zwanger na miskraam (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sam en Ischa - Jullie hebben ook wel gelijk... Tuurlijk weet ik ook dat het beneden de 12 weken echt niet hoeft dat je het hartje hoort... en ik loop mezelf denk ik ook gek te maken...

Maaaar... ik heb toch voor zeker maar even de verloskundigen gebeld en de vk die ik aan de lijn had wil toch even overleggen met de andere vk wat ze nu gaan doen... maar ze zijn even bezig met een bevalling... daarna bellen ze terug...

Ik weet het... kben een zenuwpees...

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wel vaker gehoord idd.. zelf niet zo ervaren gelukkig ;)

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik geef je groot gelijk, als je je druk maakt altijd bellen. En ik kan je angst goed begrijpen.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dit is dus precies de reden waarom ik dit ding niet wilde hebben!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad daarom heb ik hem toen ook niet gekocht ookal wilde ik het wel graag.

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben gezwicht voor alle mooie ervaringen van medezwangeren... ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    slechte zaak wish ;)

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Inmiddels ben ik teruggebeld... de verloskundige kon het zich heeel goed voorstellen dat ik me zo ongerust maak nu... Maar zei natuurlijk wat ik zelf ook wel weet... Doppler even een week achteruit leggen... niet meer mee bezig zijn... Kleintje ligt waarschijnlijk nu onderin de baarmoeder en als ie daar goed ligt... dan blijft ie daar ook wel even liggen...

Blijf ik ongerust dan mag ik morgen of maandag altijd terug bellen...

9. Gezond

Gezond Niet meer actief

Jip ik weet het Sam...

Ik schaam me diep... ;-(((((

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou doe dat dan maar gewoon meid! Niet te veel over nadenken! Precies zoals ze zegt !

11. Gezond

Gezond Niet meer actief

@Sam - Ik ga eens even mijn uiterste best doen Sam... ;)

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    DOE dat maar :D .. dat ding ergens ver weg neerleggen ;)

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Achterin de kast ermee... ;)

En niet meer aan denken...
    Toch? ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Doe dat maar! :) ;)

Dames ik ga m'n bedje zo opzoeken.. Ben kapot! Kom morgen wel weer aanwaaien ;)
    Slaap lekker allemaal!
    X

15. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Slaap lekker.

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

Welterusten sam!

17. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

@Roshi, wat een een verhaal enne het tweede stukje is wel leuk ja, die buikband is handig hé!
    @Wishgirl, balen! Je schrikt echt als je het dan niet kan vinden, maar ik hoor dit heel vaak hoor en dan blijkt er niks aan de hand te zijn. Inderdaad ook voor mij een reden geweest zo'n ding niet te willen hebben. Had zelfs 5 weken geleden nog dat d evk ff moest zoeken naar het hartje.
    @ Ischa, balen vn die moeheid, maar inderdaad het duurt niet lang meer voor je die kleine in je handen hebt, net als Sam, ik ben jaloers.

Hier nog een dagje aan het bijkomen... Zo wel even naar de ikea (met de rolstoel hoor) vind ik ook wel even leuk maar daarna weer even mijn bed in, als mijn zoontjke ook gaat slapen...

Prettige dag allemaal
    Jooze

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedemorgen dames :D
    Zoo hier ook weer uit bed :D ! Net even lekker met de honden gefietst.. DIe waren knettergek.. HIHI :D ! Zal ik nu even wat enveloppen van geboortekaartjes schrijven.. Op naar de volgende 10 ;) !

Jooze ik snap dat je jaloers bent. Moet voor jou ook extra lang duren denk ik.. Lijkt mij iig wel verschrikkelijk. Doe maar lekker rustig aan meid! En ook bij jou schiet het nu wel op hoor! Ben je bij de eerste bij 40 weken bevallen? OF later?

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    morgen...
    hier toch aardig vroeg wakker, voor het tijdstip dat ik erin lag.(was om half 10 al wakker, ben al gedoucht en wel!) wilde gisteren rond 12 uur op bed gaan, maar toen ik de kastdeur open deed dacht ik wat een bende.
    heb de hele kast uitgespit, kleding gepast, wat niet meer pastte naar zolder gebracht. Op zolder vond ik nog 1 dikke volle wasmand schoon wasgoed. Dat gelijk ook maar opgevouwen.

dus kast is weer netjes, alles netjes opgevouwen en al met al lag ik 2 uur in bed.
    zou mijn nesteldrang dan toch zijn begonnen?

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

@ Roshi: wat een verhaal, het tweede stuk was wel echt grappig! ;)

@ Wish: meid, ik heb het ook gehad hoor, hartje niet meer kunnen vinden! De gynaecoloog kon met 18 weken het hartje niet eens vinden!

@ Jooze: lijkt mij idd ook veel langer duren als je zo beperkt bent etc. Bijna 30 weken!

@ Jootje: hahahaha, zo zo dat is heel actief om midden in de nacht de kledingkast op te ruimen! hahaha! ;)

zo hier gaat alles ok. Gister weer wat leuke dingen gekocht.Wat kleding voor mezelf erbij! Vrijdag ook al 3 shirts, maar nu nog 1 broek en 1 rok en 1 shirt erbij! Kan ik er weer eventjes tegen aan! ;)
    Al met al heb ik in totaal wel genoeg positie kleding!

Deel Deze Pagina