Zo eindelijk eens de gegevens van Tom aangevuld, helaas blijft er met de kleine man erg weinig tijd over om eens wat te tikken. ach dit wordt vast snel beter!
mariss je moet je bericht ff aanpassen! Je moet even uit je bericht verwijderen! dan is de lijst wel goed!
@Lindaaa, Jammer meis dat het niet wilt doorzetten. Je kleintje is er nog niet of het maakt nu al de dienst uit @Wish mooi meis nog een klein weekje en dan ben je 12 weken \/ @hartewens, Meis 10 weken is ook lang hoor Ik heb dat morgen volgens mijn cyclus ik 8 weken ben. Volgens de echo dan alweer 8 weken en 4 dagen. Is veel verder he. hihi Alleen ik wil toch even over 2 weken afwachten of het nog steeds zo is. Maar ik vind 8 weken ook ver hoor. De laatste keren haalde ik eigenlijk de 7 weken niet eens meer.
hahah mimi, ik denk maar zo dat onze uk dat van pappie heeft die neemt ook overal rustig de tijd voor !
Hahahaha. Mijn mannetje zeg nu al dat onze hummeltje zijn wil al op mij leg. Hmmmz hij zegt dan dat ik dat niet moet pikken hihi. Ja tuurlijk ik ga gewoon koffie drinken ook al word ik er kotsmisselijk vanhmmmz heb ik toch alleen mezelf ermee.
Lola> shoppen is "legaal" als je zwanger bent zegt mijn mannetje altijd ennuh 23 weken Sam> jammer dat we nog niet kunnen zeggen "auw dat mag niet" hahaha denk dat we het dalijk wel gaan missen hoor het schoppen Jootje> lekker vooruitzicht meis, nog een weekje yeah! Wishgirl> nog maar 5 nachtjes dan ben je 12 weken YOEHOE Mimi>dan is het nu extra super dat je 8 weken bent FELI! En nu een stukje ego: Gister naar de bios geweest met vrienden, echt onwijs gezellig alleen jammer dat de film zelf tegenviel. Na afloop moest ik naar de WC dus dacht ga maar snel hier want voor ik thuis ben is het te laat. Sta ik na afloop mn handen te wassen voel ik zo mijn broek nat worden ik had net geplast dus dat kon het niet zijn ik dacht natuurlijk gelijk aan vruchtwater dus wij snel naar huis gereden en ik me verschoont. Het rook inderdaad (zoals jullie hier vaak zeggen) zoetig maar ik had echt geen idee of ik dan juist de VK moest bellen of afwachten. Dus ik een vriendin met kids gebeld (om 23.30uur ) en zei vertelde dat ze het zelf niet gehad heeft maar dook wel gelijk de boeken in (de lieverd) ze adviseerde toch even de VK te bellen omdat ze in dat boek veel wel bellen niet bellen las. Dus ik de VK bellen maar volgens haar, omdat het daarna niet meer lekte, was het afscheiding die aan het einde van de zwangerschap nattiger word. Als het weer zou
Hi Dames, Ik heb bijgelezen maar dit keer is me werkelijk niks bijgebleven. Sorry maar ben ook zo moe enz.. De bruiloft gister op het strand begon als drama. Het was in een bar aan het naaktstrand, en daar kan je dus niet met de auto/ rolstoel komen. En ik kon er lopend niet heen. Het zag er dus even naar uit dat we terug naar huis konden. Maar uiteindelijk kon ik worden opgehaald met de jeep. Voor de rest was het feest top (ook al kon ik alleen in de bank liggen en niet dansen). Ben nu gebroken maar dat heb ik ervoor over! Paar daagjes bij komen maandag fisio. Ik hoop daarna weer een beetje te kunnen lopen! Jooze
Roshi.. Dat was vast schrikken meid .. Maar gelukkig valt het allemaal mee.. Ik heb de laatste 2 weken ook last van veel meer afscheiding hoor. En heb ook wel eens getwijfeld of het geen vruchtwater was. Maar dit is het gelukkig niet ! Maar schrikken doe je dan zeker.. Hier mist een stukje van je verhaaltje, maar heb het al even gelezen bij de sept. mama's ! Jooze gelukkig dat je er toch nog bij kon zijn. Wel jammer dat je daar nu dus de komende dagen van bij moet komen.. Nou iig rustig aan meid!
