BUDDY'S Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM (Thomas Mark), ? gram en ? cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105996
halloww hier even snel een berichtje vanaf hier. vandaag wezen werken...toen even snel eten en daarna door naar het gemeentehuis voor de erkenning van ons kindje. das ook weer geregeld, valt weer een last van mijn schouders gelijk ook papieren meegekregen voor het ouderlijk gezag als het kindje is geboren. verder niks bijgelezen nog, krijgen zo weer visite.
Mandje, van harte gefeliciteerd! Liesje, ik hoop dat de lichte verbetering van gisteren doorzet. Hartewens, wat geweldig dat je het hartje hebt gehoord. Gefeliciteerd! Kleine Danique-update : ze heeft vandaag bij het huilen haar eerste echte natte traantje gehuild
haihai, kreeg een emailtje of ik nog wel mee wou schrijven, volgens mij heb ik een paar dagen geleden nog wel gepost (heel onopvallend blijkbaar ). Heb het idd erg druk en kan met moeite het maandtopic bijhouden. De laatste loodjes wegen zwaar, begin erg uitgeput te raken en de zorg voor twee kinderen onder de vier vergt veel van mijn lijf, zeker nu mijn man nauwelijks thuis is vanwege werk. Verder is het ook nog superdruk met intakes en wendagen op school, nieuwe kdv en bso omdat we gaan verhuizen , wat allemaal lichamelijk en geestelijk energie vreet. Dus over 4 dagen zeg ik : kom maar op met die beeb! Zo, dat was ff ego berichtje, ik lees nog wel regelmatig hier hoor maar heb vaak gewoon de puf niet om wat te schrijven en alles te onthouden om fatsoenlijk te kunnen reageren, sorry!
@Roshi, Meis ik hoop dat alles gewoon in orde is met de echo van de gyn meis. @Lindaa ik hoop dat het toch wat sneller doorzet voor je want zo is het ook niet leuk meer
hey meiden! heb niet alles kunnen lezen... was ook erg veel! maar las dat mimi een goede echo had, dus helemaal super! geniet er lekker van! en lindaa was ook nog niet bevallen.. maar zal niet lang meer duren toch? wij hebben gister de 13 wk echo gehad en was helemaal super! het kindje lag vooral met t ruggetje naar ons toe. maar draaide zich heel even om waardoor we t gezichtje van de zijkant konden zien. als t me lukt om de foto's in te scannen bij iemand zal ik ze erop zetten. onze eigen scanner is namelijk al ingepakt voor de verhuizing. waren gister zo zenuwachtig, maar konden extra lang kijken doordat we een stagaire hadden wil iemand mij 20wk echo op de lijst zetten? 6 okt. danku! ben het hele weekend weg, lekker naar ameland, dus niet teveel schrijven anders wordt t weer zoveel
@jojo, Wat fijn dat je lekker lang kon kijken (hoera voor de stagaire) . Fijn weekend meis enne ik lees de helf ook maar over heen hoor als ik overdag niet kom. Hihi dan is het al meer dan 5 blz
jaaa.. ze zijn hier erg snel! mss kan iemand van elke dag een samenvatting maken haha dit keer was ik wel blij met de stagiare! bij de vorige zw, toen ik een ma had, kregen we met de echo ook een stagaire. toen t mis bleek te zijn, greep de echoscopist niet in, maar ging haar alles heel zacht uitleggen en wij lagen er maar bij... dus je kunt t wel raden, wij waren er bij aankomst niet zo blij mee.. maar achteraf dit keer wel jij mag 4 sept weer las ik? wordt vast helemaal super! fijn weekend!
Nee dan is een stagaire niet altijd leuk. Ik had gisteren een assistent hihi. Die gebruikt die binnenwaardse echo geloof ik ook als een vibo. Pfff hihi Zo'n gevoel had ik toen ze gingen overhevelen. kan iemand voor mij afspraak intake vk op 26 augustus willen zetten alvast dankjewel
In het ziekenhuis doen ze voor de 12 weken altijd inwendig omdat ze het dan beter kunnen zien en zo je eierstokken goed ook. Anders weet ik het ook niet maar de afgelopen keren heb ik 1 keer via de buik gehad en dat was bij de vk. Dus ik weet het niet.
Meiden, wat gaan jullie weer hard met de pagina's. Ik kan jullie amper nog bijhouden. Ik ben bang dat me de tijd gewoon ontbreekt om uitgebreid mee te kletsen, maar ik blijf zeker regelmatig even langskomen voor babynieuws en zag dat dat er inmiddels weer was. Mandje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Lekker genieten nu. Wat spannend voor Lindaa. Sam, jij gaat nu ook inderdaad hard zeg. Al weer 35 weken. Nog even en dan mag je thuis bevallen. En er zijn er sowieso nu veel die al (ruim) over de 30 weken heenzitten. Spannend hoor! Met Yelina gaat alles overigens erg goed nu. Ze zit nu al weer op de 6 pond, wat inhoudt dat ze nadat ze eerst was afgevallen, inmiddels al een pond is aangekomen. Hoewel ze wel wat meer huilt dan ik van haar zus gewend was, mogen we zeker niet klagen. Er zijn gemiddeld 2 momenten op een dag dat ze het er niet mee eens is dat ze naar haar bedje wordt gebracht. Soms lukt het om haar met een speentje alsnog in slaap te laten vallen, de andere keren haal ik haar gewoon lekker uit haar bed en leg haar in de box, waar ze dan meestal snel in slaap valt. Hoop dat het weer snel weer wat bestendiger en rustiger is, dan kunnen we tenminste lekker naar buiten met haar.
Hi Dames, ik heb van alles bijgelezen maar weet nu al bijna niks meer... @ Mandje, gefeliciteerd, wat heerlijk zo'n rustig kind! Geniet ervan. @Liesje, ik hoop dat het door zet (het minder huilen) maar het is wel een prachtmeid op de foto's @Lindaaa, succes hoop dat het nu doorzet! @ mimi gfeliciteerd met de goede echo! Hier alles redelijk, eerste deel (gister) van de bruiloft overleefd. Dat was ook goed te doen in rolstoel. Wel veel last van mijn bekken doen. En nu vanavond nog feest op het strand. Ga vanmiddag als die jongen slaapt ook maar slapen en dan hopen dat ik het red! Jooze