ja erg hé! mijn vriend lag gelukkig nog niet op bed, maar die vroeg zich ook al af waar ik mee bezig was! geeft weer een stukje rust nu dat weer netjes is. ik zou gisteren om een pos. broek uit... maar kwam thuis met een trui, buikband en 2 truitjes...
HIHI Nou ik houd het wel bij de kleren die ik nu heb gekocht.. Die laatste weekjes.. ! Moet zeggen dat ik m'n eigen kleren nu wel aardig begin te missen .. Wil weer eens een normale spijkerbroek aan
ik moet dus alleen nog een lange broek.. verder heb ik nu eerst wel weer genoeg. ik denk dat je beter jekast zelf op kan ruimen @sam. je bent zo 2 uurtjes zoet met mij passen, nog eens passen etc
HAHA ja. al kan ik nu niet zoveel passen ! Straks na de bevalling, als ik weer wat op gewicht zit, maar eens asociaal gaan shoppen .. Heb er nu al zin in
@Hahaha Jootje dat heb ik nou ook altijd. Ik ging vorige keer naar de stad om voor mezelf (was hard nodig) sokken te halen. Ik kwam alleen thuis met spullen voor mijn dochter. Het heeft toen nog weken geduurd voordat ik eidelijk zokken kocht. Oja en koude voeten natuurlijk. Voel me de laatste dagen toch weer anders en het stomme is dat maakt me heel onzeker. Er zitten nu Chroisants in de oven. Ik heb nog niets gegeten en ik voel me eigenlijk prima en dat terwijl ik eigenlijk dan sowhat van me mijn stokkie gaat de laatste tijd. Pfff moet me niet zo druk maken denk ik. Oja dinsdag intake vk. Die afspraak staat van 10.00 tot 10.40. Jeetje heeft ze zolang nodig
@ Mimi: je onzekerheid is begrijpelijk, maar de ene dag heb je meer kwalen dan de andere! Althans dat kan zo zijn, heb ik ook gehad hoor en meteen in de stress!
HIHI en hier nog 1 Mimi ! Dus maak jezelf niet gek hoor ! En die vk.. Ja onze eerste afspraak duurde ook 3 kwartier (op papier) omdat ze dan de hele geschiedenis nagaan. Nou was dat bij ons niet zo moeilijk , maar ja, dat is bij iedereen anders he
Ja drie kwartier. Pffff. Meetsal doet deze vk gelijk een afsraak maken voor een echo. Ze hebben namenlijk een echo apparaat. Waarschijnlijk omdat ik alle gegevens moet meenemen van een eerdere echo als ik die gehad heb doet ze het niet. Het waardeloze is wel dat ik dus eigenlijk ook van mijn eerdere zwangerschap de gegevens moet meenemen als ik niet bij haar gezeten heb. Uhm ik geloof dat ik niet meer weet waar het is. Ergens in een doos en kwijtgeraakt met de verhuizing. Is alweer bijna 9 jaar geleden dat weet ik niet meer Voel me heel slecht nu.
Hmm oké.. HIHI hoe bedoel je slecht? Dat je dat vergeten bent? Meid het is bijna 9 jaar geleden ! Onze vk maakte wel een echo in die tijd trouwens !
Nee niet dat ik vergeten ben meer dat ik niet weet waar het gebleven is. Van die zwangerschap weet ik zelf nog heel weinig. Ik was toen 18 en eigenlijk niet gepland. Ik kwam erachter toen ik al 2 en halve maand zwanger was. (tegenwoordig is het alweer 3maanden) Ik sloeg wel vaker een NOD over dus was me nergens van bewust. Meer omdat ik er niet echt mee bezig was en dacht dat ik nooit zoveel geluk zou hebben door dit kindje te mogen houden heb ik alleen het einde meer beleeft dan het begin.
dames ik ga er weer vandoor. kom vast vandaag nog wel weer even langswaaien had mijn vriend beloofd dat ik mee zou gaan vissen... neem wel een stapel flair's mee en dan vermaak ik me ook wel weer. rustgevend gekabbel van water op de achtergrond, als die vissen en maden maar uit mijn buurt blijven vanaaf even naar mijn schoonouders om een bakkie. ze zijn even een weekje met vakantie geweest en weer thuis. ze vinden het altijd zo gezellig om eens in de week te klaverjassen met ons @all: een fijne zondag!
Gezellig Jootje ! Ik zal straks even bij mannetje kijken. Die is bij de hondenraces aan het helpen. Dus ben wel even benieuwd ! Maar eerst nog 1 kaartje, straks even eten en de honden nog een keer uitlaten en dan op naar mannetje !
Ik heb dorst maar word misselijk van het idee dat ik wat moet drinken. Pfff. Ik drink de laatste tijd zo weinig. Het is of water of sinaasappelsap. Hiervan krijg ik heel veel zuur maar is wel 1 de weinige dingen wat ik wegkrijg. Maar vandaag head ik lekker thee. Jakkes twee slokkies en weg. maar nu krijg ik ook geen water weg of sianaasappelsap. Voel me gelijk beroerd
OOh bakkes ;( ! Das minder.. Maar je moet wel goed drinken meid! Straks blaasontsteking.. *spreek uit ervaring*