het was echt helemaal helder, had een zwarte string aan dus kon goed zien of het afscheiding bevatte maar dat was het geval niet. Volgens de VK kan afscheiding ook waterachtig zijn dus dat geloven we dan maar hahaha. Nog 2 weekjes dan mag het vruchtwater van mij stromen wat het wil lekker slim van me hier volgt deel 2 Als het weer zou voorkomen moest ik gelijk maar weer even bellen schrok toch wel een beetje hoor want ik ben natuurlijk pas 35 weken en beebje moet toch echt nog 2 weekjes blijven zitten gelukkig was het loos alarm. Ow ja niemand heeft trouwens mijn natte broek gezien vanaf de bios naar de auto had een buikband om waarvan ik een rokje had gemaakt en mn tas ervoor [/quote]
Nou Roshi dat is zeker schrikken dan. Dat 2e stukje was wel heel belangrijk hoor . Hihi wilde wel even weten hoe je thuis was gekomen
Zo daar ben ik weer, heb even een paar dagen geen berichtjes geplaatst omdat ik veels te moe was . Vannacht heb ik volgens mij indalingsweeen gehad was best wel pijnlijk. En vandaag had de dochter van de zus van mijn vriend de opening van haar schoonheidssalon en morgen komen mijn ouders met mijn 2 nichtjes op visite dus ook behoorlijk drukke dagen. Mijn vriend is begonnen met het opknappen van onze slaapkamer en hoop dat hij snel klaar is. We hebben nu de matrassen op de grond liggen en is een beetje heel erg vervelend voor mij. Alles goed hier verder? Linda nog niet bevallen?
HEEY Ischa.. Gezellig hoor .. Bah dat je zo moe bent.. Nog even meid! Indalingsweeën; hmm klinkt pijnlijk! Hopelijk kunnen jullie snel weer in bed liggen.. lijkt me idd voor jou ook beter! Hier alles goed. Bij Lin is het rustig en zo nu en dan weer weeën.. Maar zet nog niets door! Roshi.. HIHI Ja dacht ik meld het even ! maar idd hier ook wel doorzichtige afscheiding hoor. En dan is zwart ondergoed niet handig ! Maar goed, als het toch helder is zie je er niets van ! HAHA.. Gelukkig dat niemand het heeft gemerkt
ZWANGER NA EEN MISKRAAM Lindaa, 22 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 6 september :-# Wens3, 28 jaar, 3e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 15 september Meisje Lindada,26 jaar, 1e kindje, 1 mk in nov, uitgerekend 17 september Meisje Pippo,28 jaar, 3e kindje (2ekindje* bij 16w zw), 2 mk laatste in okt, uitgerekend 20 september :-# Ktje, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk in okt, uitgerekend 22 september Meisje Sam8, 23 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september verrassing Roshi, 24 jaar, 1e kindje, 1 mk in sept, uitgerekend 25 september :-# Ischa, 32 jaar, 1e kindje, 1 ma 9w+5d in nov, uitgerekend 9 oktober Jongen, 28/8 met verlof Joli, 28 jaar, 1e kindje, 1 mk mrt, uitgerekend 11 oktober,verrassing Nony, 31 jaar, 1e kindje, 1 mk juli, uitgerekend 12 oktober verrassing Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, 1 ma in sept, uitgerekend 11 oktober verrassing Elissa, 19 jaar, 1e kindje, 1mk in jan, uitgerekend 28 okt Meisje Heeft volledige bedrust Jooze, 27 jaar, 2e kindje 2x miskraam, uitgerekend 5 nov verrassing Jootje24 , 25 jaar, 1e kindje, 1 ma in dec., uitgerekend 13 november verrassing Anneke99, 33 jaar, 1e kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 26 november Jongen Loncocacola,25 jaar ,1ste kindje ,1 mk in jan., uitgerekend 3 december Jongen Lola1982, 26 jaar, 1ste kindje, 3x mk laatste in okt, uitgerekend 20 december Meisje Bengeltje86, 22 jaar , 1ste kindje, 1xmk in nov,bbz in feb, uitgerekend 26/27 december Jongen Natas23, 23 jaar, 1ste kindje, 1 mk in jan., uitgerekend 31 januari Jojo8, 23 jaar, 1ste kindje, 1 ma in maart 2008, uitgerekend 21 februari 2009 Annna, 40 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste in jan 08, uitgerekend 12 maart 2009 Wishgirl, 34 jaar, 2de kindje, 2mk en 1 bbz laatste maart 2007, uitgerekend 12 maart 2009 Hartewens, 33 jaar, 1e kindje, 2mk laatste in okt 2007, uitgerekend 20 maart Mimi1981, 27 jaar, 2e kindje, 3 mk laatste april 2008, uitgerekend 5 april Vruchtje24, 25 jaar, 1e kindje, 2 mk laatste nov 2007, uitgerekend 9 april Totaal 4 jongens 5 meisjes 6 verrassingen 3 :-# afspraken: 25 aug Sam8 vk, Anna echo 11w, Ischa vk, roshi vk 26 aug Bengeltje86 vk, Ktje vk, roshi echo gyn, Mimi1981 vk 27 aug Pippo gyn, Anna gyn 28 aug Ischa laatste werkdag , Jootje vk Anna, nekplooimeting 29 aug Lola1982 Pretecho 01 sept Ischa intake kraam 02 sept Jojo8 vk, Ischa gyn 04 sept mimi1981 echo, Wishgirl gyn echo+ev geslacht 08 sept Pippo gyn 12 sept Lola1982 Groei echo 15 sept Anna VK 06 okt Jojo8 20wk echo BUDDY'S Pippo<----->Ischa Sam8<-----> Lindaa ***GEBOREN*** Bruidje, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 20 juni met 39w+4d om 00.50 uur van zoon RENS JULIAN 3980 gram en is 52 cm Willeke26, 28 jaar, 1e kindje, bevallen 25 juni met 38w+5d om 18.12 uur van dochter MEIKE 3080 gram en is 51 cm Rebbel, 25 jaar, 1e kindje, bevallen 27 juni met 34w+1d om 15.35 uur van zoon MILAN 2600 gram Treintje1, 30 jaar, 1e kindje, bevallen 3 juli met 35w+4d van dochter ISIS bijna 3000 gram en 49 cm Luna, 34 jaar, 3e kindje, bevallen 27 juli met 40w+2d van zoon JARON NIEK 3550 gram en 50 cm Liesje, 31 jaar, 1ste kindje, bevallen 27 juli met 41w+ 6d van dochter RIHANNA NOELLE 4065 gram en 51 cm Inez, 39 jaar, 2de kindje, bevallen 29 juli met 40w+1d van dochter YELINA 2660 gram en 47 cm Natas, 40 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 39w+6d van dochter DANIQUE MARLINE 3060 gram en 52 cm Mone, 31 jaar, 1e kindje, bevallen 3 augustus met 41w+5d van zoon PIETER CORNELIS, 4115 gram en 53 cm Latoya, 23 jaar, 1e kindje, bevallen 4 augustus met 39w+6d van zoon LEVY SHANE, 3640 gram en 49 cm Mariss, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 6 augustus met 39w+1d van zoon TOM, 3910 gram en 53 cm Mandje, 21 jaar, 1e kindje, bevallen 10 augustus met 40w+6d van dochter RUBY, 3520 gram en 52 cm, Croky, 34 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 41w+2d van zoon ?, ? gram en ? cm Anoul26, 27 jaar, 1e kindje, bevallen 13 augustus met 39w+6d van zoon TEUN, ? gram en ? cm Als je bevallen bent kun je hier ook gezellig mee kletsen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105996 De juiste lijst!
Ik heb mezelf weer wat op de hals gehaald... Ik heb dus een doppler thuis en ik was zoooo blij ermee... steeds even hartje luisteren... Gistermiddag luid en duidelijk het hartje nog gehoord.. maar gisteravond, vanmorgen en vanavond het hartje echt niet kunnen vinden... Ik begin me nu toch echt zorgen te maken...
Ooh mutsje.. kan best zijn dat het even niet te vinden is... Je bent nog vroeg i/d zw-schap en je weet zelf ook dat ze bij 16 weken ook wel eens moeite hebben om het hartje te vinden..! Dus maak je zelf nou niet gek!
Probeer toch Wish om je niet druk te maken. Makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk. Bij mij was het hartje soms door de gyn zelfs niet te vinden. Het zit vast allemaal nog goed meid.
Oh Sam als ik zo naar onze banners kijk duurt het echt niet lang meer voordat we ons babytje in onze armen hebben
Ik ben zo benieuwd naar ons mannetje . Ik heb alleen sinds vanavond elke keer lijkt wel messteken in mijn buik en dat doet zo'n zeer maarja zal er ook allemaal wel bijhoren